quote:
wat zij zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef TommyGun het volgende:
Ik wil naar huis.
Mietjequote:
Mja, deze kreeg ik erbijquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gz
Nog een paar leuke games erbij gekocht?
Ongekend dan krijg je er ook wel een paar "leuke games" bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, deze kreeg ik erbij
Need for Speed Most wanted
Sonic Mega Collection
PGR
Kameo
Table Tennis
Kameo is volgens mij wel vet hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend dan krijg je er ook wel een paar "leuke games" bij
Kameo, Table Tennis, Sonic Mega Collection... my god
Ik vind Kameo niks aan, maar dat is dan weer mijn mening hequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kameo is volgens mij wel vet hoor
Ik hou wel van die fantasy / RPG shit...
Mja, Table Tennis... we zien t wel
En Sonic is altijd goed
Ja okee, maar jij bent overal negatief overquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind Kameo niks aan, maar dat is dan weer mijn mening he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FF heb ik serieus nog nooit gespeeld... Zou t misschien toch eens moeten doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Waiting for Final Fantasy XIII voor ps3, reden om dat ding te kopen meteen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij bent overal negatief overNiet overal, en over je moeder ben ik ontzettend te spreken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik heb ze allemaal... legaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
FF heb ik serieus nog nooit gespeeld... Zou t misschien toch eens moeten doen
quote:
Thanks manquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt ook uit zn bed rollen![]()
stond om half 7 iemand naast me moet jij niet naar je werk ....nee ben vrij
![]()
en dan gewoon doorslapen tot 12uur![]()
maar goed we zijn er weer
beller grats met je huisie man
waneer is de house warming (j/k)
en natuurlijk de rest ook allemaal goeie morgen op deze bewolkte woensdag
zaagmans is al langs geweest dus hup hup allemaal lunchen en aan de koffie
moogguuhquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
Middag!
Grats vanuit hiero met je huis!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Relaxed dat je vandaag ook vrij was![]()
Ehr in augustus dan maar
quote:
Ja dank jequote:
Zekers te weten!! BOEMquote:
Lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Civilian het volgende:
* Civilian zet een zak snoep op tafel..
TumTum anyone?
VIII op ps1 en X op PS2 waren mijn favo'squote:
Koffie! lekker, het liefst zo sterk mogelijkquote:
Ik ken dat.. Ik kwam er ook op dat tijdstip uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt ook uit zn bed rollen![]()
en dan gewoon doorslapen tot 12uur![]()
Het is niet eerlijk, ik kwam er om half10 al uit vandaag!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken dat.. Ik kwam er ook op dat tijdstip uit
Beller feli met je huisje!!
* Zet sterke koffie, gewone koffie, thee, melk (geschonken, geschuimd of geschud) suiker, kandijsuiker, biologische zoetjes en alle andere zooi op tafel *quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Koffie! lekker, het liefst zo sterk mogelijk
Zo dan, jij hebt écht geen reet te doen op je werk als je daar allemaal tijd voor hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Zet sterke koffie, gewone koffie, thee, melk (geschonken, geschuimd of geschud) suiker, kandijsuiker, biologische zoetjes en alle andere zooi op tafel *
Ik ben vandaag dan ook vrijquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, jij hebt écht geen reet te doen op je werk als je daar allemaal tijd voor hebt
Dude ik was er om kwart over 5 al uit manquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk, ik kwam er om half10 al uit vandaag!
Kwart over 5? Dat is echt te vroeg...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude ik was er om kwart over 5 al uit man
Nu de bussen niet rijden moet ik dus nog vroeger m'n nest uit omdat ik op tijd ook weer m'n trein moet hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kwart over 5? Dat is echt te vroeg...
Logisch...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu de bussen niet rijden moet ik dus nog vroeger m'n nest uit omdat ik op tijd ook weer m'n trein moet hebben
Nog niks over gehoord eigenlijk. Ik las vanmorgen in de metro dat ze nu kruispunten aan het bezetten zijn enzo... klapmongolen... Staken is nog tot daar aan toe, maar zoveel overlast veroorzaken slaat nergens opquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Logisch...
Geen last van met m'n auto gelukkig.
Maar wel kut.. Enig idee of er al schot in de zaak zit?
en in welke wereld stad ga je wonen ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Relaxed dat je vandaag ook vrij was![]()
Ehr in augustus dan maar
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Logisch...
Geen last van met m'n auto gelukkig.
Maar wel kut.. Enig idee of er al schot in de zaak zit?
Staken vind ik ook een actie van niks.. Je pakt er heus niet de mensen mee die je tegenzitten; die gaan niet met het openbaar vervoer. Met zulke acties benadeel je alleen maar scholieren, studenten en werkenden die zijn aangewezen op het openbaar vervoer..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord eigenlijk. Ik las vanmorgen in de metro dat ze nu kruispunten aan het bezetten zijn enzo... klapmongolen... Staken is nog tot daar aan toe, maar zoveel overlast veroorzaken slaat nergens op
raden ze aan te declaren bij de vervoersbedrijven toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..
T kan allemaal nog wel ff duren ben ik bang.
Ik moet nu ook verplicht met de taxi naar mn werk.. Nou vind ik de taxi zelf niet erg, maar de kosten die het met zich meebrengt wel
Neem niet aan dat je dat vergoed krijgt van je werkgever?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..
T kan allemaal nog wel ff duren ben ik bang.
Ik moet nu ook verplicht met de taxi naar mn werk.. Nou vind ik de taxi zelf niet erg, maar de kosten die het met zich meebrengt wel
Hippe naam voor je hond trouwens!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj Ronja springt op de bank waar haar deken ligt!
Die benzine is hier echt duur ja..in Spanje waar ik zat was het 1.19 de literquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
raden ze aan te declaren bij de vervoersbedrijven toch?
ben ook blij met mn auto al is de benzine ook waanzinnig duur
Dank!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hippe naam voor je hond trouwens!
Maar om nou naar Spanje te rijden om daar even te tanken vind ik ook weer een beetje overdrevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die benzine is hier echt duur ja..in Spanje waar ik zat was het 1.19 de liter
komt vooral door de belastingen die ze er hier boven op flikkeren dacht ik gesnapt te hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
al zou ik dat best willen....quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar om nou naar Spanje te rijden om daar even te tanken vind ik ook weer een beetje overdreven
Goed aangenomenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neem niet aan dat je dat vergoed krijgt van je werkgever?
80% gaat naar de staatskas geloof ik?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt vooral door de belastingen die ze er hier boven op flikkeren dacht ik gesnapt te hebben
Ik ook wel, maar dan plak ik er wel een vakantie aan vastquote:
ik ook hoor!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan plak ik er wel een vakantie aan vast
Ik mag in Oktober weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan plak ik er wel een vakantie aan vast
Het zal Connexxion een zorg zijn hoe je op je werk komt, laat staan dat ze die andere kosten voor je gaan vergoeden.. Die zullen waarschijnlijk ook zeggen: Ga maar met de fiets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Goed aangenomen
Wat dat betreft is Defensie een k*twerkgever, aangezien ze het liefst nergens teveel voor betalen..
Hun alternatief was 'ga dan met de fiets'..
Ook al is het geen superlange afstand, zij weten goed dat dat voor mij geen optie is lol
Krijg gewoon mn standaard reiskosten vergoeding en wat er bovenop komt is voor eigen rekening..
En om dit te gaan declareren bij Connexxion.. mwah denk niet dat dat gaat werken
Ik moet nog 9 weken geloof ik..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook hoor!
nog 4 weken en dan vakantie!
Relaxtquote:
auwquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft net een halve marathon achter de rug op niet ingelopen schoenen.
bad idea!
ik heb nu de kuiten van Robocopquote:
Toevallig hoor!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee in Oktober is het wederom vakantiequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toevallig hoor!Nee, die moedermelk is gedaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweettog!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
To protect and servequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nu de kuiten van Robocop
Hard op zoek naar werk dus?quote:
yup, ik moet namelijk voor mn opleiding nog wat deelkwalificaties voldoende halen en dat moet op bbl of avondopleiding. Laatste gaat niet lukken ivm vervoer. Maar het lukt niet echt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hard op zoek naar werk dus?
Hier alles goed, net terug van vakantie
Neehoor, Beller's moeder staakt nooitquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Civilian het volgende:
Oh, moedermelk is wel gewoon geleverd? Geen last van stakingen?
It's alivequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag aan jullie mensen die geen zin hebben in werken. Ik kom hier ook maar even weer voorbij schieten, heb namelijk toch niets beters te doen.
Ben al een poosje opzoek naar werk voor mn bbl opleiding..maar tevergeefs nog niets gevonden.![]()
Hoe gaat het hier met jullie?
Tyfus, m'n waterquote:
Ik hoop dat alles goed komt dan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
yup, ik moet namelijk voor mn opleiding nog wat deelkwalificaties voldoende halen en dat moet op bbl of avondopleiding. Laatste gaat niet lukken ivm vervoer. Maar het lukt niet echt.
Leuke vakantie gehad? Waar ben je heen geweest?
Klinkt leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed komt dan!![]()
Ben 3 weken in Zuid Spanje geweest, alleen maar zon, zee, rust en ....bier
De rust alleen al deed ook wonderen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Maar waar zou je zijn zonder bier. Dus dat is alleen maar goed
Hey Diertjuh!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag aan jullie mensen die geen zin hebben in werken. Ik kom hier ook maar even weer voorbij schieten, heb namelijk toch niets beters te doen.
Ben al een poosje opzoek naar werk voor mn bbl opleiding..maar tevergeefs nog niets gevonden.![]()
Hoe gaat het hier met jullie?
Was Moeders niet mee ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
De rust alleen al deed ook wonderen hoor
Er zijn natuurlijk meer dieren die dat doen hequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
YeahDeed ff aan een soort van winterslaap
Ja verder gaat het primaquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk meer dieren die dat doen he
Hoe is het verder?
helleuw, ja wou jullie even weer een bezoekje brengenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Diertjuh!leuk je weer eens te zien hier.
jammer allen dat het nog niet zo goed gaat met werk zoeken voor je opleiding!
Boekhoudkundig. Maar gelukkig kan ik nu wat breder zoeken want als ik goed heb begrepen hoef het niet bij mn opleiding aan te sluiten, want ik had mn stage goed afgerond. En daar kom je na 2 maand zoeken achterquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef draculettetje het volgende:
leuk je weer te zien hier!
welke richting zoek je het ook al weer?
Ja prima!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw, ja wou jullie even weer een bezoekje brengen.
nope helaas gaat dat heel erg slecht. School geeft ook totaal geen support. Dus gisteren maar langs wat uitzendbureaus geweest en is het wachten tot ik van hun iets hoor
En hoe gaat het met jou?
haha geweldig tochquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wahahaha Grid is echt super !![]()
[ afbeelding ]
@ lemans bochtje gemist![]()
geen strak plan zo als je ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |