VIII op ps1 en X op PS2 waren mijn favo'squote:
Koffie! lekker, het liefst zo sterk mogelijkquote:
Ik ken dat.. Ik kwam er ook op dat tijdstip uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt ook uit zn bed rollen![]()
en dan gewoon doorslapen tot 12uur![]()
Het is niet eerlijk, ik kwam er om half10 al uit vandaag!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ken dat.. Ik kwam er ook op dat tijdstip uit
Beller feli met je huisje!!
* Zet sterke koffie, gewone koffie, thee, melk (geschonken, geschuimd of geschud) suiker, kandijsuiker, biologische zoetjes en alle andere zooi op tafel *quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Koffie! lekker, het liefst zo sterk mogelijk
Zo dan, jij hebt écht geen reet te doen op je werk als je daar allemaal tijd voor hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Zet sterke koffie, gewone koffie, thee, melk (geschonken, geschuimd of geschud) suiker, kandijsuiker, biologische zoetjes en alle andere zooi op tafel *
Ik ben vandaag dan ook vrijquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, jij hebt écht geen reet te doen op je werk als je daar allemaal tijd voor hebt
Dude ik was er om kwart over 5 al uit manquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk, ik kwam er om half10 al uit vandaag!
Kwart over 5? Dat is echt te vroeg...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude ik was er om kwart over 5 al uit man
Nu de bussen niet rijden moet ik dus nog vroeger m'n nest uit omdat ik op tijd ook weer m'n trein moet hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kwart over 5? Dat is echt te vroeg...
Logisch...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu de bussen niet rijden moet ik dus nog vroeger m'n nest uit omdat ik op tijd ook weer m'n trein moet hebben
Nog niks over gehoord eigenlijk. Ik las vanmorgen in de metro dat ze nu kruispunten aan het bezetten zijn enzo... klapmongolen... Staken is nog tot daar aan toe, maar zoveel overlast veroorzaken slaat nergens opquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Logisch...
Geen last van met m'n auto gelukkig.
Maar wel kut.. Enig idee of er al schot in de zaak zit?
en in welke wereld stad ga je wonen ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Relaxed dat je vandaag ook vrij was![]()
Ehr in augustus dan maar
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Logisch...
Geen last van met m'n auto gelukkig.
Maar wel kut.. Enig idee of er al schot in de zaak zit?
Staken vind ik ook een actie van niks.. Je pakt er heus niet de mensen mee die je tegenzitten; die gaan niet met het openbaar vervoer. Met zulke acties benadeel je alleen maar scholieren, studenten en werkenden die zijn aangewezen op het openbaar vervoer..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord eigenlijk. Ik las vanmorgen in de metro dat ze nu kruispunten aan het bezetten zijn enzo... klapmongolen... Staken is nog tot daar aan toe, maar zoveel overlast veroorzaken slaat nergens op
raden ze aan te declaren bij de vervoersbedrijven toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..
T kan allemaal nog wel ff duren ben ik bang.
Ik moet nu ook verplicht met de taxi naar mn werk.. Nou vind ik de taxi zelf niet erg, maar de kosten die het met zich meebrengt wel
Neem niet aan dat je dat vergoed krijgt van je werkgever?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zover ik had begrepen hadden ze maandag nog weer een bod van, ik geloof, 5% van tafel geveegd..
T kan allemaal nog wel ff duren ben ik bang.
Ik moet nu ook verplicht met de taxi naar mn werk.. Nou vind ik de taxi zelf niet erg, maar de kosten die het met zich meebrengt wel
Hippe naam voor je hond trouwens!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj Ronja springt op de bank waar haar deken ligt!
Die benzine is hier echt duur ja..in Spanje waar ik zat was het 1.19 de literquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
raden ze aan te declaren bij de vervoersbedrijven toch?
ben ook blij met mn auto al is de benzine ook waanzinnig duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |