Geen probleem, ik ben een nachtmens. Om half vijf ging ik met tegenzin naar bed, alleen maar omdat ik vandaag nog van alles te doen had.quote:
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben een nachtmens. Om half vijf ging ik met tegenzin naar bed, alleen maar omdat ik vandaag nog van alles te doen had.
Maar jij slaapt voor twee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..
Jaren 70 Toppopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..
Die meneer komt me wel bekend voor...
Dit gaat tegenwoordig al niet meer op hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beredeneerd gokje.
Nog meer jeugdsentiment.
[ afbeelding ]
Ik ben dol op melk, volle melk uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit gaat tegenwoordig al niet meer op hè?
Hoi Wycciequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt op de dochter van Bwennie!
ff gecheckt ..zie bekende namen in haar totoalbum (en ik ben nu de laatste voyeur)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:
Dit is Bwennie, maar ze is hier helaas al heel lang niet meer geweest.
http://fotoboek.fok.nl/user/BwennieBren
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vindt elke knappe vrouw die je niet kan krijgen een hoer?
ik ben weer weg hier, veel plezier nog met je commerntaar hierquote:
Dan moet je die crackhoeren achter het CS eens zien. Ingevallen wangen, holle ogen, rotte tanden.quote:
Tong is een beetje opstandig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef qonmann het volgende:
ik ben weer weg hier, veel plezier nog met je commerntaar hier
Die gitariste? Nee joh, dat was The Duchess aka Norma Jean Wofford, vaste begeleidster van Bo Diddley.quote:
Nou ja, gelukkig ben ik na 1 nummer weggevlucht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:44 schreef brother52 het volgende:
Daar word je 's nachts nog schreeuwend wakker van lijkt me...
Jannes is ook goed. Je moet m alleen niet horen, dan gaat t foutquote:
Ach, er moet ook muziek worden gemaakt voor mensen die niet van muziek houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jannes is ook goed. Je moet m alleen niet horen, dan gaat t fout
heb net ff gezapt, maar zag geen voetbal, alleen moderne turnmeisjes op Eurosport.quote:
Ik bedenk me ineens dat ik die wedstrijd niet eens kan zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie zijn nog op tijd voor Nederland, die hoeft pas maandag....
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie zijn nog op tijd voor Nederland, die hoeft pas maandag....
http://www.hankstruckpict(...)ug08/1172_oranje.jpgquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
heb jij een trom-pet of een brulshirt?
Topquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef pos het volgende:
[..]
http://www.hankstruckpict(...)ug08/1172_oranje.jpg
Blut!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TopIk ken nog iemand die een oranje mercedes 240D te koop heeft staan. Iets voor jou?
Ah, ook een Mercedes-rijder, Koko Petaloquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef pos het volgende:
[..]
Blut!
Misschien deze meneer links...tevens tussendoor plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, ook een Mercedes-rijder, Koko Petalo
Nope.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef pos het volgende:
Mafia?
quote:...of Brain, uit de Gouden Kooi
voetballen kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja... wat nu? Is dit dan het einde van Raad je Plaatje voor Dummies?
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:28 schreef tong80 het volgende:
GVD nu zie ik het pas Yello Biafra kwam me al zo bekend voor. Ik dacht eerst dat is henry Rollins. Maar nu snap ik mijn verwarring.
The Dead Kennedy's
Doordat ik 's avonds zo moe ben en vroeg slaap, kan ik niet meer uitslapen en word vaak rond 7 uur wakker om te plassen. Dan kan ik niet meer slapen... en ga er maar uit. Jij bent ook vroeg trouwens.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:49 schreef brother52 het volgende:middag...
Wat ben je vroeg Diaan, het is nog steeds weekend hoor...
is wel de bedoeling van dit topic.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef sooty het volgende:
Gevonden op google. Maar dit gaat niemand ooit raden.
Raden ja, googlelen nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
is wel de bedoeling van dit topic.
officieel dan
waarom hier altijd plaatjes van die obscure bandjes worden geplaatst die bijna niemand weet is mij ook een raadsel. Dit topic is dan ook bijna dood, afgezien van wat slowchattenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:38 schreef sooty het volgende:
[..]
Raden ja, googlelen nee.
Deze band is zo obscuur dat-ie hier nooit "geraden" wordt.
Stiff Little Fingersquote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef sooty het volgende:
Gevonden op google. Maar dit gaat niemand ooit raden.
WickedAngel welkom terugquote:
Heerlijk, dank je wel! Nóg fijner om thuis te komenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
WickedAngel welkom terug![]()
![]()
![]()
![]()
leuke tijd gehad ?
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.quote:(dat je dit weet, ongelooflijk)
Mooi dat het thuis nog fijner isquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlijk, dank je wel! Nóg fijner om thuis te komen![]()
[..]
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.
Alles goed? Hoe is het hier?
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben vanavond pas thuis gekomen.
ik kom strakjes weer effe buurten
Lijkt me wel goed.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.
Zoveel obscure bandjes heb ik hier nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef qonmann het volgende:
waarom hier altijd plaatjes van die obscure bandjes worden geplaatst die bijna niemand weet is mij ook een raadsel.
Plaatjes raden is dan ook bijzaak hier.quote:afgezien van wat slowchatten
Vast niet..verkeerde armquote:
Die, jaquote:
Fotoooooooo!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
is het je trouwens opgevallen dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederland? Ik heb de hele dag m'n trompet op en m'n brulshirt aan maar ik ben de enige die de moeite doet
jjaaah?quote:
Nou vooruit, maar als je dat hebt gedaan.. foto!!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n gezicht nog niet rood-wit-blauw geverfd.
Inderdaad...en dan zeg jij dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederlandquote:
De camping is toch niet in Nederland?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:35 schreef pos het volgende:
[..]
Inderdaad...en dan zeg jij dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederland
Dit is volgens mij Viggo Mortensen uit o.a. Eastern Promises en A History of violence.quote:
Nog niet helemaal. Nog even eten anders komt die alcohol zo hard aan.quote:
Wel man, Bakkumquote:Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De camping is toch niet in Nederland?
Vier? Hebben ze geen grof volkoren meer daar?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem vier volkorenboterhammen van Hartog. Een fust bier krijgt mij dan nog niet eens gevloerd.
Kan er dan nog wel bier bij?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem vier volkorenboterhammen van Hartog. Een fust bier krijgt mij dan nog niet eens gevloerd.
Bij Jim?quote:
Ik heb nu de zesgranen-variant dus eigenlijk 24 boterhammen.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vier? Hebben ze geen grof volkoren meer daar?
Jij droomt zeker regelmatig van haar dat ze schaars gekleed het liedje van shocking blue voor je zingt?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb kennelijk niet genoeg plaatjes van Venus gepost
Nee hoor, ik heb niet zulke kuise dromen.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij droomt zeker regelmatig van haar dat ze schaars gekleed het liedje van shocking blue voor je zingt?
En wat gaat het worden, Tong?quote:
Hou je van het songfestival?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok op 13-1 maar heel veel verstand van voetbal heb ik niet
3-0 voor Nederlandquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben een column van me op de Front Page geplaatst
http://frontpage.fok.nl/column/7670/1/-superworm:-Finale-EK-08:-Nederland-Duitsland.html
Zit er geel in onze vlag?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke zijn nou Nederland? Die blauwen of die gelen?
blauw doet aan italie denken, azzuri enzoquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het is wat oranje-achtig geel. Maar het zijn die blauwen?
Het nou ?quote:
ja ik dacht ik breng je voorspelling nog even onder de aandachtquote:
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is volgens mij Viggo Mortensen uit o.a. Eastern Promises en A History of violence.
niets wellicht, maar ik ken hem nietquote:Op maandag 9 juni 2008 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh, wat heeft die man nou met het EK te maken?
quote:
Ik zeg 2-0 voor Nederlandquote:
Nee. Hij leeft niet meer. En was trouwens ook schrijver.quote:
Idd! Wel een Sir dus..quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:05 schreef fotoloog het volgende:
Dirk Bogarde
Dat spleetje tussen Rob de Nijs' tanden is goed weg gephotoshopt zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |