Nou vooruit, maar als je dat hebt gedaan.. foto!!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n gezicht nog niet rood-wit-blauw geverfd.
Inderdaad...en dan zeg jij dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederlandquote:
De camping is toch niet in Nederland?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:35 schreef pos het volgende:
[..]
Inderdaad...en dan zeg jij dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederland
Dit is volgens mij Viggo Mortensen uit o.a. Eastern Promises en A History of violence.quote:
Nog niet helemaal. Nog even eten anders komt die alcohol zo hard aan.quote:
Wel man, Bakkumquote:Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De camping is toch niet in Nederland?
Vier? Hebben ze geen grof volkoren meer daar?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem vier volkorenboterhammen van Hartog. Een fust bier krijgt mij dan nog niet eens gevloerd.
Kan er dan nog wel bier bij?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem vier volkorenboterhammen van Hartog. Een fust bier krijgt mij dan nog niet eens gevloerd.
Bij Jim?quote:
Ik heb nu de zesgranen-variant dus eigenlijk 24 boterhammen.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vier? Hebben ze geen grof volkoren meer daar?
Jij droomt zeker regelmatig van haar dat ze schaars gekleed het liedje van shocking blue voor je zingt?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb kennelijk niet genoeg plaatjes van Venus gepost
Nee hoor, ik heb niet zulke kuise dromen.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij droomt zeker regelmatig van haar dat ze schaars gekleed het liedje van shocking blue voor je zingt?
En wat gaat het worden, Tong?quote:
Hou je van het songfestival?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok op 13-1 maar heel veel verstand van voetbal heb ik niet
3-0 voor Nederlandquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben een column van me op de Front Page geplaatst
http://frontpage.fok.nl/column/7670/1/-superworm:-Finale-EK-08:-Nederland-Duitsland.html
Zit er geel in onze vlag?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke zijn nou Nederland? Die blauwen of die gelen?
blauw doet aan italie denken, azzuri enzoquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het is wat oranje-achtig geel. Maar het zijn die blauwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |