quote:Op zondag 8 juni 2008 01:28 schreef tong80 het volgende:
GVD nu zie ik het pas Yello Biafra kwam me al zo bekend voor. Ik dacht eerst dat is henry Rollins. Maar nu snap ik mijn verwarring.
The Dead Kennedy's
Doordat ik 's avonds zo moe ben en vroeg slaap, kan ik niet meer uitslapen en word vaak rond 7 uur wakker om te plassen. Dan kan ik niet meer slapen... en ga er maar uit. Jij bent ook vroeg trouwens.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:49 schreef brother52 het volgende:middag...
Wat ben je vroeg Diaan, het is nog steeds weekend hoor...
is wel de bedoeling van dit topic.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef sooty het volgende:
Gevonden op google. Maar dit gaat niemand ooit raden.
Raden ja, googlelen nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
is wel de bedoeling van dit topic.
officieel dan
waarom hier altijd plaatjes van die obscure bandjes worden geplaatst die bijna niemand weet is mij ook een raadsel. Dit topic is dan ook bijna dood, afgezien van wat slowchattenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:38 schreef sooty het volgende:
[..]
Raden ja, googlelen nee.
Deze band is zo obscuur dat-ie hier nooit "geraden" wordt.
Stiff Little Fingersquote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef sooty het volgende:
Gevonden op google. Maar dit gaat niemand ooit raden.
WickedAngel welkom terugquote:
Heerlijk, dank je wel! Nóg fijner om thuis te komenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
WickedAngel welkom terug![]()
![]()
![]()
![]()
leuke tijd gehad ?
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.quote:(dat je dit weet, ongelooflijk)
Mooi dat het thuis nog fijner isquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlijk, dank je wel! Nóg fijner om thuis te komen![]()
[..]
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.
Alles goed? Hoe is het hier?
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben vanavond pas thuis gekomen.
ik kom strakjes weer effe buurten
Lijkt me wel goed.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat 't goed is, maar tong moet het maar zeggen.
Zoveel obscure bandjes heb ik hier nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef qonmann het volgende:
waarom hier altijd plaatjes van die obscure bandjes worden geplaatst die bijna niemand weet is mij ook een raadsel.
Plaatjes raden is dan ook bijzaak hier.quote:afgezien van wat slowchatten
Vast niet..verkeerde armquote:
Die, jaquote:
Fotoooooooo!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
is het je trouwens opgevallen dat het EK-voetbal helemaal niet leeft in Nederland? Ik heb de hele dag m'n trompet op en m'n brulshirt aan maar ik ben de enige die de moeite doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |