Geen probleem, ik ben een nachtmens. Om half vijf ging ik met tegenzin naar bed, alleen maar omdat ik vandaag nog van alles te doen had.quote:
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben een nachtmens. Om half vijf ging ik met tegenzin naar bed, alleen maar omdat ik vandaag nog van alles te doen had.
Maar jij slaapt voor twee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..
Jaren 70 Toppopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik 22:00 uur haal en dan slaap ik overdag ook nog..
Die meneer komt me wel bekend voor...
Dit gaat tegenwoordig al niet meer op hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beredeneerd gokje.
Nog meer jeugdsentiment.
[ afbeelding ]
Ik ben dol op melk, volle melk uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit gaat tegenwoordig al niet meer op hè?
Hoi Wycciequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt op de dochter van Bwennie!
ff gecheckt ..zie bekende namen in haar totoalbum (en ik ben nu de laatste voyeur)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:
Dit is Bwennie, maar ze is hier helaas al heel lang niet meer geweest.
http://fotoboek.fok.nl/user/BwennieBren
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vindt elke knappe vrouw die je niet kan krijgen een hoer?
ik ben weer weg hier, veel plezier nog met je commerntaar hierquote:
Dan moet je die crackhoeren achter het CS eens zien. Ingevallen wangen, holle ogen, rotte tanden.quote:
Tong is een beetje opstandig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef qonmann het volgende:
ik ben weer weg hier, veel plezier nog met je commerntaar hier
Die gitariste? Nee joh, dat was The Duchess aka Norma Jean Wofford, vaste begeleidster van Bo Diddley.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |