Die MrD had anders een pesthekel aan jou en schroomde niet dat hier keer op keer kenbaar te maken. Nu schreef hij dat het allemaal een spelletje was, maar dat geloven we niet: hij weet nu dat Jaap heel anders over je denkt dan hij.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens een reactie van jaap ergens online die ik jullie niet wil onthouden
jaap=mijn vriend
MisterD....... bloedbrother..... siekeswa........ bedankt voor het bijhouden van mijn site. Ooit gaan we samen de wereld veroveren bruhahaha. Een dikke tribute voor mijn persoonlijke bodyguard DER MISTER D!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens een reactie van jaap ergens online die ik jullie niet wil onthouden
jaap=mijn vriend
De Godfather is terug!
Geplaatst op 01-06 om 21:31
Hallo fans, slaven, groupies en ander gespuis! Ik wil iedereen bedanken die op me gestemd heeft. Dankzij jullie ben ik rijk en Stichting Aap niet hahaha. MisterD....... bloedbrother..... siekeswa........ bedankt voor het bijhouden van mijn site. Ooit gaan we samen de wereld veroveren bruhahaha. Een dikke tribute voor mijn persoonlijke bodyguard DER MISTER D!
Wat zijn mijn plannen?
Ik ben aan het wachten tot ik met Talpa/RTL een pilot ga opnemen voor de Terror Jaap Show. Het is geen geheimpje meer. In de Volkskrant heeft gestaan dat ik en Huub allebei kansen krijgen op een eigen show. De pilot gaat snel worden opgenomen en ik heb er alle vertrouwen in dat er daarna een hele serie komt.
Hoe is het contact met andere miljonairs?
Volop voor Huub dat hij zo sportief met zijn verlies omgaat. We bellen elke dag en bespreken samen plannen voor onze toekomst. Hoewel ik in de show altijd hard riep dat het nep was tussen Claire & Huub, kan ik nu ik mijn poen binnen heb zeggen dat die 2 echt een leuk stel zijn. Het is echt, ik gun ze al het geluk van de wereld. Met Brian & Amanda heb ik niet zoveel contact. Het moet zuur voor ze zijn dat ik nipt van Brian won. Ik gun ze de tijd om hier mee om te gaan, dus ik ga ze voorlopig niet bellen. Huub is echt een maat geworden, los van het geld, los van het spel, los van alle snode plannen waarmee we elkaar het leven zuur maakten in de Kooi.
Ik ga een grote Gouden Kooi terugblik schrijven, dus blijf inloggen!!!!!
Adiosssssssssssss!!!
DE MOTHERFOKKING GODFATHER VAN DE FOKKING VERROTE GOUDEN KUT KOOI
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
O , ja Huub..wat ik me al die tijd afvroeg.. Amandel Stinkt echt echt hè. met d'r ongewassen kleren en ongewassen pruik? Dat mens stond maar 20 sec. per dag onder de douche![]()
Wij streamers weten alles
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:49 schreef elcastel het volgende:
Verdomme zit ik weer te F5-en op de vorige pagina.
Als ik van je hou gebruik ik dat druifie ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
Huub, qua deformatie: heb je al een keer "vuile kankerhond" gezegd tegen iemand die voorkroop bij de bakker?
Of ben je nog niet bij de bakker geweest?
Als niet van sociaal wenselijke prietpraat houdt, dan het volgende:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,
maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes
dat drankverbod sloeg ook werkelijkwaar nergens op, die silliconensnol had een drankverbod moeten hebben, maar ja, dan waren er minder silliconen op tievie geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
alles wat ik deed in de kooi kwam uiteindelijk voor mijn verantwoordelijk, hoe ik het ook bedacht had,
leven in de buitenwereld is even wennen, maar de druk van de cams en de hoofdprijs is er niet,
life is short enjoy
ik trek nog een biertje open (ja mag weer drinken en weer uit de fles yes!)
FOK rules
ach ja en om plato even te quotenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
alles wat ik deed in de kooi kwam uiteindelijk voor mijn verantwoordelijk, hoe ik het ook bedacht had,
leven in de buitenwereld is even wennen, maar de druk van de cams en de hoofdprijs is er niet,
life is short enjoy
ik trek nog een biertje open (ja mag weer drinken en weer uit de fles yes!)
FOK rules
truttebol is de naamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als ik van je hou gebruik ik dat druifie ....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef kissa het volgende:
Ai, ik dacht dat fanvanheteersteuur een ma was
Ik wil ook heel graag erkend worden door ons geliefde Huubjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef elcastel het volgende:
Huub zeg even dat je mijn bericht (ode) hebt gelezen en dat je ook van mij hebt g noten ofzo. Ik zou zo graag een keer door jou gequote worden ....
Kutkabouters zijn cool.........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:
kabouters zijn gaaf,
wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was
het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"
met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...
life is a game, vergeet dat nooit
liefs
huub
Das heul geen Pokerstarsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:53 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, als de pagina langzaam opstart komt dat door jou en iedereen die opeens in dit topic zit te F5'en![]()
Enne wanneer kom je weer als goldenguyhuub aan tafel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit te typen en te bouwen tegelijk, hoe fanatiek is datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:53 schreef elcastel het volgende:
Ik stond net lekker onder de douche (net thuis) en bedacht me hoe heerlijk het is dat ik me nu niet mer hoe te uodaten met de laatste uitzending en 600 COSsen per dag. Zit Huub in de COS. Nou ja, ik ga een joint bouwen want ik stuiter nog wat van het werk.
dat is eerder aan die schijnheilige Antilliaan besteedtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
Huub, qua deformatie: heb je al een keer "vuile kankerhond" gezegd tegen iemand die voorkroop bij de bakker?
Of ben je nog niet bij de bakker geweest?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef elcastel het volgende:
Huub zeg even dat je mijn bericht (ode) hebt gelezen en dat je ook van mij hebt g noten ofzo. Ik zou zo graag een keer door jou gequote worden ....
Ik nu ook, ik stel mijn kat gerust tegen de onweer, zit op MSN, lees dit topic, bouw een joint en drink een biertje. Dit in het kader van tot rust komen ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef Scandalous het volgende:
Ik zit te typen en te bouwen tegelijk, hoe fanatiek is dat![]()
Skattie..mag ik een kusje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heb ik ook mijn momentjes gepakt in de kooi waar ik kon raden dat ik on stream was en probeerde ik de publieke opinie te bespelen, tuurlijk en dat geef ik ook best toe,
alleen 1 ding
24 uur per dag 7 dagen in de week, bijna anderhalf jaar
de streamers zagen toch alles, kijk en beoordeel zelf, ik ben wie ik ben....
Niet als je de oude layout hebt, dan duurt alles 3/4 minuut. En switchen naar de nieuwe layout gaat niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef noekje het volgende:
Fok doet het haske goed!
Mag ik dan zuipen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik nu ook, ik stel mijn kat gerust tegen de onweer, zit op MSN, lees dit topic, bouw een joint en drink een biertje. Dit in het kader van tot rust komen ....
Ja, reeds verbeterdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
waarom dacht je dat ? ik neem aan dat je man bedoeld
We hebben alles gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heb ik ook mijn momentjes gepakt in de kooi waar ik kon raden dat ik on stream was en probeerde ik de publieke opinie te bespelen, tuurlijk en dat geef ik ook best toe,
alleen 1 ding
24 uur per dag 7 dagen in de week, bijna anderhalf jaar
de streamers zagen toch alles, kijk en beoordeel zelf, ik ben wie ik ben....
en toch vond ik het fragment van Kenneth op de finale-avond leuker!quote:
Wat was je hier aan het doen?quote:
O, ja..gooi die kenniet het speenvarken er ff in!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch vond ik het fragment van Kenneth op de finale-avond leuker!
Bridget is leuk met honden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |