abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59081342
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:

echter, Claire rules en die wil ik niet meer kwijt en gelukkig, zij mij geloof ik ook niet
pi_59081356
Zonder Huub was DGK niet wat het nu geweest is
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:30:28 #53
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_59081362
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
stijn is cool
Yep and You rock my socks off!
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:30:29 #54
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081363
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,

de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,

eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59081366
En je bent een botte hork, maar wel een eerlijke botte hork
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081381
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?

en over jou en claire.. mjah, ik geloof t niet zo... niet dat dat wat uitmaakt... niets is wat het lijkt toch?
van Lieke's kant was het niet echt hoor, al vanaf het begin niet, zo'n nepgriet

sorry Huub, maar dat denk ik echt, en volgens mij jij ook, maar wel netjes dat je niks negatiefs over Lieke wil en gaat zeggen

daarom luv ik je ook so much.......
pi_59081398
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,

eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
maak ze gek
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:32:40 #58
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081401
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,

maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes
Nil Volentibus Arduum
pi_59081402
En die douche-actie van Brian richting zijn snol..spreek je daar eens over uit Want das was niet gespeeld
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:32:53 #60
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59081407
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

Doe Bart & Lesley de groeten als je ze weer ziet, heb van ze genoten. Van jou ook hoor, heb zelfs meegedaan aan de kaartenactie
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 00:33:10 #61
137949 Disana
pi_59081411
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Thanx Dis, heb je ook platties van anderen?
(die rukhuub weet niet wie ie voor zich heeft)

Huub, klopt het dat je je zakelijk gaat binden aan de Family Stone?
En hoe denk je dat de olieprijs zich gaat ontwikkelen op korte en lange termijn>
LOL, laat hem maar raden

Platties van welke skatties? Ik heb er tegen de 2000. Maar momenteel is het moeilijk posten, een reactie of refreshen kost me 3/4 minuut.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:33:40 #62
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081417
dat was een exces zoals ik ze ook zoveel heb gehad
Nil Volentibus Arduum
pi_59081419
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,

maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes

precies

he gadver...... ik lijk wel een groupie

geen zorg hoor, man kijkt over schouder mee
pi_59081424
quote:

That's what I like about you..op FOK kan het je een ban opleveren btw
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081426
quote:

Waar heb je dan wel oprecht spijt van?
Go hard or go home
pi_59081436
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef Huubdgk het volgende:
dat was een exces zoals ik ze ook zoveel heb gehad
Nietus..dit was de ware aard van die stinkrat!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:35:14 #67
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081442
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,

ow ja, ik heb spijt dat ikniet gewonnen heb
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:37:20 #68
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_59081469
Huub, klopt het dat Amanda een kringspiertransplantatie moet ondergaan?
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_59081473
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,

ja ik was helemaal ziek man, jij als eerste eruit, toen ben ik als een gek voor jaap gaan bellen,

ik had nog nooit een smsje gestuurd og gebeld, ja ik ben d'r achterlijk, maar toen wel......

alles om maar niet brian of amanda te laten winnen

jaap gun ik het wel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:37:44 #70
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59081476
Huub, ik heb nog een ontzettende leuke pic van je met Lieke van vorig jaar bij de stallen 's zomers.
Had je een hoed op, een sigaret en waren jullie net Bonny&Clyde,
moet ik wel ff zoeken tussen m'n 4000 pics

Quizvraag:
Wanneer was dit?

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_59081477
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:

Godver ja Maar liever Jaap dan die nep-Antilliaan, inclusief spraakgebrek), uit Breukelen.. nu 3 hoog wonende bij zijn moeder te Almere
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081478
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat Amanda een kringspiertransplantatie moet ondergaan?
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:38:07 #73
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081482
@ ik weet niets

heb je plato gelezen?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 00:38:08 #74
137949 Disana
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:39:07 #75
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081491
@quizvraag

stripper voor lieke die indiaan,

en ik maar doen alsof het mij niets deed, terwijl ik best jaloers was... ssssth niet verder vertellen
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')