abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59081342
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:

echter, Claire rules en die wil ik niet meer kwijt en gelukkig, zij mij geloof ik ook niet
pi_59081356
Zonder Huub was DGK niet wat het nu geweest is
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:30:28 #53
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_59081362
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
stijn is cool
Yep and You rock my socks off!
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:30:29 #54
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081363
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,

de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,

eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59081366
En je bent een botte hork, maar wel een eerlijke botte hork
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081381
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?

en over jou en claire.. mjah, ik geloof t niet zo... niet dat dat wat uitmaakt... niets is wat het lijkt toch?
van Lieke's kant was het niet echt hoor, al vanaf het begin niet, zo'n nepgriet

sorry Huub, maar dat denk ik echt, en volgens mij jij ook, maar wel netjes dat je niks negatiefs over Lieke wil en gaat zeggen

daarom luv ik je ook so much.......
pi_59081398
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,

eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
maak ze gek
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:32:40 #58
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081401
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,

maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes
Nil Volentibus Arduum
pi_59081402
En die douche-actie van Brian richting zijn snol..spreek je daar eens over uit Want das was niet gespeeld
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:32:53 #60
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59081407
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:

Doe Bart & Lesley de groeten als je ze weer ziet, heb van ze genoten. Van jou ook hoor, heb zelfs meegedaan aan de kaartenactie
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 00:33:10 #61
137949 Disana
pi_59081411
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Thanx Dis, heb je ook platties van anderen?
(die rukhuub weet niet wie ie voor zich heeft)

Huub, klopt het dat je je zakelijk gaat binden aan de Family Stone?
En hoe denk je dat de olieprijs zich gaat ontwikkelen op korte en lange termijn>
LOL, laat hem maar raden

Platties van welke skatties? Ik heb er tegen de 2000. Maar momenteel is het moeilijk posten, een reactie of refreshen kost me 3/4 minuut.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:33:40 #62
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081417
dat was een exces zoals ik ze ook zoveel heb gehad
Nil Volentibus Arduum
pi_59081419
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,

maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes

precies

he gadver...... ik lijk wel een groupie

geen zorg hoor, man kijkt over schouder mee
pi_59081424
quote:

That's what I like about you..op FOK kan het je een ban opleveren btw
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081426
quote:

Waar heb je dan wel oprecht spijt van?
Go hard or go home
pi_59081436
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef Huubdgk het volgende:
dat was een exces zoals ik ze ook zoveel heb gehad
Nietus..dit was de ware aard van die stinkrat!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:35:14 #67
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081442
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,

ow ja, ik heb spijt dat ikniet gewonnen heb
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:37:20 #68
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_59081469
Huub, klopt het dat Amanda een kringspiertransplantatie moet ondergaan?
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_59081473
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,

ja ik was helemaal ziek man, jij als eerste eruit, toen ben ik als een gek voor jaap gaan bellen,

ik had nog nooit een smsje gestuurd og gebeld, ja ik ben d'r achterlijk, maar toen wel......

alles om maar niet brian of amanda te laten winnen

jaap gun ik het wel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:37:44 #70
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59081476
Huub, ik heb nog een ontzettende leuke pic van je met Lieke van vorig jaar bij de stallen 's zomers.
Had je een hoed op, een sigaret en waren jullie net Bonny&Clyde,
moet ik wel ff zoeken tussen m'n 4000 pics

Quizvraag:
Wanneer was dit?

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_59081477
quote:

Godver ja Maar liever Jaap dan die nep-Antilliaan, inclusief spraakgebrek), uit Breukelen.. nu 3 hoog wonende bij zijn moeder te Almere
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081478
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:38:07 #73
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081482
@ ik weet niets

heb je plato gelezen?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 00:38:08 #74
137949 Disana
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:39:07 #75
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081491
@quizvraag

stripper voor lieke die indiaan,

en ik maar doen alsof het mij niets deed, terwijl ik best jaloers was... ssssth niet verder vertellen
Nil Volentibus Arduum
pi_59081493
Moi Huub

Ben je het echt?

Moderator dinsdag 3 juni 2008 @ 00:40:01 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59081501
quote:

En je had de poëet uit Almere gewoon helemaal de teringtyfus moeten "sparren", maar dat mocht zeker niet van de Febo?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:40:42 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59081504
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:40 schreef Gert het volgende:

[..]

En je had de poëet uit Almere gewoon helemaal de teringtyfus moeten "sparren", maar dat mocht zeker niet van de Febo?
Dat had het niet goed gedaan bij de dames op Fok!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_59081507
huub, wil je tegen BBart zeggen, als je hem weer ziet, dat het een enorme giller was, dat ie niet meer mocht komen omdat ie Amanda aansprak op haar decibel
(nouja, dat heeft ie eigenlijk ook wel hier gelezen)

oh en Eric moet ook weer eens langskomen
Was erg gezellig hier als jij weer eens vroeg naar bed moest.

En zie je nog andere ex-dgk'ers?
Nena ? (ik vraag dit ff voor Ruud)
Ilona?
Syl?
de rest?

en dan nog een vraagje:
wat was de bedoeling van al die SL (streamlocks) op het laatst?
Mochten wij niet weten wat er gebeurde? Die opnames bedoel ik, voor de halve finale.
En hadden jullie daar door wat een enorma chaos dit voor de beveiliging was rond de villa?
(er zijn zelfs hondjes die helemaal niet gewend waren te lopen helemaal de pijp uit gewandeld om een glimp van iets binnen de hekken op te vangen)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  Moderator dinsdag 3 juni 2008 @ 00:41:30 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59081513
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:41:42 #81
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081517
he jongens een reactie van jaap ergens online die ik jullie niet wil onthouden

jaap=mijn vriend

De Godfather is terug!
Geplaatst op 01-06 om 21:31
Hallo fans, slaven, groupies en ander gespuis! Ik wil iedereen bedanken die op me gestemd heeft. Dankzij jullie ben ik rijk en Stichting Aap niet hahaha. MisterD....... bloedbrother..... siekeswa........ bedankt voor het bijhouden van mijn site. Ooit gaan we samen de wereld veroveren bruhahaha. Een dikke tribute voor mijn persoonlijke bodyguard DER MISTER D!

Wat zijn mijn plannen?
Ik ben aan het wachten tot ik met Talpa/RTL een pilot ga opnemen voor de Terror Jaap Show. Het is geen geheimpje meer. In de Volkskrant heeft gestaan dat ik en Huub allebei kansen krijgen op een eigen show. De pilot gaat snel worden opgenomen en ik heb er alle vertrouwen in dat er daarna een hele serie komt.

Hoe is het contact met andere miljonairs?
Volop voor Huub dat hij zo sportief met zijn verlies omgaat. We bellen elke dag en bespreken samen plannen voor onze toekomst. Hoewel ik in de show altijd hard riep dat het nep was tussen Claire & Huub, kan ik nu ik mijn poen binnen heb zeggen dat die 2 echt een leuk stel zijn. Het is echt, ik gun ze al het geluk van de wereld. Met Brian & Amanda heb ik niet zoveel contact. Het moet zuur voor ze zijn dat ik nipt van Brian won. Ik gun ze de tijd om hier mee om te gaan, dus ik ga ze voorlopig niet bellen. Huub is echt een maat geworden, los van het geld, los van het spel, los van alle snode plannen waarmee we elkaar het leven zuur maakten in de Kooi.

Ik ga een grote Gouden Kooi terugblik schrijven, dus blijf inloggen!!!!!

Adiosssssssssssss!!!

DE MOTHERFOKKING GODFATHER VAN DE FOKKING VERROTE GOUDEN KUT KOOI
Nil Volentibus Arduum
pi_59081519
O , ja Huub..wat ik me al die tijd afvroeg.. Amandel Stinkt echt echt hè. met d'r ongewassen kleren en ongewassen pruik? Dat mens stond maar 20 sec. per dag onder de douche

Wij streamers weten alles
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081523
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
@ ik weet niets

heb je plato gelezen?
ik ben getrouwd met ''en halve'' griek, (ja,ja de andere helft heb ik bij de vuilnis gezet, om grapjes voor te zijn)

dus ben een beetje bekend met plato

bedoel je dit citaat als je het over amanda en brian hebt?

"Er is geen groter plezier dan lichamelijke liefde."

of deze

"Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:42:41 #84
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_59081532
Huub, ik haal alle wijsheid van het internet (vooral blogs).
Er is veel te vinden over allerhande onderwerpen.
Bij Plato kom ik niet zoveel meer, ook muziek download ik van internet.

Klopt het dat er een versie komt van je single met Bing Crosby?
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:42:41 #85
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081533
niets is wat het lijkt
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:42:44 #86
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59081534
Het prinsesje

dinsdag 3 juni 2008 @ 00:43:00 #87
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59081535
Is het al bewezen dat dit de echte Huub is ?

Zo ja : hallo Huub.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_59081539
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens een reactie van jaap ergens online die ik jullie niet wil onthouden

jaap=mijn vriend

De Godfather is terug!
Geplaatst op 01-06 om 21:31
Hallo fans, slaven, groupies en ander gespuis! Ik wil iedereen bedanken die op me gestemd heeft. Dankzij jullie ben ik rijk en Stichting Aap niet hahaha. MisterD....... bloedbrother..... siekeswa........ bedankt voor het bijhouden van mijn site. Ooit gaan we samen de wereld veroveren bruhahaha. Een dikke tribute voor mijn persoonlijke bodyguard DER MISTER D!

Wat zijn mijn plannen?
Ik ben aan het wachten tot ik met Talpa/RTL een pilot ga opnemen voor de Terror Jaap Show. Het is geen geheimpje meer. In de Volkskrant heeft gestaan dat ik en Huub allebei kansen krijgen op een eigen show. De pilot gaat snel worden opgenomen en ik heb er alle vertrouwen in dat er daarna een hele serie komt.

Hoe is het contact met andere miljonairs?
Volop voor Huub dat hij zo sportief met zijn verlies omgaat. We bellen elke dag en bespreken samen plannen voor onze toekomst. Hoewel ik in de show altijd hard riep dat het nep was tussen Claire & Huub, kan ik nu ik mijn poen binnen heb zeggen dat die 2 echt een leuk stel zijn. Het is echt, ik gun ze al het geluk van de wereld. Met Brian & Amanda heb ik niet zoveel contact. Het moet zuur voor ze zijn dat ik nipt van Brian won. Ik gun ze de tijd om hier mee om te gaan, dus ik ga ze voorlopig niet bellen. Huub is echt een maat geworden, los van het geld, los van het spel, los van alle snode plannen waarmee we elkaar het leven zuur maakten in de Kooi.

Ik ga een grote Gouden Kooi terugblik schrijven, dus blijf inloggen!!!!!

Adiosssssssssssss!!!

DE MOTHERFOKKING GODFATHER VAN DE FOKKING VERROTE GOUDEN KUT KOOI
Oud nieuws Huub, Fokkers zijn sneller
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081546
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef elcastel het volgende:
Is het al bewezen dat dit de echte Huub is ?

Zo ja : hallo Huub.
Ja!
Go hard or go home
pi_59081548
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik ben getrouwd met ''en halve'' griek, (ja,ja de andere helft heb ik bij de vuilnis gezet, om grapjes voor te zijn)

dus ben een beetje bekend met plato

bedoel je dit citaat als je het over amanda en brian hebt?

"Er is geen groter plezier dan lichamelijke liefde."

of deze

"Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje."
Onbetaalbaar!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:44:14 #91
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59081549
jaap en ik bellen veel en zien elkaar wanneer het kan,

voelen ons vaak net pinky and the brain

jeeeee brain what are we gonna do tonight?

ach je kent hem wel
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:45:02 #92
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59081556
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
niets is wat het lijkt
Ken je deze nog?

pi_59081559
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:42 schreef Huubdgk het volgende:
niets is wat het lijkt
Echt wel, nog nooit een mens zo vaak aan haar luizenbol zien krabben

Beestjes
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081562
Zware vraag misschien maar here goes....

-Het bangen van Gaby voor Claires ogen
-Uitschelden van je schoonmoeder voor het huwelijk
-Sparwedstrijd tegen Brain pas afzeggen in de ring
etc etc zijn dingen die je toch wel essentiele popi punten gekost hebben.....

Deed je die dingen aangespoord door de febo, denkend dat de streamers dit zouden waarderen, of was je gewoon dgk gedeformeerd geworden?
pi_59081565
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Onbetaalbaar!
ik vond hem zelf ook wel grappig..........
pi_59081567
Huub, je zei altijd dat je karaktertrekken aan het uitvergroten was, think TV. Hoe zit dat en kun je dat nu wel afleren?
Go hard or go home
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:46:17 #97
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59081571
Huub; tijger, ik heb genoten van je apekop. Bedankt voor de anderhalf jaar (zoiets) lol en leuk dat je je (acount) hier laat zien.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_59081576
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik vond hem zelf ook wel grappig..........
Meer dan grappig
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59081581
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Meer dan grappig
met dank aan mijn man
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:47:54 #100
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59081589
Heb ik em nu weggejaagd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')