quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
echter, Claire rules en die wil ik niet meer kwijt en gelukkig, zij mij geloof ik ook niet
Yep and You rock my socks off!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
stijn is cool
van Lieke's kant was het niet echt hoor, al vanaf het begin niet, zo'n nepgrietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ben ik heel naief als ik bijna zeker weet dat jij en lieke echt waren?![]()
en over jou en claire.. mjah, ik geloof t niet zo... niet dat dat wat uitmaakt... niets is wat het lijkt toch?
maak ze gekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,
de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,
eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
Doe Bart & Lesley de groeten als je ze weer ziet, heb van ze genoten. Van jou ook hoor, heb zelfs meegedaan aan de kaartenactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Huubdgk het volgende:
over de pilot ga ik lekker niets zeggen,
de buitenwereld is knettergek, heel erg veel maar vooral heel erg leuk, negatieve reacties zijn er bijna niet, ja achter mijn rug om of 16 jarige petjes van 200 meter afstand, voor de rest moet je dronken massa's vermijden, maar ja gewoon over straat is wel knettergek,
eergisteren met big brother bart, eric dgk, claire anouk en ik zelf wezen eten, lachen joh in een restaurant in hilversum, gingen we weg waren volgens mij een aantal van die ouwe kak wijven heel blij dat we weggingen, want ze keken niet maar kenden ons wel, hahahaha hypocriete tering wijven... de wereld is gek geworden en ik hoop dat ik er dankbaar gebruikt van kan maken
LOL, laat hem maar radenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Thanx Dis, heb je ook platties van anderen?
(die rukhuub weet niet wie ie voor zich heeft)
Huub, klopt het dat je je zakelijk gaat binden aan de Family Stone?
En hoe denk je dat de olieprijs zich gaat ontwikkelen op korte en lange termijn>
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,
maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes
That's what I like about you..op FOK kan het je een ban opleveren btwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
he ik ben heel vaak heel bot geweest, maar als ik altijd maar moest denken aan de publieke opinie, brian deed dat altijd wel daarom kwam hij fokking nep over live maar als het enige wat je zegt sociaal wenselijke prietpraat is is dat ook het enige wat ze van je kunnen uitzenden,
maar toch liever bot en eerlijk, dan oneerlijk en een fokking hoer van je eigen principes
Waar heb je dan wel oprecht spijt van?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
Nietus..dit was de ware aard van die stinkrat!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:33 schreef Huubdgk het volgende:
dat was een exces zoals ik ze ook zoveel heb gehad
ja ik was helemaal ziek man, jij als eerste eruit, toen ben ik als een gek voor jaap gaan bellen,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,
ow ja, ik heb spijt dat ikniet gewonnen heb
Godver jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
ach jongens ik heb van zoveel dingen zoiets van ajajajaj had ik dat wel moeten doen, spijt? van helemaal nix, het ging zoals het ging, mensen moeten me maar nemen wie ik ben, de mensen die mij echt kennen houden van mij en dat is genoeg,
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat Amanda een kringspiertransplantatie moet ondergaan?
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
En je had de poëet uit Almere gewoon helemaal de teringtyfus moeten "sparren", maar dat mocht zeker niet van de Febo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
Dat had het niet goed gedaan bij de dames op Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En je had de poëet uit Almere gewoon helemaal de teringtyfus moeten "sparren", maar dat mocht zeker niet van de Febo?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat Amanda een kringspiertransplantatie moet ondergaan?
En is veel water drinken nu wel of niet goed? Er is zoveel tegenstrijdige informatie.
ik ben getrouwd met ''en halve'' griek, (ja,ja de andere helft heb ik bij de vuilnis gezet, om grapjes voor te zijn)quote:
Oud nieuws Huub, Fokkers zijn snellerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens een reactie van jaap ergens online die ik jullie niet wil onthouden
jaap=mijn vriend
De Godfather is terug!
Geplaatst op 01-06 om 21:31
Hallo fans, slaven, groupies en ander gespuis! Ik wil iedereen bedanken die op me gestemd heeft. Dankzij jullie ben ik rijk en Stichting Aap niet hahaha. MisterD....... bloedbrother..... siekeswa........ bedankt voor het bijhouden van mijn site. Ooit gaan we samen de wereld veroveren bruhahaha. Een dikke tribute voor mijn persoonlijke bodyguard DER MISTER D!
Wat zijn mijn plannen?
Ik ben aan het wachten tot ik met Talpa/RTL een pilot ga opnemen voor de Terror Jaap Show. Het is geen geheimpje meer. In de Volkskrant heeft gestaan dat ik en Huub allebei kansen krijgen op een eigen show. De pilot gaat snel worden opgenomen en ik heb er alle vertrouwen in dat er daarna een hele serie komt.
Hoe is het contact met andere miljonairs?
Volop voor Huub dat hij zo sportief met zijn verlies omgaat. We bellen elke dag en bespreken samen plannen voor onze toekomst. Hoewel ik in de show altijd hard riep dat het nep was tussen Claire & Huub, kan ik nu ik mijn poen binnen heb zeggen dat die 2 echt een leuk stel zijn. Het is echt, ik gun ze al het geluk van de wereld. Met Brian & Amanda heb ik niet zoveel contact. Het moet zuur voor ze zijn dat ik nipt van Brian won. Ik gun ze de tijd om hier mee om te gaan, dus ik ga ze voorlopig niet bellen. Huub is echt een maat geworden, los van het geld, los van het spel, los van alle snode plannen waarmee we elkaar het leven zuur maakten in de Kooi.
Ik ga een grote Gouden Kooi terugblik schrijven, dus blijf inloggen!!!!!
Adiosssssssssssss!!!
DE MOTHERFOKKING GODFATHER VAN DE FOKKING VERROTE GOUDEN KUT KOOI
Ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef elcastel het volgende:
Is het al bewezen dat dit de echte Huub is ?
Zo ja : hallo Huub.
Onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben getrouwd met ''en halve'' griek, (ja,ja de andere helft heb ik bij de vuilnis gezet, om grapjes voor te zijn)
dus ben een beetje bekend met plato
bedoel je dit citaat als je het over amanda en brian hebt?
"Er is geen groter plezier dan lichamelijke liefde."
of deze![]()
"Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje."
Echt wel, nog nooit een mens zo vaak aan haar luizenbol zien krabbenquote:
Meer dan grappigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vond hem zelf ook wel grappig..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |