Er kunnen 2 dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Misschien is dat lijntje wat hier is onstaan nog wel leuk voor jou daar. Als ie dan nog actief is...
OW, dát was die enorme knal. Ik kon 'm nergens plaatsen en P2000 gaf ook geen inslag aan. Ik heb wel eens vaker een inslag gehoord, maar deze was écht van het niveau: "recht overeind in je stoel en hart in je keel".quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:22 schreef Drugshond het volgende:
Gisteren een inslag gezien op een hoogspanningsmast in Tilburg. Naast de knal hoorde je opeens zo'n SF geluid van de kabels die op de schokgolf mee bewegen/zingen.
Best scary omdat die dingen in Loven op ongeveer 1 km afstand staan..... En dan die donder.... (dat klinkt als metal)
quote:
waarom slaat het enschede vandaag nou alweer over..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Ziet er best redelijk uit, misschien wel een paar klappen, iig regen.
Weet niet, maar hier nu onweer, regen en verkoeling, at last........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom slaat het enschede vandaag nou alweer over..
Jup, het regent hier nu goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef kloas_wokkel het volgende:
bui trekt volgens mij over groningen stad als ik die kant tenminste uitkijk t trekt ons net voorbij
Ik weet grofweg waar je zit, en deze knal was idd raak... ff rekenen.... 22:54:30 (zou redelijk kloppen).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
OW, dát was die enorme knal. Ik kon 'm nergens plaatsen en P2000 gaf ook geen inslag aan. Ik heb wel eens vaker een inslag gehoord, maar deze was écht van het niveau: "recht overeind in je stoel en hart in je keel".
Vraag ik me ook af. Het lijkt wel alsof het hier altijd langsheen trekt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom slaat het enschede vandaag nou alweer over..
Was idd rond die tijd jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik weet grofweg waar je zit, en deze knal was idd raak... ff rekenen.... 22:54:30 (zou redelijk kloppen).
Dat is een mooie idd, houd je maar vast, in zuid begint het weer te rommelen, nieuwe bui is ook al onderweg, was net wel grappig, je hoorde overal in de flat ramen dichtgaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef kloas_wokkel het volgende:
zoals ik het nu zie komt ie vol over ons huis heen t is nu echt zwart
Nee je hebt niks gemist terwijl je sliepquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Het lijkt wel alsof het hier altijd langsheen trekt.
Heeft het hier (in Enschede dus) eigenlijk vannacht nog ongeonweerd? Ik heb niks gehoord namelijk, het zou zomaar kunnen dat ik overal doorheen geslapen heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |