Hier in Hoogkarspel (ik kijk naar het zuiden) een hoop lichtflitsen. Volledig windstil en blafwarm. Lijkt niet deze kant op te komen. Of heel traag. Volgens buienradar zou er hier niet eens wolken moeten zijn ... vreemdquote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef dimage het volgende:
* dimage meld dat er hier in medemblik precies 3 druppels water zijn gevallen. waar van 2 van mij zelf ( zweet ) even afwachten wat de volgende gaat doen. Die lijkt noordwaarts te kruipen.
Volgens mij hoorde ik die hier ook (Delft).quote:Op maandag 2 juni 2008 23:20 schreef Stephan123 het volgende:
Hele diepe dreun hier (rotterdam) met meerdere flitsne
dat ruikt altijd lekker hequote:
Idd hier ook zoetermeer (Driemanspolder) beetje flitsen en gerommel niks bijzonders.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Kanjer het volgende:
Zoetermeer hier.
Beetje regen , beetje onweer, valt mee.
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef Sport_Life het volgende:
Het spookt hier ook aardig in Den Haag. Hele tuin is af en toe een paar sec. verlicht.
Hele zware dreun nu om 23:27. 4 flitsen en 3 tellen later dreunt de grond zowat mee!
Uhm, is dit geen onweer dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:30 schreef SiGNe het volgende:
In zeist is de wolkbreuk ook aangekomen, het onweer komt nog niet echt over, wel veel flitsen en gerommel.
dan zakt ie in, omdat de bovenlucht en wolkentoppen verwarmd worden. Hierdoor stijgt de warme lucht, anders dan in de nacht niet zo ver meer. Dit geldt voor een MCS.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:31 schreef marcel-o het volgende:
dat ding die nu nog in Duitsland zit komt wel deze kant op.
denk pas morgen ochtend, met de zon er bovenop, wordt wat dan
belt mn vriendin net op, of ik ff naar station wil fietsen om d'r op te halen.. kutweer.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:30 schreef WRNL het volgende:
[..]. Wat een beetje onweer de mensen gelukkig kan maken he
Fietsen nog welquote:Op maandag 2 juni 2008 23:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
belt mn vriendin net op, of ik ff naar station wil fietsen om d'r op te halen.. kutweer.
Laten we het hopen, waar woon je? Hier in Hellevoet begint het weer te druppelen en komen er weer flitsen te voorschijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:34 schreef marcel-o het volgende:
t is nu doodstil buiten.
geen zuchtje wind, geen drup regen.
in de verte flitsende wolken..
Stilte voor de,,,?
ehmquote:
Heb hier geen autoquote:Op maandag 2 juni 2008 23:34 schreef WRNL het volgende:
[..]
Fietsen nog wel.
Ga lekker met de autoVeiliger ook.
Ijsselmondequote:Op maandag 2 juni 2008 23:35 schreef WRNL het volgende:
[..]
Laten we het hopen, waar woon je? Hier in Hellevoet begint het weer te druppelen en komen er weer flitsen te voorschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |