Haha...1 woord: Ge-wel-dig. Ik ben het toch grotendeels met hem eens.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:33 schreef OMG het volgende:
21st Century Life vind ik een erg lekker nummer. Sick is bij zowel mij als m'n vriendin een favoriet.
Zij stuurde me ook even een linkje door waaruit blijkt dat de heer Sparro ook nog eens goede uitspraken kan doen: klik!..
Geloof me maar op m'n woord dat hij op Lowlands staatquote:
Misschien moet je dan de rest van het album luisteren of een concert van hem gaan bezoeken?quote:
Wow wat een intro had de diva zegquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef OMG het volgende:
De beste man had toch echt wel de beste poncho van de avond. Ook z'n broek was erg... anders.
Ik zal morgen eens kijken of mijn foto's nog wat zijn en of ik nog ergens een plekje kan vinden om ze te naartoe te uploaden.
Hier ookquote:Op zondag 15 juni 2008 14:36 schreef Sno0ze het volgende:
Black and Gold heb ik op repeat non-stop staan.. Wat een supernummer!
Hier, op de MySpace pagina van z'n label, staat dat hij er speelt. Op 15 augustus wel te verstaan. Het is alleen nog niet terug te vinden op zijn website, MySpace pagina of de website van Lowlands.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:37 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik heb gehoord dat hij naar Lowlands komt! Weet iemand er hier meer van?
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dus ook zo'n bril aanschaffen. Weet iemand waar ik ze kan kopen?![]()
Google eens op 'Wayfarer'quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik wil dus ook zo'n bril aanschaffen. Weet iemand waar ik ze kan kopen?
Tof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:56 schreef Burger_Queen het volgende:
Wooohooo in oktober ga ik naar Sam in Londen.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef OMG het volgende:
Tof.. Vertel hem dan meteen dat hij ook wat shows moet doen op het vaste land.
.
Oh menn. Hij moet echt naar Nederland komen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Burger_Queen het volgende:
Vorige week ben ik naar een concert van Sam geweest in Londen.
Hij is echt zooooooo goed.
Hierrrrrrrr...quote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef Brons_Juweel het volgende:
Waar zijn de Sam Sparro fans?
Fan is een groot woord, maar ik vind Black & Gold een supernummer en die cover van American Boy is ook geweldigquote:
Nope, nooit van gehoord. Goede vondst, zal hem zo eens aan m'n vriendin laten horen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:10 schreef Brons_Juweel het volgende:
Iemand eerder van dit nummer gehoord?Ik niet. Maar heb het op youtube gevonden.
Niiice![]()
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 09:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Welke nummers deed hij toen, weet je dat nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |