Wat dacht je er van om zo'n speler goedkoop te halen en Bij Groningen/Twente/Heerenveen te stallen voor 1 of 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:BREAKIN' NEWS
![]()
[..]
![]()
Na drieėnhalf jaar heeft hij het spelletje door, precies op tijd. Geweldig nieuws voor Ajax![]()
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef devv05 het volgende:
18 miljoenLaat dat alsjeblieft niet waar zijn zeg..
voor 8 haal je giovanni dos santosquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Nashje het volgende:
Fuck off met je 18 miljoen. Voor 11 kun je Luisao halen. Doe dat maar liever.
Wat een gatenkaas achterin zeg. Als daar niks meer bij komt ga ik heel hard huilen.
Ja en die wil bij Ajax komen voetballenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 8 haal je giovanni dos santos
Een zekerheidje? Iemand die al jaren amper speelde of geblesseerd was?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Luque heeft ongetwijfeld ook nog eens miljoenen gekost aan transferbedrag, maar dat weigert men te geloven. Alsof Newcastle op hun achterhoofd is gevallen en - ondanks zijn salaris - een speler gratis de deur uit hebben gedaan. Reken op minimaal 5 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
Durven te investeren en als een idioot geld over de balk smijten zijn wel twee hele verschillende dingen. 18 miljoen zijn de bedragen die wij voor zulke spelers vangen, in uitzonderlijke gevallen iets meer. Zelfs de echt grote clubs leggen niet zulke bedragen neer voor spelers die amper wat hebben laten zien en een groot risico zijn, laat staan Ajax dat in vergelijking een erg klein budget heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 8 haal je giovanni dos santos
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn jaquote:
Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja![]()
Stop the bullcrap please.
Plus het feit dat menig topspeler niet op ontmoetingen met De Graafschap en Willem II zit te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
Er werd wel gemekkerd, tussen Groningers en Ajacieden zoals dat nu tussen Heerenveeners en Ajacieden gebeurt. Elf miljoen wilden ze in Groningen, maar 'hij was maar 6 miljoen waard'. Uiteindelijk werd het 7,75 miljoen en na 1 seizoen kun je concluderen dat Ajax aan de goede kant van de deal staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.
En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Je moet gewoon naar talent kijken, dat is wat moeilijker dan kijken naar hoe iemand als presteert, maar dat is wel de beste investering. Talent kan zich namelijk ontwikkelen, spelers die al goed presteren kunnen zich ook ontwikkelen, maar ook grotendeels uitontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.
En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Dat wil ManC ervoor geven.quote:
gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CLquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja![]()
Stop the bullcrap please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |