abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59088307
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
Wat dacht je er van om zo'n speler goedkoop te halen en Bij Groningen/Twente/Heerenveen te stallen voor 1 of 2 seizoenen.
pi_59088441
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
BREAKIN' NEWS
[..]

Na drieėnhalf jaar heeft hij het spelletje door, precies op tijd. Geweldig nieuws voor Ajax

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59088780
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef devv05 het volgende:
18 miljoen Laat dat alsjeblieft niet waar zijn zeg..
Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:42:52 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59088795
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Nashje het volgende:
Fuck off met je 18 miljoen. Voor 11 kun je Luisao halen. Doe dat maar liever.

Wat een gatenkaas achterin zeg. Als daar niks meer bij komt ga ik heel hard huilen.
voor 8 haal je giovanni dos santos
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:44:21 #180
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59088835
Is 18 miljoen niet wat heel erg veel
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:47:00 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59088921
Ja, wat wil je nou als Ajax zijnde? Wij verkopen ook niet meer voor 10 miljoen maar stukken meer, dus zal je ook meer moeten gaan dokken als je wil kopen, ze zijn niet gek in H'veen.

Ik vind het ook veel geld, maar je koopt niets meer voor 5 miljoen. Komop, Chelsea ramt 70 mil voor een speler over de toonbank, waarom zou Ajax nog voor 5 miljoen iemand kunnen halen, omdat we zo boehoe zielig zijn?

Dit is de moderne voetbalwereld, ik vind het ook niet leuk, maar je moet of mee of afhaken....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:47:22 #182
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59088931
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:48:14 #183
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59088949
Alleen komen er nu spelers die een jaar of 2 terug voor zo goed als niet gehaald konden worden

En of hij die 18 miljoen waard is valt nog maar te bezien. Al helemaal na pas 1 goed seizoen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:49:38 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59088992
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:51:50 #185
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_59089053
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft 2,2 miljoen gekost aan salaris, en dat heeft opgeleverd? En die zou wel heel erg goed zijn, een zekerheidje....
Een zekerheidje? Iemand die al jaren amper speelde of geblesseerd was?

Ik hoop echt dat Sulejmani het gaat maken, maar heb er zeker mijn twijfels over
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:52:10 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59089065
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Luque heeft ongetwijfeld ook nog eens miljoenen gekost aan transferbedrag, maar dat weigert men te geloven. Alsof Newcastle op hun achterhoofd is gevallen en - ondanks zijn salaris - een speler gratis de deur uit hebben gedaan. Reken op minimaal 5 miljoen.

Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:52:18 #187
139407 jorienvdherik
pi_59089068
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja en die wil bij Ajax komen voetballen
Nee, dat snap ik
pi_59089316
Of Sulejmani nou 18 miljoen kost of niet, ik neem aan dat er een totaalplaatje zal bestaan bij de technische staf. Er zullen nog spelers vertrekken en die leveren misschien transfergeld op alsmede salarisruimte. Ik kan me niet voorstellen dat het eerstvolgende bericht uit Amsterdam zal zijn "het geld is op"
pi_59089605
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zeker wel, Ajax durft te investeren, en nogmaals hij is het geld waard!
Durven te investeren en als een idioot geld over de balk smijten zijn wel twee hele verschillende dingen. 18 miljoen zijn de bedragen die wij voor zulke spelers vangen, in uitzonderlijke gevallen iets meer. Zelfs de echt grote clubs leggen niet zulke bedragen neer voor spelers die amper wat hebben laten zien en een groot risico zijn, laat staan Ajax dat in vergelijking een erg klein budget heeft.

Neemt niet weg dat ik Sulejmani graag zie komen, maar niet tegen elke prijs. Bovendien vind ik verdedigers een veel hogere prioriteit hebben, straks blijft daar nauwelijks geld meer voor over. Ajax moet zulke spelers gewoon eens zelf gaan scouten en beter onderhandelen. Als je nu toegeeft dan zal het in de toekomst steeds gekker en gekker worden en je geeft de clubs die je nu qua budget nog flink de baas bent een flinke duw in de rug.
pi_59089683
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dinsdag 3 juni 2008 @ 14:16:42 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59089706
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef twi het volgende:

[..]

Vorig seizoen liepen we te mekkeren over de 8 miljoen voor Suarez. Nou, als ze 18 miljoen aan Groningen hadden betaald had hij het ook waard geweest. Blinkt niet alleen bij Ajax uit, scoort ook de ene na de andere goal bij z'n nationale elftal. Nog zo'n jaar en de hele Europese top zit achter hem aan. Nog meer dan achter Huntelaar.
Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.

En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:18:05 #192
139407 jorienvdherik
pi_59089749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

is wel zo
pi_59089910
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is wel zo
De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja

Stop the bullcrap please.
pi_59089976
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De overstap maken van een club die jaarlijks CL speelt naar een club die al 3 jaar achter elkaar de CL aan zich voorbij moest laten gaan, zou een logische keuze zijn ja

Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
pi_59090037
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Sowieso is een transferbedrag vaak niet het grootste probleem voor Nederlandse clubs. De salarissen passen vaak niet in bestaande salarishuizen.
Plus het feit dat menig topspeler niet op ontmoetingen met De Graafschap en Willem II zit te wachten.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:31:23 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090092
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat "we liepen te mekkeren over 8 miljoen". Nu vind ik nog een HEEL verschil (zo een 10..) zitten tussen 8 en 18 miljoen. Suarez speelde al meer dan een seizoen indrukwekkend (met ups en downs), Surlejmani volgens mij niet. Dan betaal je meer dan het dubbele EN je neemt een grote gok.

En juist dat laatste moet je als Ajax denk ik mee oppassen, zoveel centen zijn er nu ook weer niet. Daarnaast kun je imo beter geld in de verdediging steken.
Er werd wel gemekkerd, tussen Groningers en Ajacieden zoals dat nu tussen Heerenveeners en Ajacieden gebeurt. Elf miljoen wilden ze in Groningen, maar 'hij was maar 6 miljoen waard'. Uiteindelijk werd het 7,75 miljoen en na 1 seizoen kun je concluderen dat Ajax aan de goede kant van de deal staat.

Bovendien doet de prestatie van Sulejmani bij Heerenveen niet onder aan die van Suarez in zijn seizoen bij Groningen. Hij is minstens zo goed bezig geweest. Uiteindelijk zal het wel neerkomen op een miljoen of 11 a 12, als de transfer rond komt. En dan lijkt me dat weer een goede deal voor Ajax, als Sulejmani zo blijft voetballen.

Het belangrijkste aan Sulejmani vind ik niet dat 'ie goed voetbalt of goed scoort. Dat is lekker meegenomen. Maar met nog zo'n type voetballer (Suarez heb je al) kun je gigantisch onvoorspelbaar worden. Bovendien leggen die twee gasten nog een dozijn ballen af op hun mede-spits en wanneer Ajax Huntelaar kan weten vast te houden dan maakt het gewoon helemaal niks meer uit welke idioten we achterin hebben lopen.

Wordt Boulahrouz nog gehaald van de resterende paar centen (want Chelsea laat hun gefaalde aankopen meestal wel voor een fooi gaan) dan hebben we zelfs een idioot minder achterin lopen.
pi_59090233
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je moet gewoon naar talent kijken, dat is wat moeilijker dan kijken naar hoe iemand als presteert, maar dat is wel de beste investering. Talent kan zich namelijk ontwikkelen, spelers die al goed presteren kunnen zich ook ontwikkelen, maar ook grotendeels uitontwikkeld zijn.

Ik vond al dat gedoe om de prijs van Suarez belachelijk, want hij heeft heel veel puur voetbaltalent en in zijn hoofd zat het ook goed. Dan is het een potentiele ster, net als Zlatan in nog veel grotere mate was. Als je afgaat op wat ze feitelijk al laten zien, dan krijg je van die wat oudere spelers waar geen rek meer in zit. Die verkoop je dan met kleine winst of verlies zonder dat ze het niveau ooit omhoog gegooid hebben, niet na een half jaar zoals bij een talent meestal ook niet gaat, maar ook niet na 2 jaar. Sulejmani heeft veel talent, die kan nog veel beter worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:40:35 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090351
Ben ik niet met je eens. Je moet zeker naar prestaties kijken. Met alleen talent word je geen kampioen namelijk.

Als Ajax nu puur voor de financiele winst zou gaan, had ik het met je eens geweest. Maar er moet ook gewoon gewonnen worden, en de eerste echte keer dat Ajacieden het 'talent' van Ibrahimovic begonnen te zien, was toen hij de winnende goal maakte in de bekerfinale tegen Utrecht....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:41:03 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59090359
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is wel zo
Dat wil ManC ervoor geven.
Het staat niet vast dat barcelona hem voor dat bedrag laat gaan heur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59090953
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CL

Ajax maakt gewoon kans als ze hun best doen. maar nee, Ajax betaald liever 10 miljoen meer aan een minder talentvolle speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')