quote:De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
3 strafpunten voor het te laat inleveren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:25 schreef PogueMahone het volgende:
Ik zou op zoek kunnen gaan naar gaten in de reglementen om alsnog toegelaten te worden, maar als je zegt te laat is te laat accepteer ik dat![]()
Ik heb de helft van je punten afgepakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef PogueMahone het volgende:
een rampweekend![]()
nou feli gitanki en op naar magny-cours idd
Nou, 3 voorspellingen in 1 post. Hamilton wint niet en Alonso en Piquet vliegen in de muur.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Hamilton is nog geen champ, dus ik denk het niet
Overigens zet ik er een bak bier op dat zowel Alonso als Piquet die muur in vliegen
quote:Op maandag 9 juni 2008 07:36 schreef ColtZ40 het volgende:
Uitslag van race 7 Canada.
Chapeau voor Gitanki die als enige de verandering van de baan in snelste ronde voorspelling mee heeft genomen de rest was net als ik aan het slapen.![]()
Klopt iddquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Tarado het volgende:
De puntentelling klopt niet helemaal, ik had 13 punten en mijn teammaat Kanjer 12, als Renault zouden wij dus 25 ipv 26 punten moeten hebben, ook ons totaal klopt niet, ik weet niet of er nog meer fouten inzitten bij de anderen
maakt niet uit was wel een top race trouwens F1 is spannender dan ooitquote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt idd![]()
Alles gaat via Excel dus dat kan niet fout gaan. De punten van de teamgenoten bij elkaar optellen leek mij een makkie aangezien het lage scores waren. Niet dus...... maar het was nog vroeg.
Goed hé geen tractiecontrol. Nu nog de nieuwe achtervleugel waardoor inhalen makkelijker word en Tilke banen schrappen.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt niet uit was wel een top race trouwens F1 is spannender dan ooit
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Tarado het volgende:
De puntentelling klopt niet helemaal, ik had 13 punten en mijn teammaat Kanjer 12, als Renault zouden wij dus 25 ipv 26 punten moeten hebben, ook ons totaal klopt niet, ik weet niet of er nog meer fouten inzitten bij de anderen
ja, dat mag ook wel eens gezegd worden, ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om dit soort dingen vol te houdenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Complimenten ColtZ40 voor je tijd en inspanningen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |