Nooit dronken geweest.
Wel de eerste keer gedronken. Etentje met school.
Ik bestel 1 malibu-cola (ach, hoorde dat die wel lekker was, doe maar

).
1 uur later begint het te werken...
Voelde mn kop tollen en dan ga je op de scooter naar huis..
Was het dus niet gewend

.
Bedrijfsuitje was ook top. Had 7 bier op en nog 3 cocktails ofzo. Ik voelde er vrij weinig van, stelde wss ook niks voor toch?

Toch denk ik... teeeriiing wat gedroeg ik me alsnog kansloos (en daar kan ik bij mezelf niet tegen

" Managers dronken/aangeschoten/lam whatever, gaven allemaal fiches weg voor drank

Wij fietsen terug, beetje groep bij elkaar houden (mijn taak, want ik was nuchter met mijn 10 glazen).
Op verzoek van het vriendinnetje van mn baas, vriendinnetje mij omhelzen, zie mn baas beroerd kijken..

Was wel leuk, manager die mee fietste had een meid achterop, ik zeg links, slaat ie daadwerkelijk linksaf en parkeert zn fiets in het hek. Duurde big-time voordat we weer terug waren. Manager dus nog steeds leip, ik een voorstel doen dat we even een pizza gingen maken. Keukenmeiden maakten de pizza, dik om 5 uur in de ochtend. Iedereen het kantoortje in enzo. Teringbende dat we achterlieten.. baas totaal niet blij

Was wel fun, wat mij betreft mag er nog zo'n feestje komen

.
Maar eigenlijk nooit bezopen geweest, als ik sommige mensen zo zie... Ik word er bang van

!
Ik heb de volgende ingredienten nodig:
Vermoeidheid, verveling, /care, en leuke vrienden, en een toffe sfeer.
Krijg ik vaak reacties dat er sommige denken dat ik heb:
Geblowd, Gespoten, Pilletje geslikt etc.
Ik ga em dan niet trippen, maar begin wel onzin uit te kramen en verder is alles me een zorg. Ideaal, ik word uit mezelf stoned

(ogen gaan ook irriteren als ik moe ben, dus ja, rode ogen

)
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]