Totaal geen probleem ! Ik denk dat ik prima met Liekie zou kunnen lullenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar dat is mooi! Dus dan mag ze jou bellen als ze zich hier meldt? Dat vindt noekje vast ook best fijn. Ik ook trouwens
Een beetje stoere shuttle-piloot trekt hem nu vol op zijn handrem en driftquote:
In Rotterdam is het nog droog (wel donkere lucht)quote:Op maandag 2 juni 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
ziet er indrukwekkend uit:
[ afbeelding ]
paars is zwaar tot sterk onweer.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een beetje stoere shuttle-piloot trekt hem nu vol op zijn handrem en drift
hem overdwars dat ISS in![]()
En dat is echt bewonderenswaardig van jequote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Totaal geen probleem ! Ik denk dat ik prima met Liekie zou kunnen lullen
Zoals deze ....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Net als file-parkeren met een auto+handrem
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze userquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is echt bewonderenswaardig van je
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is echt bewonderenswaardig van je
Je bent gewoon een Huub-soppert !!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook knap vinden.
ik denk niet dat ik het lang uit zou houden als ze nog precies zo praat als in het huis...
Nee, serieus, dat zou ik echt niet doen. Ik denk vrijwel niemand hier.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze user
ipv bewoner , en je weet het..............GEEN COMMENTAREN OP USERS !!!
Nou... in ieder geval mínder commentaar, en minder grof.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze user
ipv bewoner , en je weet het..............GEEN COMMENTAREN OP USERS !!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Huub-soppert !!!
Als Liekie nog het dinnetje van Huub was had je haar de hemel in geprezen !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |