Je bent gewoon een Huub-soppert !!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook knap vinden.
ik denk niet dat ik het lang uit zou houden als ze nog precies zo praat als in het huis...
Nee, serieus, dat zou ik echt niet doen. Ik denk vrijwel niemand hier.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze user
ipv bewoner , en je weet het..............GEEN COMMENTAREN OP USERS !!!
Nou... in ieder geval mínder commentaar, en minder grof.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze user
ipv bewoner , en je weet het..............GEEN COMMENTAREN OP USERS !!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Huub-soppert !!!
Als Liekie nog het dinnetje van Huub was had je haar de hemel in geprezen !![]()
Huub-sopperts in overvloed. Waar blijft ie nouquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Huub-soppert !!!
Als Liekie nog het dinnetje van Huub was had je haar de hemel in geprezen !![]()
hoi noek!quote:
lol, ik dacht meer aan zoietsquote:
Da's weer een ander geval. Ik zou het niet erg vinden als hij het bij één bezoek liet vanwege de vragen over spugen, doucheslangen, en deuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... in ieder geval mínder commentaar, en minder grof.
Dus dat zal wel even omschakelen worden, als Brian hier komt posten.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je geen PM op ontvangen, wacht dan evenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noek!ik ben het echt (wj). pm me je nummer maar!!
ik ga ff een rondje fietsen en heb m'n mobiel mee!
Nou, echt wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Huub, nog naar Lowlands dit jaar ?
(niemand herkent je)
hahaha same thoughtsquote:Op maandag 2 juni 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's weer een ander geval. Ik zou het niet erg vinden als hij het bij één bezoek liet vanwege de vragen over spugen, doucheslangen, en deuren.
Conjo Bo Mama, hou je kutschjmoel...., WAT ZEG JE, WAT ZEG JE?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Ehm dus als Bra en Aman hier komen mogen we ze niet meer Rat en Siliconenhoer noemen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noek!ik ben het echt (wj). pm me je nummer maar!!
ik ga ff een rondje fietsen en heb m'n mobiel mee!
mag ik zeker ook niets meer zeggen over die dooie caviaquote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Ehm dus als Bra en Aman hier komen mogen we ze niet meer Rat en Siliconenhoer noemen?
tuurlijk wel.... ze hoeven zich echt niet beter voor te doen, dan ze zijn........quote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik zeker ook niets meer zeggen over die dooie cavia![]()
![]()
O ja, dan zal het wel mogenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Het is toch grappenderwijs allemaal
Nee dan noem je hun gewoon bij naam..................GoldenBonaireBrother en SuperAmanquote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |