quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En is Natasia in het echt een hele goede moeder en sympathieke vrouw.
En is ze met haar intelligentie een nieuwe studie begonnen omdat ze paaldansen toch maar beneden haar niveau vond.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En blijkt Lieke bij de AIVD gewerkt te hebben.........
ex-collega van mequote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En blijkt Lieke bij de AIVD gewerkt te hebben.........
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm don't! Blijf waar je bent. Weet niet hoe ver het allemaal is maar ik zou lekker in huis blijven.
Ik vond Lieke leuk...........niet zo leuk als Sylvia maar ze stond bij mij toch opquote:
Oh, maar dat is mooi! Dus dan mag ze jou bellen als ze zich hier meldt? Dat vindt noekje vast ook best fijn. Ik ook trouwensquote:Op maandag 2 juni 2008 19:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond Lieke leuk...........niet zo leuk als Sylvia maar ze stond bij mij toch op
nummer-2 van favoriete miljonairs..
Ik vond haar doodvermoeiend... Altijd keihard door dat huis stampen op die hakken, geen humor, fucking irritant in discussies, hey, doe je dingquote:Op maandag 2 juni 2008 19:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond Lieke leuk...........niet zo leuk als Sylvia maar ze stond bij mij toch op
nummer-2 van favoriete miljonairs..
Best fijn, ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar dat is mooi! Dus dan mag ze jou bellen als ze zich hier meldt? Dat vindt noekje vast ook best fijn. Ik ook trouwens
quote:Over 3 uur dus rond half 8 gaat hij dokken met het ISS.. International Space Station, echt bizar om te zien hoe de shuttle nu hangt in de ruimte, met zn neus bijna recht naar beneden
Totaal geen probleem ! Ik denk dat ik prima met Liekie zou kunnen lullenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar dat is mooi! Dus dan mag ze jou bellen als ze zich hier meldt? Dat vindt noekje vast ook best fijn. Ik ook trouwens
Een beetje stoere shuttle-piloot trekt hem nu vol op zijn handrem en driftquote:
In Rotterdam is het nog droog (wel donkere lucht)quote:Op maandag 2 juni 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
ziet er indrukwekkend uit:
[ afbeelding ]
paars is zwaar tot sterk onweer.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een beetje stoere shuttle-piloot trekt hem nu vol op zijn handrem en drift
hem overdwars dat ISS in![]()
En dat is echt bewonderenswaardig van jequote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Totaal geen probleem ! Ik denk dat ik prima met Liekie zou kunnen lullen
Zoals deze ....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Net als file-parkeren met een auto+handrem
Maar dan moeten jullie hier niet gaan bashen he ! Want dan wordt ze userquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is echt bewonderenswaardig van je
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is echt bewonderenswaardig van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |