Het sti(n)kt opeens van de ramptoeristenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuige ramptoerist! We zien je hier nooit en nu ben je er ineens!!
Grappie........... ik heb skattie Ning even van VOL geplukt
Pics or ....quote:
Natasia!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Is Natasia niet leuk voor Gertie? Of Palma? Of Ellliegezellie
Huub houdt van alle vrouwen, remember?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:53 schreef Scandalous het volgende:
Hallo, jaag Huub even weg met al die ouwe leeftijden!
Vind het best, als jij Brian maar bewerkstelligt.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, welke vrouw mag jou dan bellen?
Misschien dat Selene nog een account wil.
- 3 uur later-
Gert: Ja hoor, het is Selene!!
Ja, toen kwam ie nog op TV en had hij stemmen nodigquote:Op maandag 2 juni 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub houdt van alle vrouwen, remember?
Daarom heeft ie alle mannen van zijn MSN gegooidquote:Op maandag 2 juni 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub houdt van alle vrouwen, remember?
Oh ja!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan niet uren later hier komen aankakken met dat hij "in het echt veel aardiger is"
én heeft die helemaal niks met Amanda..quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
Wie weet praat Brian in het echt ook wel gewoon ABN
En was die doucheslang een snoepkettingquote:Op maandag 2 juni 2008 19:00 schreef noekje het volgende:
[..]
én heeft die helemaal niks met Amanda..
ik ook......quote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef mazaru het volgende:
Mooi, die vind ik zo wel terug, ik ga even met mijn eten verder
En weegt Jaap in het echt maar 58kgquote:Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En was die doucheslang een snoepketting
én is Kenneth heel stabiel en een hoogleraar.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En was die doucheslang een snoepketting
Effe zo'n shuttle-tje tegen een space-station aan manoeuvreren ! Respect NASA !quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
OT, als dat nog mag hier? Spectaculaire beelden van de Space Shuttle.
[ afbeelding ]
Ehm don't! Blijf waar je bent. Weet niet hoe ver het allemaal is maar ik zou lekker in huis blijven.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef petraa het volgende:
Ik kan Huub nergens vinden! Tvptje.
What to do, What to do, Ik moet zo naar hondentraining om 8 uur en volgens de buienradar barst dan het onweer hier los!
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef noekje het volgende:
[..]
én is Kenneth heel stabiel en een hoogleraar.
En blijken Amanda's borsten toch puur natuur te zijn. Mama Netty heeft dat persoonlijk onderzocht.quote:
En blijkt Lieke bij de AIVD gewerkt te hebben.........quote:Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En blijken Amanda's borsten toch puur natuur te zijn. Mama Netty heeft dat persoonlijk onderzocht.
Oh..quote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En blijkt Lieke bij de AIVD gewerkt te hebben.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |