quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef flugeltje het volgende:
OMG, we waren de hond al kwijt sinds het begin van het onweer. Nu komt ze net eindelijk te voorschijn. Die had het hele onweer in de kattenbak gezeten
Dat zal de bui zijn die ik hier ook zie, erg grote bui, hele horizon van oost tot noordwest flitstquote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Prowl het volgende:
Ik woon precies op het stukje midden limburg waar nog geen druppel is gevallen vandaag, enige waar ik nu nog van kan genieten is zwaar onweer boven Venray 15 km verderop
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef flugeltje het volgende:
OMG, we waren de hond al kwijt sinds het begin van het onweer. Nu komt ze net eindelijk te voorschijn. Die had het hele onweer in de kattenbak gezeten
Hier (wageningen) ook jammer dat het donker is, wolk was wel te zien tijdens weerlicht. Ook een flinke wind toenamen en daarna dikke druppen. Gaat hier nu goed los.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij zie ik heel vaag een rolwolk aankomen, 't is al redelijk donker..
Ik kan wel duidelijk een vrij rechte lijn zien in het wolkendek, net iets lichter van kleur dan de rest van de wolken.
Meeste gewoon op f/4 en cam kiest (korte) sluitertijd. En geluk hebben. Richten en zodra een flits zichtbaar is continu afdrukken en hopen op een flits erachteraanquote:
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op maandag 2 juni 2008 22:55 schreef WRNL het volgende:
Jep. En weer een vette knal. Hoop dat er geen schade is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |