quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef Psychopop het volgende:
Ik rij op een Honda CB50J uit 1979.
Geil ding hoor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef Saboo het volgende:
hoi!
Ik heb een beige sym mioGa 21 juli voor m'n certi
Ik woon in een stadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Dude, ik heb maanden zonder kenteken gereden.
Amersfoort represent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef moby92 het volgende:
[..]
Ik woon in een stad
Die Puch M50 is mooi! Ik zit er over te denken om -na het afmaken van mijn Vespa- een Zündapp o.i.d. te kopen om op te knappen. Lijkt me best leuk om te doen.
Onze pizzabrommers zijn standaard.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik deed het fluisterstil. Terwijl ik 1 op 40 reed. Zonder fijnstoffen in de lucht te blazen. Met een stock cilinder, stock carb en stock exhaust.
Beat that.
die powerband houdt langzamerhand ook wel op als ik uit mn vertanding loopquote:
Goh, meneertje die zn teller uitlooptquote:Op maandag 9 juni 2008 02:20 schreef Geqxon het volgende:
Die Sjibble doet me een beetje aan deze dame denken.
Je denkt dat je uber tof bezig bent, maar het is eigenlijk lachwekkend en triest.
posen met je 80 km scooterquote:Op maandag 9 juni 2008 02:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Goh, meneertje die zn teller uitlooptWie doet er hier stoer.
Past meer bij jouw.
Je haalt geen 100+ echte met een power1 cilinder en een Tecnigas, op de teller is een ander vehaal.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:30 schreef Sjibble het volgende:
Ik reed 100+ langs Corus, en toen ook nog es 100+ naar het strand over de Heerenduinweg.
Beat thatEn dat met mn power1 cilindertje
En Technigas Next uitlaat
geen GPS kilometers, gewoon op de teller (duh)quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Je haalt geen 100+ echte met een power1 cilinder en een Tecnigas, op de teller is een ander vehaal.
Hoe the fuck weet je dan wanneer het genoeg is?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:47 schreef Geqxon het volgende:Nou, dan heb ik het dus goed gedaan. fs180, huilie.
Stimmtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen hebben seks met vrouwen.
Stimmtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:20 schreef fs180 het volgende:
echte mannen zetten de vrouw op straat om je liefje in de woonkamer te kunnen stallen
Jankende 2takt boven de 10k vind ik ook wat hebben hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef Geqxon het volgende:
True. Een tyfus vario met een tyfus schel WHEEEEEEE geluid is irritant, een mooi brullende 4-takt is geil.
The noob is strong within this one.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoor die 15 pk ronken... toe maar.
ik moest bijna lachenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:38 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
The noob is strong within this one.
50 jaar gelden gingen ze al over de 15pkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Hell, 30 jaar geleden had je al 15pk+ 50cc 2-tact.
Die heeft ie erop ingeruild.. Het '88 model was dat..quote:
Dat ding is wel brak he? Alles flikkert eruit of erafquote:Op maandag 16 juni 2008 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik maak echt de meest toffe pech gevallen mee! Mijn DB-killer is uit de uitlaat geflikkerd.
De uitlaat dan. De koppelingskabel was i.v.m. mijn nieuwe pijp geknapt. De koppelingshendel zat te dicht op de uitlaat.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat ding is wel brak he? Alles flikkert eruit of eraf
PICS PICS PICSquote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef centenbakkie het volgende:
kut zusje altijd aan die fucking telefoon
Of geeft de bougie een te zwakke vonk?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:24 schreef Sjibble het volgende:
Mijn MT5 heeft dus een nieuwe cdi
ding rijdt, maar hij wilt niet hoger in toeren...
Begrensde CDI? Stottert wel erg
Sproeier 86 op een 12mm carb ofzo.. Te rijk?
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 02:16 schreef fs180 het volgende:
dimi picshad je deze eerst gedraaid voor het uploaden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Pfff dat haal ik nog met mijn tomos.
jij wintquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik op een brommer met 70pk gereden.
die zijn zwaaaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Geqxon het volgende:
CB Seven Fifty. Al scheet ik in mijn broek toen ik het gas open trok. En dat sturen dan, dat is op je brommertje wel anders.
Ja, toen ik iets te abrupt tot stilstand kwam moest ik hem toch wel even opvangen. Als ik google mag geloven iets van 230-250 kilo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
die zijn zwaaaarkolere! wat een lomp hok
![]()
spiegels zijn niet verplichtd acht ik zo?
Eigenlijk wel bizar hoe de gebeunde Puch die na mij kwam geen enkele boete kreeg, ook al moest hij terplekke zijn frame opschuren om het overgespoten framenummer zichtbaar te maken, had hij geen spiegels, geen teller, gare trommelremmen, flikkerde zijn zadelveer er onderuit, had hij roest van hier tot tokio en stond zijn ketting zo slap als wat.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef PallominnoX het volgende:
Is een duur grapje ja, je teller moet het ook doen, he..
Mja, maar dat ding van jou is na dec 2006(geloof dat dat het was? of anders 2007..)dus die puch kan eruit zien als een ongewassen zimbabwaanse kont, als hij verder goed is kunnen ze niks doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bizar hoe de gebeunde Puch die na mij kwam geen enkele boete kreeg, ook al moest hij terplekke zijn frame opschuren om het overgespoten framenummer zichtbaar te maken, had hij geen spiegels, geen teller, gare trommelremmen, flikkerde zijn zadelveer er onderuit, had hij roest van hier tot tokio en stond zijn ketting zo slap als wat.
En ik krijg een boete omdat mijn perfect onderhouden machine een spiegel mist.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef Geqxon het volgende:
en dan 02:25. Slippende koppeling for the win.
Hey, ik ook!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verder heb ik vandaag in een X6 gezeten.
Ik had hem dit weekend nodig ja..quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:44 schreef Geqxon het volgende:
Want het is gewoon voordringen, en tenzij je je rijbewijs niet extreem nodig hebt vind ik dat asociaal.
Je moet sowieso een week wachten, ook al zou niemand hem met spoed aanvragen, bovendien duurt het over het algemeen geen week en ligt hij er al na 3/4 dagen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Waar ik mij druk om maak? Dat ik dankzij mensen zoals jij er een week op moet wachten.
Ik ken niemand die hem moet spoed aangevraagd heeft. Ik denk niet dat je als niemand met spoed zou bestellen dat je dan geen week hoefde te wachten. Anders zou je toch ook niet met spoed hoeven te bestellen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Waar ik mij druk om maak? Dat ik dankzij mensen zoals jij er een week op moet wachten.
Euh handgeschakeld begint bij ons vanaf 8000.. De markt voor handgeschakelde budget-quads is erg klein..quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:19 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, als ik een handgeschakelde quad op kenteken zoek, met een budget van ongeveer 4000 euro, kan ik dan bij jouw zaak aankloppen? Of wordt ik pas serieus genomen als ik minstens 12k te spenderen heb?
Jij bent zo voorspelbaarquote:
quote:Hij was maar 'n neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je 't noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
ja, dat kan wel kwaad jaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Zojuist zuiger proberen te demonteren om de aanslag onder de zuigerveren weg te halen, maar ik kreeg de pistonpen er niet uit.. Hij ging tot het randje van de pistontunnel en verder ging 'ie niet. Hij ging toen ook niet meer terug, dus ik heb er maar 1 circlipje in zitten, aan de andere kant dus. Toen maar weer cilinder erop gezet..
Kan dit heel veel kwaad? Pistonpen zat echt muur en muurvast..
boh hendig sjeijke slip gekquote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef Geqxon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje de koppeling laten schieten.
MHR heeft nooit zundapp cilinders gemaakt, dussssquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:27 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar, dat heb ik namelijk als ik bij het terugschakelen een dot tussengas geef.
zegt de 16 jarige scootahrijderquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dotje.
Het blijft een brommertje.
Een enorme cilinderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Is dat een kleine tafel of een enorme cilinder?
Hoeft al niet meer, heb al een Emot Racing drijfstang gekocht, met zilverstaal big en small endquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef fs180 het volgende:pm die kerol met tomos en nsr ff, lucas bergman ofzo
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:07 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)7/ranzige_gever.html
Dimdim, je baas?
Inderdaad, kijk eens naar zijn pagina stats, die zijn gigantisch gestegen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wahahha dat is de grootste concurrent van ons.Morgen eens even laten zien op het werk, kunne we smakelijk lachen.
![]()
Wat een vieze reclame zeg, bahbah!
Daarvoor mogen ze hem helemaal niet innemen, of ben je vaker voor hetzelfde bekeurd geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:42 schreef centenbakkie het volgende:
omdat ik teveel herrie maak
gisteren technisch onderzoek
brommer kenteken ingevorderd omdat ik 104 decibel maak ipv van het max 102
en meneertje technische dienst heeft vertelt dat mijn voorvork niet deugt omdat mn wiel op en neer gaat tijdens remmen![]()
wat mn brommer dus helemaal niet doet
ja alleen als je met 60 over klinkers e.d rijd en je voorrem laat blokkeren
komop man dat ding is 28 jaar oud dat is niet te vergelijke met scooters en brommers van nu
neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Daarvoor mogen ze hem helemaal niet innemen, of ben je vaker voor hetzelfde bekeurd geweest?
pwndquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef dikkekaas het volgende:
Godverdomme. Een of andere bejaarde klootzak rijdt me een paar uur geleden aan. Net m'n hele Puch gecheckt en onderdelen vervangen, alles perfect afgesteld, reed perfect, komt er een of andere oetlul aan die z'n ogen in z'n kont heeft waardoor mijn Puch nu total loss is
pic van puch voor afstellen voor ongeluk en na ongeluk?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef dikkekaas het volgende:
Godverdomme. Een of andere bejaarde klootzak rijdt me een paar uur geleden aan. Net m'n hele Puch gecheckt en onderdelen vervangen, alles perfect afgesteld, reed perfect, komt er een of andere oetlul aan die z'n ogen in z'n kont heeft waardoor mijn Puch nu total loss is
Zou hij dood zijn?quote:laatste bezoek: 38 dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |