die zijn zwaaaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Geqxon het volgende:
CB Seven Fifty. Al scheet ik in mijn broek toen ik het gas open trok. En dat sturen dan, dat is op je brommertje wel anders.
Ja, toen ik iets te abrupt tot stilstand kwam moest ik hem toch wel even opvangen. Als ik google mag geloven iets van 230-250 kilo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
die zijn zwaaaarkolere! wat een lomp hok
![]()
spiegels zijn niet verplichtd acht ik zo?
Eigenlijk wel bizar hoe de gebeunde Puch die na mij kwam geen enkele boete kreeg, ook al moest hij terplekke zijn frame opschuren om het overgespoten framenummer zichtbaar te maken, had hij geen spiegels, geen teller, gare trommelremmen, flikkerde zijn zadelveer er onderuit, had hij roest van hier tot tokio en stond zijn ketting zo slap als wat.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef PallominnoX het volgende:
Is een duur grapje ja, je teller moet het ook doen, he..
Mja, maar dat ding van jou is na dec 2006(geloof dat dat het was? of anders 2007..)dus die puch kan eruit zien als een ongewassen zimbabwaanse kont, als hij verder goed is kunnen ze niks doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bizar hoe de gebeunde Puch die na mij kwam geen enkele boete kreeg, ook al moest hij terplekke zijn frame opschuren om het overgespoten framenummer zichtbaar te maken, had hij geen spiegels, geen teller, gare trommelremmen, flikkerde zijn zadelveer er onderuit, had hij roest van hier tot tokio en stond zijn ketting zo slap als wat.
En ik krijg een boete omdat mijn perfect onderhouden machine een spiegel mist.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef Geqxon het volgende:
en dan 02:25. Slippende koppeling for the win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |