abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59095289
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:07 schreef ursel het volgende:

[..]

Waarborg fonds is toch als er schade is aan je auto en er geen schuldigen aanwezig zijn?
Als er meerdere mensen getuigen dat de auto onbeschadigd geparkeerd is en beschadigd aangetroffen kan je er gebruik van maken.

Althans, dat verhaal kreeg ik keer van een kameraad die zelfde soort issue had.
Anderszijds kan je het altijd proberen om er gebruik van te maken..
Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door een motorrijtuig.
Bovendien is er een eigen risico van 250 Euro en ook een maximum van de schade die wordt vergoed. Dus je draait nog altijd voor een leuk deel van de kosten op.
pi_59098577
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef The_End het volgende:

[..]

Het gaat om een kind van 10 jaar.
Ja, en dan zijn de ouders financieel aansprakelijk.
pi_59143054
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Je hebt ergens wel gelijk hoor. Maar ik mag vast wel vertellen dat onze schade (veroorzaakt door anderen) inmiddels is opgelopen tot meer dan 2700,- euro... dit nog niet bijgeteld!

Lijk ik nu minder een zeikerd?
Ik zou sowieso even een vriendschap sluiten met een schadeherstel monteur. Ook hier thuis had we lang gelden een schadepost van 2500 euro maar kenden een kennis die het voor ¤800,- ook kon.. En de beste man zou er ook wel wat winst op willen maken.
pi_59152175
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef The_End het volgende:

[..]

Het gaat om een kind van 10 jaar.
Ja en? je wordt toch strontziek van al die mensen die kindergedrag vergoelijken. Vooral van ouders die denken dat hun kind het stralende middelpunt van de wereld is, en die eisen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:58:42 #55
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_59174948
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:18 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja en? je wordt toch strontziek van al die mensen die kindergedrag vergoelijken. Vooral van ouders die denken dat hun kind het stralende middelpunt van de wereld is, en die eisen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt.
Maar kinderen liegen noooooooit!
pi_59193639
Ben je alweer langsgeweest, voor de derde keer? Zoals je nog zou doen?
pi_59193863
hier kan ik zo pissig om worden. Heb zelf drie kids, maar altijd tegen hen gezegd, als je ergens schade veroorzaakt (Uiteraard altijd voorzichtig met andermans spullen), zeg het eerlijk, we zijn ervoor verzekerd!! En waarom zeg ik dat? omdat ik al vaker krassen, putten, afdrukken van voetballen etc. op mijn auto (En zelfs een raam van ons huis) had en nooooooit heeft iemand het gedaan, grrr

Als ze nu bij mijn auto staan te voetballen stuur ik ze weg, dan maar de buurtbitch
pi_59193988
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:44 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Als ze nu bij mijn auto staan te voetballen stuur ik ze weg, dan maar de buurtbitch
Ik ben hiermee gestopt nadat ik ook de ouders van 'die engeltjes' op mijn dak kreeg.
pi_59196536
@ _Arual_ Dat je je daar door laat stoppen? De ouders zouden me juist het minst kunnen schelen. Iedereen optokken met voetballen / tennis rackets / skelters en ander kind vriendelijk / auto slopend speel materiaal!
Spelen doe je op pleintjes en niet tussen de auto's!

Jah, ook mijn auto is meerdere malen beschadigd geweest door de lieve buurt kindjes! Met natuurlijk de dader op het kerkhof
pi_59197293
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Hilzillah het volgende:
@ _Arual_ Dat je je daar door laat stoppen? De ouders zouden me juist het minst kunnen schelen. Iedereen optokken met voetballen / tennis rackets / skelters en ander kind vriendelijk / auto slopend speel materiaal!

Jah, ook mijn auto is meerdere malen beschadigd geweest door de lieve buurt kindjes! Met natuurlijk de dader op het kerkhof
Wat heeft het voor zin om kinderen aan te spreken op hun wangedrag als ouders meteen weer zeggen dat ze zich 'niets aan hoeven te trekken van die mevrouw'? Tis gewoon vechten tegen de bierkaai.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:57:33 #61
151515 verita
Happy days
pi_59197919
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om kinderen aan te spreken op hun wangedrag als ouders meteen weer zeggen dat ze zich 'niets aan hoeven te trekken van die mevrouw'? Tis gewoon vechten tegen de bierkaai.
Nee hoor, ik snap best dat je er moedeloos van wordt. Maar je hebt wel een mogelijkheid om wat te doen:: leg een cameraatje bij je deur, of welke kamer dan ook waaruit je makkelijk kunt zien dat er kinderen rond je *auto* [insert kostbaar item] spelen. Je hoeft maar 1 keer een foto te nemen, liefst dat de kinderen het zien, waarop ze ongetwijfeld zullen vragen waarom je het doet. Nou om te kunnen gebruiken bij de aangifte, dus. Dat verhaal gaat wel rondzingen en als je mazzel hebt blijven ze voortaan bij jouw spullen uit de buurt, wetend dat als zij jou zien, jij hun ziet. Werkte bij ons uitstekend.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_59198317
Het ging hier toch over het wegsturen van de kinderen, niet over het aanspreken?
Geparkeerde auto's / parkeerplaats is geen speelplaats.
pi_59198868
Ik blijf ze wegsturen en aanspreken. Echt niet normaal hoe sommige ouders hun kids opvoeden....
Een keer gooie een knulletje een stok op mijn auto toen ik langsreed, direct gestopt en die knul (Zonder te schelden) stevig toegesproken, toen begon hij te janken, maar daar kan ik echt niet mee zitten.
Ze horen respect te hebben (En volwassenen ook trouwens!!) voor andermans spullen!!

Die ouders sturen ze juist hierheen zodat hun eigen auto's gespaard blijven van voetbal afdrukken.
Mijn kinderen mochten toen ze jonger waren ook niet hier voor voetballen, zijn meer dan genoeg veldjes in de buurt (Ook waar geen hondepoep ligt) en zo'n voetbalkooi.....Het is dus echt niet nodig om mijn auto als doel te gebruiken

Maar ja, volwassenen zetten ook vrolijk hun fiets naast mijn auto of gooien hun deur lekker tegen mijn auto aan....hoe kun je dan verwachten dat hun kids het leren....
pi_59211931
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Hilzillah het volgende:

Nou, ik heb ook veel van zo'n situaties meegemaakt hoor. Ik woon zelf ook in een buurt waar heel veel kindertjes op straat spelen, die meer dan vaak nogal roekeloos aan het voetballen/tenissen/met dingen aan 't gooien zijn en daarbij ramen, auto's en andere dingen raken. Ik heb ook meer dan vaak er tegen opgetreden, maar de kindertjes hebben het uiteraard nooit gedaan en als op zo'n moment boze ouders aan je deur staan kun je lullen als brugman; gelijk krijg je niet.
pi_59215642
Zo te zien heb je best een mooie auto TS!
Niet all-risk verzekerd?
pi_59296043
maak een dozijn koters en stuur ze erop uit. dat zal ze leren!
"Pools are perfect for holding water"
pi_59296082
Zelf een dergelijke situatie meegemaakt, maar dan met wat andere gevolgen.

Kind van de buurman van de buurman, kruipt met sleutels achter het stuur, weet de auto aan de praat te krijgen (stond in z'n 1) botst tegen vriends auto, waarop die vervolgens tegen de auto van de overbuurman aanknalt.

Gelukkig is alles met een sisser afgelopen, want de verantwoordelijke was goed verzekerd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59297809
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zie hier nergens dat de ouders van dat kind het proberen goed te praten! De TS heeft niet gezien wie het heeft gedaan en de ouders van dat kind ook niet. JIJ en velen anderen in dit topic geven zonder nadenken de schuld aan dat kind, terwijl hij het misschien echt niet gedaan heeft.

Dat kind kan idd liegen. Echter heeft het geen enkele zin als ouder om dat te vragen. Een kind geeft heel vaak onbetrouwbare antwoorden; zeker als hij/zij bang is.

Ik heb mijn auto op een parkeerplaats in het centrum staan; die zit vol met deuken en krassen van volwassen mensen die tegen mijn auto zijn aangereden, dus ik kan mij de frustratie heel goed voorstellen van TS, maar ik vind het raar dat het blijkbaar een feit is dat dat kind het gedaan heeft.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:40:23 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59297968
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:30 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik zie hier nergens dat de ouders van dat kind het proberen goed te praten! De TS heeft niet gezien wie het heeft gedaan en de ouders van dat kind ook niet. JIJ en velen anderen in dit topic geven zonder nadenken de schuld aan dat kind, terwijl hij het misschien echt niet gedaan heeft.

Dat kind kan idd liegen. Echter heeft het geen enkele zin als ouder om dat te vragen. Een kind geeft heel vaak onbetrouwbare antwoorden; zeker als hij/zij bang is.

Ik heb mijn auto op een parkeerplaats in het centrum staan; die zit vol met deuken en krassen van volwassen mensen die tegen mijn auto zijn aangereden, dus ik kan mij de frustratie heel goed voorstellen van TS, maar ik vind het raar dat het blijkbaar een feit is dat dat kind het gedaan heeft.
Het feit dat het fietsje toevallig in de beschadigingen past zegt zeker helemaal niks
pi_59298402
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Erasmo het volgende:
Het feit dat het fietsje toevallig in de beschadigingen past zegt zeker helemaal niks
haha, nog een 'feit'. De TS heeft de fiets afgepakt en meegenomen naar de auto en iedereen hier heeft op basis van een plaatje gezien dat het een 'feit' is.
pi_59299420
Wat zegt de politie? Dit is 1 van de redenen waarom ik een kuthekel heb aan kinderen.
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:01:00 #72
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59299790
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef The_End het volgende:

[..]

haha, nog een 'feit'. De TS heeft de fiets afgepakt en meegenomen naar de auto en iedereen hier heeft op basis van een plaatje gezien dat het een 'feit' is.
Ho ho! Ik heb niets afgepakt! De moeder bood dit zelf aan om de fiets te passen. Zij pastte zelf de fiets. Ze concludeerde zélf dat het paste.

Ik heb nergens beweert dat ik onomstotelijk bewijs heb, alleen dat ik een heel sterk vermoeden heb, en dat deze "passende" fiets dit vermoeden zeker verder versterkt heeft.

De politie heeft de melding opgenomen, en nog geinformeerd naar de afloopt. (Chapeau voor deze agent!) Hij raadde nogmaals aan om het bij de verzekering aan te kaarten, omdat deze meer mogelijkheden heeft dan de politie. De politie kan/mag vrij weinig in dit geval. Het verhaal van de passende fiets vond hij een extra argument.

Mijn assurantie persoon gaf aan niets in de zaak te zien. Toen ben ik rechtstreeks naar mijn verzekering gegaan en daar ga ik het nu aanmelden en indien mogelijk het gezin aansprakelijk stellen.

Ik vind dit helemaal niet leuk, en het voelt als een persoonlijke aanval op dit (op het ook) vriendelijke gezin (die ik verder trouwens niet ken). Maar ja, opdraaien voor de schade zie ik ook niet zitten. Het zal wel een vruchtenloze poging worden, maar ik wil het ieg wel proberen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:03:15 #73
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59299849
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:45 schreef EggsTC het volgende:
Wat zegt de politie? Dit is 1 van de redenen waarom ik een kuthekel heb aan kinderen.
In dit geval denk ik eerder dat zo'n knul gevoelsmatig niet anders kan. Maar de ouders zouden m.i. nattigheid moeten voelen n.a.v. de reactie van hun zoon. Zij zouden eerlijkheid moeten benadrukken en ook dat het een (kostbaar) ongelukje was en dat ze daar voor verzekerd zijn.

Als ik al niet boos op de knul ben, waarom zou een ander dat dan wel moeten zijn?
pi_59300794
Okee, maar je bent dus nog niet naar de politie geweest? Het ziet eruit als een dure auto.. dus ja, als het niet de easy way is, dan maar de hard way, toch?
Lambo of Rekt
pi_59300911
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:45 schreef EggsTC het volgende:
Kijk we hebben iemand in de zaal die op z'n 18e geboren is!
pi_59301445
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef The_End het volgende:

[..]

Kijk we hebben iemand in de zaal die op z'n 18e geboren is!
Oh, dus als je een hekel aan kinderen hebt, kan je zelf nooit kind zijn geweest. Wat een universitaire redenatie!
Lambo of Rekt
pi_59301574
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:04 schreef EggsTC het volgende:
Oh, dus als je een hekel aan kinderen hebt, kan je zelf nooit kind zijn geweest. Wat een universitaire redenatie!
Dat is dus ook niet het idee achter mijn post.

Kinderen (en zo was jij dus ook!!) doen dit soort dingen nou eenmaal (en jij heb dat ook gedaan!). Het is dus nogal hypocriet om 'om die redenen een kuthekel te hebben aan kinderen'.

Daarnaast doen volwassenen dit ook en ook nog eens op veel grotere schaal.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:10:52 #78
3542 Gia
User under construction
pi_59301596
Is dat fietsje zo afwijkend qua vorm dat alleen dit fietsje kan passen in de schade?
Is dit werkelijk het enige kind in die buurt die dat gedaan kan hebben?
pi_59301722
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:10 schreef The_End het volgende:

[..]

Dat is dus ook niet het idee achter mijn post.

Kinderen (en zo was jij dus ook!!) doen dit soort dingen nou eenmaal (en jij heb dat ook gedaan!). Het is dus nogal hypocriet om 'om die redenen een kuthekel te hebben aan kinderen'.

Daarnaast doen volwassenen dit ook en ook nog eens op veel grotere schaal.
Klopt, kinderen gillen ook, misschien deed ik dat ook, dat weet ik niet meer. Dit maakt het alleen niet minder irritant, helaas. Kinderen slopen vanalles, en bedreigen elkaar tegenwoordig met messen op de basisschool. Dat moest ik vroeger 'ns doen, me pa stompte me in elkaar.

Ik ben het er mee eens dat het niet de fout is van de kinderen, gewoon de fout van de ouders van tegenwoordig die hun kinderen niet op kunnen voeden.

Logisch dat dit bij volwassenen dit op grotere schaal gebeurt, er zijn dan immers ook 4 keer zoveel volwassenen dan kinderen.

Hypocriet of niet, sorry, ik heb gewoon een tyvus hekel aan kinderen. Zelfs toen ik zelf kind was had ik een hekel aan andere kinderen
Lambo of Rekt
pi_59305045
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:30 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik zie hier nergens dat de ouders van dat kind het proberen goed te praten! ...
uit de OP:
quote:
- Moeder stelde helaas negatief leidende vragen: "Jij hebt toch niet tegen die auto aan gereden, he? Nee toch, he? Dat heb je toch niet gedaan he?"
Dat vind ik toch echt een vorm van goedpraten.
pi_59305369
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
uit de OP:

Dat vind ik toch echt een vorm van goedpraten.
Hoe kom je erbij dat het goedpraten is??? Het was zeker alleen goed geweest als de ouders dit hadden gezegd: "Je hebt het gedaan he! Geef het maar toe!"
pi_59306771
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef The_End het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het goedpraten is??? Het was zeker alleen goed geweest als de ouders dit hadden gezegd: "Je hebt het gedaan he! Geef het maar toe!"
Dat is weer het andere uiterste, dat snap je zelf ook wel.
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:19 #83
3542 Gia
User under construction
pi_59309311
Ik vind inderdaad wel dat de ouders, zeker bij een knul van 10, wel wat gerichter kunnen vragen of hij er misschien per ongeluk tegenaan gefietst is. Hij was toch 10?
Verwacht echter niet dat kids van die leeftijd nog per ongeluk tegen auto's aanfietsen. Overigens is dat ook de leeftijd dat ze behoorlijk kunnen liegen. Tja, en dan houdt het toch op. Ongeacht hoe de ouders de vragen stellen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:54:20 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59309748
Graaf een kelder en nodig dat kind daar te spelen uit, dat horen ouders altijd graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59321847
Ik snap het probleem niet zo dat kinderen voetballen met auto's in de buurt. Ik ben 16, ga nog wel eens voetballen met vrienden en omdat het trapveldje echt een eindje weg is doen we dat op een hofje waar dus auto's staan.Maar zelfs als je dan een auto met een keiharde pegel raakt is er nog steeds geen schade hoor? Wou dat namelijk eens zeker weten, goed gekeken naar de auto en de plek waar ik hem raakte en ben er zeker van dat er niks aan de hand was. Oké, dat je als autobezitter het niet fijn vind dat er met tennisballen, frisbee's of waar ze dan ook mee spelen, in de buurt komen wordt begrijp ik nog wel maar ik heb nog nooit problemen gehad ermee, terwijl ik toch al zo'n 3/4 jaar een paar keer per week buiten voetbal.
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:52 #86
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59326166
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef Sulejmani het volgende:
Ik snap het probleem niet zo dat kinderen voetballen met auto's in de buurt. Ik ben 16, ga nog wel eens voetballen met vrienden en omdat het trapveldje echt een eindje weg is doen we dat op een hofje waar dus auto's staan.Maar zelfs als je dan een auto met een keiharde pegel raakt is er nog steeds geen schade hoor? Wou dat namelijk eens zeker weten, goed gekeken naar de auto en de plek waar ik hem raakte en ben er zeker van dat er niks aan de hand was. Oké, dat je als autobezitter het niet fijn vind dat er met tennisballen, frisbee's of waar ze dan ook mee spelen, in de buurt komen wordt begrijp ik nog wel maar ik heb nog nooit problemen gehad ermee, terwijl ik toch al zo'n 3/4 jaar een paar keer per week buiten voetbal.
Nou, die problemen zou je met mij wel hebben. 1 keer een pegel (zoals je dat noemt) op mijn auto en je kunt op zijn minst je bal gedag zwaaien. Plus dat je mijn auto mag gaan wassen. Plus dat ik je ouders zal inlichten. Zo'n pegel op de verkeerde plek (dus net boven een balk in je deur bijvoorbeeld) zeker met een leren bal levert wel degelijk een deuk op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59326580
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef Sulejmani het volgende:
Dus omdat jij te vuil bent om een paar honderd meter te lopen (hoezo je wilt sportief doen? ) ga je maar tussen auto's die (tien)duizenden euro's kosten voetballen, want d'r is toch geen zichtbare schade als jij d'r met volle petoet een bal tegen aan trapt hé? Mocht het gebeuren dan zijn die mensen toch wel verzekerd en dan kun jij je van de domme houden alsof je van niks weet.

Voetballen doe je maar op een voetbalveld, dat heb ik ook jarenlang gedaan terwijl mijn vaste trapveldje 2 kilometer verderop lag. Als ik je spelend met zo'n bal bij m'n auto in de buurt zie dan stop ik die bal ergens waar het licht niet komt.
pi_59524905

[ Bericht 100% gewijzigd door jack4ya op 19-06-2008 18:25:35 ]
pi_59524939
Ik heb schade bij drie bedrijven laten taxeren, alle tussen de 1100 en 1300 euro. Moet ik nu 1 bedrijf doorgeven? Want ik weet ongeveer het bedrag maar ben er nog niet zeker van wáár ik het wil laten herstellen. Ik neem aan dat ik dit wel zelf mag kiezen?
pi_59865098
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:26 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb schade bij drie bedrijven laten taxeren, alle tussen de 1100 en 1300 euro. Moet ik nu 1 bedrijf doorgeven? Want ik weet ongeveer het bedrag maar ben er nog niet zeker van wáár ik het wil laten herstellen. Ik neem aan dat ik dit wel zelf mag kiezen?
"mag" van wie?
De verzekering, de ouders, of van jezelf?
Heb je een afspraak over vergoeding kunnen regelen?

Verder liggen de prijzen niet ver uit elkaar. Ik denk dat je dan wel kunt hard maken dat je voor de duurdere hebt gekozen vanwege de kwaliteit van het werk (precisie, deskundigheid, ervaring van de uitvoerder). Je laat je uiteindelijke keuze toch bepalen door kwaliteit?
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:11:00 #91
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59865752
Ik weet niet hoe zoiets werkt maar ik dacht dat ALS er een schadevergoeding komt, dat je dan verplicht bent om het te laten repareren waar de (contra) expertise gedaan wordt:

A) Garages vinden het niet lang altijd leuk om tijd te steken in een auto, waar zij niets aan kunnen/zullen verdienen. Ofwel: een expertise kost geld.

B) Mogelijk dat de verzekering rechtstreeks aan de garage gaat betalen en niet aan mij. Dan moet ik dat evt. weer "los"koppelen als ik niet de schade bij die garage wil laten herstellen waar ik de expertise aangevraagd heb.

Bij punt A) ik heb het geval aan de garagehouder uitgelegd, dat ik mogelijk niets vergoed krijg, en dan dus niet de middelen heb om het te laten herstellen: ergo; hij krijgt de opdracht niet.
Wat zou de (contra) expertise mij dan kosten? >> Hij gaf aan dat dat dan jammer zou zijn, maar geen verdere kosten... "is al vervelend genoeg voor je"

Bij punt B) mogelijk wil ik meer punten laten herstellen dan alleen schade, in dit geval komen er natuurlijk extra kosten bij, maar ook wat specialistischer werk. Dan wil ik liever naar een merk expert van mijn autootje.
pi_59866490
nou, dan zou ik maar eens degenen die het moeten betalen opzoeken.
Voorlopig alleen met de expertise van de garage van jouw keuze in handen.

Een verzekeraar zal het daarna waarschijnlijk niet raar vinden als je plots nog 2 offertes kunt produceren als ze er om vragen, en je erbij uitlegt dat deze bedrijven niet je volledige vertrouwen hebben om aan je dierbare kindje te prutsen.

De ouders in kwestie zou ik in het ongewisse laten dat je 3 expertises hebt laten uitvoeren. Het gaat bij hun om het principe dat ze hun aansprakelijkheid erkennen.
pi_60040533
en?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:59:52 #94
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_60040651
Ik weet waarom de trut het gelieg van haar zoon goedkeurt!!

DE BITCH IS ADVOCATE

I am soooo screwed Héb IK dat?? Kan wel janken.... (laat maar dat doe ik al)

Ze weigert zelfs door te geven waar ze verzekerd is. Okay niet verplicht, maar toch. Ze weigert iedere medewerking. Ik snap nu ook waarom d'r vent ineens niets meer zei. En waarom ze suggestieve vragen aan haar zoon stelde.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:19:36 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60041140
Dat meen je niet
Tijd voor een belletje naar je rechtsbijstand dan maar
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:21:36 #96
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_60041187
Vriendlief spreekt net de typerende zin:

"Anders doe je eerst een poging om een vrindje van de gemeente aan te klagen met z'n schoorsteentje en vervolgens probeer je een (zoon van een) advocate jouw autoschade te laten erkennen..."

Moest er bijna om lachen... bijna.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:26:15 #97
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_60041320
De rechtsbijstand is al ingeschakeld, maar mevrouw de advocate weigert mee te werken. Ze kan helaas niet verplicht worden om mee te werken, ze kan ook niet verplicht worden om door te geven waar ze verzekerd is.

Ik ga maar eens vragen aan oom agent of hij zo vriendelijk wil zijn om even (van mijn part niet zo vriendelijk) te gaan praten met het gezin. Het zal geen ene ruk uithalen, ben ik bang, maar ik hoop dat ik in ieder geval hierdoor wat gemoedsrust/wraak krijg. Hoe minimaal ook.

Ik hoop de agent vandaag nog te spreken...
pi_60041736
Hm, dan ben je ook genaaid
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_60041912
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef jack4ya het volgende:
De rechtsbijstand is al ingeschakeld, maar mevrouw de advocate weigert mee te werken. Ze kan helaas niet verplicht worden om mee te werken, ze kan ook niet verplicht worden om door te geven waar ze verzekerd is.

Ik ga maar eens vragen aan oom agent of hij zo vriendelijk wil zijn om even (van mijn part niet zo vriendelijk) te gaan praten met het gezin. Het zal geen ene ruk uithalen, ben ik bang, maar ik hoop dat ik in ieder geval hierdoor wat gemoedsrust/wraak krijg. Hoe minimaal ook.

Ik hoop de agent vandaag nog te spreken...
Ga eens praten met de deken... Wellicht dat dat helpt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:53:04 #100
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_60042058
En wat zou deze deken kunnen doen dan? Ik zie adressen maar wat kunnen ze betekenen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')