quote:
Hij is de enige hier die post, maar ja, daarom kan hij nog geen dure auto leasen. Door werkwerkwerk en studeerstudeerstudeer zou hij dat wel kunnen. Ik ken de fok!studie nog nietquote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef DaMart het volgende:
Maar zo kom ik natuurlijk nooit in de top 10 KSC-topicopeners, als JortK ze telkens volpost.
Ik lurk mee dus niet zo lelijk over me pratenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is de enige hier die post, maar ja, daarom kan hij nog geen dure auto leasen. Door werkwerkwerk en studeerstudeerstudeer zou hij dat wel kunnen. Ik ken de fok!studie nog niet
Alsof ik maar 1 moment denk dat jij daadwerkelijk weg bentquote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik lurk mee dus niet zo lelijk over me praten![]()
Ach als ik bij me nieuwe baas begin heb ik geen tijd meer om te fokken dus geniet er nog maar even vanquote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ik maar 1 moment denk dat jij daadwerkelijk weg bent
Oh shit, dan kunnen we deze reeks wel sluiten....quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als ik bij me nieuwe baas begin heb ik geen tijd meer om te fokken dus geniet er nog maar even van
Denk ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh shit, dan kunnen we deze reeks wel sluiten....
We zullen zeker genieten van je nieuwe baan!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als ik bij me nieuwe baas begin heb ik geen tijd meer om te fokken dus geniet er nog maar even van
Als naar mijn idee alles is besproken, stap ik op!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Aarti het volgende:
zo snel? wat effectief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |