Leuk he? Ik loop al 4 weken met gips om mijn pols, tv kijken wordt snel vervelend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Oh btw, ik ben even niet online en alles want heb mijn pols zwaar gekneusd dus ik kan niet fatsoenlijk WoW'en.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef nubie het volgende:
Altijd leuk kara pugs. Full blue lock heeft tot the Curator 4 epics geloot en rollt daarna ook nog op een t4 token. Ik rol natuurlijk weer 1 en ben voor de rest van de run pissed off.
En dan lever je ook nog het meeste dps.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ze UI aan het verbouwen
Heerlijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:52 schreef Stommie het volgende:
ghehe, lekker wat gnome 29 twinks afgeknald op me hunter
Nog under construction maar goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
![]()
Doe eens pic posten als je klaar bent
Heroic en heb het overleeft 2k health on request trinket ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef SharQueDo het volgende:
En toen ging je dood in Ramps. Heroic, mag ik hopen?
Grappige UI wel.![]()
Ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog under construction maar goed.
Non Combat:
[ link | afbeelding ]
Combat:
[ link | afbeelding ]
Yeah was druk bezig met het in elkaar zetten toen ik me ramparts invite kreeg (zelfs nog de eerste 10 minuten met errors gezeten die ik tijdens een wipe er uit heb gehaald door een snelle reloggquote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit
Niet echt mijn soort van UI, ik hou wat meer van minimalistic.
Btw, je hebt een aantal dingen er vaker op staan (skills). Stealth zelfs 4x
Interessant kijk er naar uitquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met mijn eigen addon: SharqyRogue. Bedoeling is dat MAEP en AEP waaren bij items, enchants en gems in de tooltip weergegeven worden, zodat ik beter kan zien of items echt een upgrade zijn, respectievelijk PvE en PvP-wise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |