Kwam ook door de regen natuurlijk. Toen duurde de partij van Nadal tegen Soderling volgens mij drie dagenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, Federer begon alleen een dag later. Normaal is hij altijd eerst, zoals op Wimbledon 2007 met 5 of 6 dagen rust doordat Haas niet meer durfde.
Heb je nog iets gehoord van wat er was?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
Er werd gevraagd aan Nadal of hij kon spelen. Door de dokter.
Ja, en van 6-1 6-0 achter staan, gaat niemand zich beter voelen.quote:
Ja, inderdaad, om je een keer ver, ben je niet fit.quote:
Rebreak Nadal *2-1 0-15 (Nadal serveert).quote:
Ach ja, dit is geen graadmeter. Nadal speelt niet slecht, maar Verdasco raakt werkelijk waar geen bal.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:28 schreef jojomen4 het volgende:
Van wat ik net allemaal zag vond ik Rafa best sterk spelen. Geeft mij iig vertrouwen voor de volgende partijen.
Mee eens, Verdaso had een oplevinkje aan het begin van de derde, maar het is inderdaad helemaal niks. Ik denk dat zelfs dat jongste broertje van Djokovic nu nog van hem zou winnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja, dit is geen graadmeter. Nadal speelt niet slecht, maar Verdasco raakt werkelijk waar geen bal.
Ja, de vraag is wie hij hiermee een dienst bewijst. Zichzelf niet, Nadal niet, en het publiek al helemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij moet wel niet fit zijn, maar doortennissen voor het publiek. Vind ik knap en prijzenswaardig, maar of dit nou de bedoeling is ...
Zelfde als bij Federer - Ancic. Ancic raakte ook geen bal.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja, dit is geen graadmeter. Nadal speelt niet slecht, maar Verdasco raakt werkelijk waar geen bal.
Ja maar dit is nog wel een graadje of 2 erger hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zelfde als bij Federer - Ancic. Ancic raakte ook geen bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |