Samenvatting: alles wordt geregistreed, alleen de gegevens die tegen jou pleiten worden gebruikt bij de rechter. Zelf heb je geen toegang tot die gegevens.quote:
Ik denk dat die een hele grote kans maakt zeker als er geen godsdienst achterhangtquote:Op zondag 15 juni 2008 15:12 schreef SeLang het volgende:
Zal ik dan toch maar zelf die echte liberale partij gaan oprichten?
Ik denk dat vooral intellectuelen op mij gaan stemmen
Verbeter de wereld en begin bij je zelfquote:Op zondag 15 juni 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik merk hier op Fok, een plek waar toch gemiddeld wat hogeropgeleiden dan gemiddeld zitten, vaak het gevoel boven de harde cijfers worden gesteld. Zolang dat niet verdwijnt zie ik het niet goedkomen met Nederland.
Voor de zoveelste keer het belangrijkste woordje onderstreept.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:23 schreef ethiraseth het volgende:
Zou ik toch graag willen weten wie precies die belastingverlagingen krijgen, want ik merk er echt geen klap van dat ik er uiteindelijk niks op achteruit ga.
Ik hoop tegen beter weten in dat dit een les is voor toekomstige coalities. Als je het met elkaar fundamenteel oneens bent, moet je ook niet samen regeren. Dan gebeurt er helemaal niets en is iedereen boos.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:17 schreef Martijn_77 het volgende:
En nu maar hopen dat er snel verkiezingen komen![]()
Dan is er toch geen enkele coalitie meer mogelijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:25 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat dit een les is voor toekomstige coalities. Als je het met elkaar fundamenteel oneens bent, moet je ook niet samen regeren. Dan gebeurt er helemaal niets en is iedereen boos.
De andere partijen die inspelen op de woede en ontevredenheid van het volk, te weten PVV en TON, spinnen er garen bij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
de SP kan de vrije val gaan inzetten nu Jan weg is
Er is natuurlijk een verschil tussen fundamenteel oneens (CU en pvda in de embryokwestie) en op punten verschillen maar waar nog best een tussenweg te vinden is, zoals VVD en CDA dat deden in eerdere kabinetten Balkenende.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is er toch geen enkele coalitie meer mogelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |