Een hasselblad (zoals genoemd) kom je d'r nog een flinke slag overheen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:21 schreef Rosbief het volgende:
15000 euro, welke camera was dat dan? Voor 7000 euro heb je al een über 1Ds Mk III, reken er dan nog een lens bij maar aan die 15000 euro kom je echt nooit.
Wat een trut, hier probeert ze ook al geld af te troggelen.
Kun je me dan de passage in de huisregels citeren waar staat dat de artiest bij constatering overtreding het recht heeft andermans eigendommen te vernietigen.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:49 schreef Aoristus het volgende:
Argumenten als : " Ik wist niet dat het mocht " is van het niveau kleuterschool. Er zijn huisregels en als een goed huisvader heeft Maassen de regels gehandhaaft.
Waarom zou ik dat willen? Ik ben geen advocaat van Theo Maassen, maar ik geef 'm wel gelijk en het interesseert me geen reet hoe duur die camera was.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kun je me dan de passage in de huisregels citeren waar staat dat de artiest bij constatering overtreding het recht heeft andermans eigendommen te vernietigen.
Het enige waar het theater recht op heeft, is om de camera tijdelijk in beslag te nemen tot aan het einde van de voorstelling, haar eruit schoppen en/of uit naam van het managementsbureau van Theo Maassen achteraf een boete geven voor het schenden van het portretrecht. En dan nog heeft de cabaratier in kwestie niet het recht om voor eigen rechter te spelen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:07 schreef Klopkoek het volgende:
Als het een Marrokaan was hadden de Foukkers wel anders gepiept hier.
De Zilveren Camera wordt dik gesponsord door Canon, denk je dat ze dan een Hasselblad gaan weggeven?quote:
Zo is het wel. En dan jij voorop!quote:
Nee hoor ikke niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:07 schreef Klopkoek het volgende:
Als het een Marrokaan was hadden de Foukkers wel anders gepiept hier.
oh je was serieus? wat bedoel je eigenlijk? als een marokkaanse cabaretier een camera kapot had gegooit, dan wat?quote:
Eensch, maar een foto of film maken van een persoon tegen diegene zijn zin, kom je ook aan andermans spullen, namelijk: privacy.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:13 schreef SeLang het volgende:
2) Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven
Dan hadden jullie die Marrokaan afgemaakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh je was serieus? wat bedoel je eigenlijk? als een marokkaanse cabaretier een camera kapot had gegooit, dan wat?
Dan was het Najib Amhali en niet Theo Maassenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh je was serieus? wat bedoel je eigenlijk? als een marokkaanse cabaretier een camera kapot had gegooit, dan wat?
Privacy tijdens een publiekelijk optreden, dat is nogal een contradictio in terminis.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eensch, maar een foto of film maken van een persoon tegen diegene zijn zin, kom je ook aan andermans spullen, namelijk: privacy.
Elke serieuze fotograaf weet dat je van te voren toestemming hoort te vragen voor iets dergelijks. Nu is de camera stukgooien vrij grof maar wel de risico van het vak. Vroeg Maassen om de foto`s? Hoe zit het met zijn portret en auteursrecht (van de voorstelling) dat truus zomaar gaat staan te fotograveren?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:53 schreef F04 het volgende:Dit was echter niet gezegd tegen Njiokiktjien, die foto's maakte voor dagblad Sp!ts.
Dan was je naar de rechter gegaan en eis je een publicatieverbod.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eensch, maar een foto of film maken van een persoon tegen diegene zijn zin, kom je ook aan andermans spullen, namelijk: privacy.
.quote:
Correct, maar hij zei geen foto's. Duidelijk dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
Privacy tijdens een publiekelijk optreden, dat is nogal een contradictio in terminis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |