Eh, nee... Misschien ergens in de archieven aanwezig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:26 schreef Isegrim het volgende:
Heb je ook een voor-foto gemaakt van je dressoir? Dat we even het verschil kunnen zien?
Ja hoi!quote:
Zal ik in gedachten houden, maar voor zover ik weet zit ie best goed vast.quote:Wil jullie dan ook veel plezier wensen in jullie nieuwe huis, geniet er lekker van, en mochten jullie die badkamer ooit zat zijn, dan mogen jullie 'm wel deze kant op sturen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:26 schreef Isegrim het volgende:
Heb je ook een voor-foto gemaakt van je dressoir? Dat we even het verschil kunnen zien?
Hé, jij hier!?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:36 schreef Estrellita het volgende:
Moooooie bank!!! Zie m zaterdag live!!
Hoi hoiquote:
Ik hoop het ook voor je! Is er nou al een keer zicht op?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik hoop per 1 september ook mijn eigen topic te openen
Wel eerst ff het topic doorlezen, Diz!quote:Hebben jullie de badkamer laten doen?
Veel. Ik zet de prijs hier niet neer.quote:En hoeveel waren jullie kwijt aan manuren-kosten?
Of je leest het topic ffquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:45 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie de badkamer laten doen? En hoeveel waren jullie kwijt aan manuren-kosten?
Zie: ShowChat #1183 koopt een huis!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je! Is er nou al een keer zicht op?
't Zijn heel ranke ronde rvs poten, dus ik denk dat met je beeldscherm niets mis is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Mooie bank, maar vind je de pootjes niet wat iel, of ligt dat aan mijn beeldscherm?
Wij vinden dat juist erg mooiquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Mooie bank, maar vind je de pootjes niet wat iel, of ligt dat aan mijn beeldscherm?
Maak daar maar anderhalf jaar vanquote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef ikziejewel het volgende:
Zo eens even een topic wakker schudden. Jullie wonen hier nu een half jaar en bevalt het een beetje ?
Rustige buurt of misschien wel te rustig ?
Gewoon benieuwd.
Gr ikziejewel (of niet dus)
Ruim anderhalf jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef ikziejewel het volgende:
Zo eens even een topic wakker schudden. Jullie wonen hier nu een half jaar en bevalt het een beetje ?
Rustige buurt of misschien wel te rustig ?
Gewoon benieuwd.
Gr ikziejewel (of niet dus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |