Lekker makkelijk om op internet je anders voor te doen dan je echt bent, nietwaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef m-niki het volgende:
ik begin aan je te twijfelen Liquido, eerder dacht ik nog dat je stiekem een heel slim jongetje was dat iedereen hier in de gaten hield en af en toe quasi-botte opmerkingen maakte over je pielemans overal maar insteken enzo
maar de laatste paar dagen.... hm.....kweenie,
you've lost it! (nu al!!!)
Hoe oud ben je eigenlijk, 20?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Neu ik ben genuine dom en wil echt mijn piemel overal in steken. Mijn excuses voor de verwarring.
oef gelukkig...als je maar een kant kiest he (maakt mij niet uit, dom of genious) maar nu wel eraan houden en niet meer voor verwarring zorgen!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Neu ik ben genuine dom en wil echt mijn piemel overal in steken. Mijn excuses voor de verwarring.
Een beetje ouder dan dat, maar niet heel veelquote:
Wat is dat toch met jou en foutieve aannames?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een beetje ouder dan dat, maar niet heel veel
Hoezo? Heb je veel meer levenservaring dan ik?
Hmmm, óf;quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef Garisson72 het volgende:
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.
Compensatie-drang ligt bijvoorbeeld voor de hand.
óf;quote:Op zondag 1 juni 2008 10:08 schreef kaasplankje het volgende:
quote uit 't vorige topic:
[..]
Hmmm, óf;
-omdat je energie kwijt moet![]()
-om met sporten beter te worden dan de rest![]()
-of om gewoon een mooi lijf te onderhouden.![]()
-of om een balans te onderhouden/creëren tussen lichaam & geest (een suf cliché maar wel waar)
-omdat spierpijn van trainen minder erg is dan spierpijn van niet trainen![]()
-of gewoon voor de steelse blikken van mooie vrouwen
Hahaha, ik dacht eigenlijk dat Gari een bekrompen geest bedoelde.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
maar mééstál denken ze dat je een kleine piepie hebt en die inkoppertje wilde mr vlegel horen.
ik werd vroeger gepest op de basisschoolquote:Op zondag 1 juni 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Vergeet niet de zelf haat maar vooral immense self-love!
Maarre Abbadon. Ik keek net even in jouw fotoboek enne je ziet er echt goed en fit uit!
Tenminste dat is toch wel een brede nek joh. Ik kan alleen maar dromen over de bijhorende borstkast
Ach, was dat echt zo erg dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik werd vroeger gepest op de basisschool
Ja, die verhalen kennen we van je. Vorige week zaterdag heb ik uren thuis gewacht op je. Daarna ben ik toch maar gaan stappen en aan het eind van de avond iemand anders mijn bed in gesleept.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
Blasphemy!!
Maar ik hou nog steeds van jullie allemaal hoor. Sterker, komende vrijdag zaterdag en zondag staan helemaal open *gna *wink winkie.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ja weet ik. Ik was een beetje later aangekomen en wilde je verrassen door in een donkere hoekje te staan. Uiteindelijk kwam je daar dus met een of andere neger
Ik heb maar toegekeken een een phone-video van gemaakt. Je staat nu op black-on-brunettes
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
Blasphemy!!
Maar ik hou nog steeds van jullie allemaal hoor. Sterker, komende vrijdag zaterdag en zondag staan helemaal open *gna *wink winkie.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik die jongen, jij dat aapje?
Remy was echt masterlijk, mijn eerste kinderdrama tekenfilm die ik ooit had gezien.
Seabertquote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd masterlijk, Oh lijder.
Wij hadden dan de grammofoonplaat thuis, net zoals peter & de wolf, of beertje colargoll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |