Lekker makkelijk om op internet je anders voor te doen dan je echt bent, nietwaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef m-niki het volgende:
ik begin aan je te twijfelen Liquido, eerder dacht ik nog dat je stiekem een heel slim jongetje was dat iedereen hier in de gaten hield en af en toe quasi-botte opmerkingen maakte over je pielemans overal maar insteken enzo
maar de laatste paar dagen.... hm.....kweenie,
you've lost it! (nu al!!!)
Hoe oud ben je eigenlijk, 20?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Neu ik ben genuine dom en wil echt mijn piemel overal in steken. Mijn excuses voor de verwarring.
oef gelukkig...als je maar een kant kiest he (maakt mij niet uit, dom of genious) maar nu wel eraan houden en niet meer voor verwarring zorgen!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Neu ik ben genuine dom en wil echt mijn piemel overal in steken. Mijn excuses voor de verwarring.
Een beetje ouder dan dat, maar niet heel veelquote:
Wat is dat toch met jou en foutieve aannames?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een beetje ouder dan dat, maar niet heel veel
Hoezo? Heb je veel meer levenservaring dan ik?
Hmmm, óf;quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef Garisson72 het volgende:
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.
Compensatie-drang ligt bijvoorbeeld voor de hand.
óf;quote:Op zondag 1 juni 2008 10:08 schreef kaasplankje het volgende:
quote uit 't vorige topic:
[..]
Hmmm, óf;
-omdat je energie kwijt moet![]()
-om met sporten beter te worden dan de rest![]()
-of om gewoon een mooi lijf te onderhouden.![]()
-of om een balans te onderhouden/creëren tussen lichaam & geest (een suf cliché maar wel waar)
-omdat spierpijn van trainen minder erg is dan spierpijn van niet trainen![]()
-of gewoon voor de steelse blikken van mooie vrouwen
Hahaha, ik dacht eigenlijk dat Gari een bekrompen geest bedoelde.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
maar mééstál denken ze dat je een kleine piepie hebt en die inkoppertje wilde mr vlegel horen.
ik werd vroeger gepest op de basisschoolquote:Op zondag 1 juni 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Vergeet niet de zelf haat maar vooral immense self-love!
Maarre Abbadon. Ik keek net even in jouw fotoboek enne je ziet er echt goed en fit uit!
Tenminste dat is toch wel een brede nek joh. Ik kan alleen maar dromen over de bijhorende borstkast
Ach, was dat echt zo erg dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik werd vroeger gepest op de basisschool
Ja, die verhalen kennen we van je. Vorige week zaterdag heb ik uren thuis gewacht op je. Daarna ben ik toch maar gaan stappen en aan het eind van de avond iemand anders mijn bed in gesleept.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
Blasphemy!!
Maar ik hou nog steeds van jullie allemaal hoor. Sterker, komende vrijdag zaterdag en zondag staan helemaal open *gna *wink winkie.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ja weet ik. Ik was een beetje later aangekomen en wilde je verrassen door in een donkere hoekje te staan. Uiteindelijk kwam je daar dus met een of andere neger
Ik heb maar toegekeken een een phone-video van gemaakt. Je staat nu op black-on-brunettes
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
Blasphemy!!
Maar ik hou nog steeds van jullie allemaal hoor. Sterker, komende vrijdag zaterdag en zondag staan helemaal open *gna *wink winkie.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik die jongen, jij dat aapje?
Remy was echt masterlijk, mijn eerste kinderdrama tekenfilm die ik ooit had gezien.
Seabertquote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd masterlijk, Oh lijder.
Wij hadden dan de grammofoonplaat thuis, net zoals peter & de wolf, of beertje colargoll
Je weet niet wat je gemist hebt joh!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm wie zijn peter & de wolf of beertje colargoll?
Seabert, snorkels, smurfen ken ik wel. Samen met Boulie, dat eiland met zo'n dodo, boes boes en dommel!
Beertje Kolakeia, het beertje dat kan dansenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm wie zijn peter & de wolf of beertje colargoll?
Seabert, snorkels, smurfen ken ik wel. Samen met Boulie, dat eiland met zo'n dodo, boes boes en dommel!
Zonde van de chocola.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef MLI het volgende:
McGyver redt de wereld van een atoomramp door een lek in de reactor te dichten met een reep chocola enzo.
Als het een koetjesreep is komt er weinig chocola bij kijkenquote:
Ja, maar als hij dat niet gedaan had, was de wereld zeker vergaan en had niemand meer wat aan de chocola gehad.quote:
Die is onderhand wel met pensioen denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat niet gedaan had, was de wereld zeker vergaan en had niemand meer wat aan de chocola gehad.
Zou McGyver single zijn?
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die is onderhand wel met pensioen denk ik.
Nou , dan heb je er dus als vrouw helemaal niks meer aan.....quote:
Niet zo heel lang, twee maanden maar. Maar 't was precies zoals ik intuïtief voorspeld had: ik had te snel verteld dat ik haar leuk vond, gaf het idee dat ik haar leuker vond dan zij mij, deed te lief en met als klap op de vuurpijl was ze pas twintig. Op een dergelijke leeftijd heb je natuurlijk alles behalve zin om jezelf te binden. Jammer.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een vriendin had. Welkom. Hoe lang en what happened?
Ik ben ook heel erg bang dat ik weer in die valkuil ga vallen deze keer en dat wil ik koste wat kost vermijden maar dat valt nog niet mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, twee maanden maar. Maar 't was precies zoals ik intuïtief voorspeld had: ik had te snel verteld dat ik haar leuk vond, gaf het idee dat ik haar leuker vond dan zij mij, deed te lief
Wrom duurt het twee maanden dan? Ik bedoel, als ik dat gevoel krijg bij iemand, dan is het na een week of 2 wel voorbijquote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, twee maanden maar. Maar 't was precies zoals ik intuïtief voorspeld had: ik had te snel verteld dat ik haar leuk vond, gaf het idee dat ik haar leuker vond dan zij mij, deed te lief en met als klap op de vuurpijl was ze pas twintig. Op een dergelijke leeftijd heb je natuurlijk alles behalve zin om jezelf te binden. Jammer.
Psst... we zijn al 1 topic verder....quote:
De manier waarop je nu de wereld in kijkt is gebaseerd op wat je in het verleden geleerd hebt. Hoe vroeger je dingen leert hoe meer het invloed heeft op nu. Als je pas net je rijbewijs hebt dan heb je minder ervaring dan dat je m 20 jaar geleden haalde.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach, was dat echt zo erg dan?
Iedereen pestte elkaar vroeger bij ons op school, er waren dan altijd wel een paar trieste gevallen bij die door iedereen werden gepest.
Ik deed er ook volop aan mee, ben ik ook niet zo trots op maarja.![]()
Wij hadden vroeger een meisje in de klas (basisschool) die werd niet zo goed verzorgd thuis want bij haar moeder zat een steekje los. Ze stonken altijd een beetje naar zweet of urine en hadden vieze oude kleren aan.
Haar moeder noemden wij dan het rode gevaar vanwege haar corpulentie en rode jas.
Als haar moeder dan de klas in kwam en de mees was even weg gilden alle kinderen en renden naar de achterkant van het klaslokaal, alsof zij een enge ziekte had.
En zij schaamde zich rot natuurlijk, ik had stiekum onwijs met haar te doen.![]()
Een paar jaar later is toen ingegrepen bij hen door de kinderbescherming en werden ze (ze had ook een jonger zusje) bij pleegouders ondergebracht. Ik heb nooit meer wat van ze gehoord.
Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef Feitosa het volgende:
Vind het wel apart dat hier veel 20ers zitten. Rond die leeftijd is het toch exit miss1, enter miss2?......en dan vrolijk verder feesten ipv je druk maken of je wel of geen vriendin hebt, aangezien je toch binnen no time een ander meisje hebt voor een tijdje waar je plezier mee beleeft.
En waarom zou je je dan al gaan binden?
Althans, zo heb ik die periode beleeft : zorgeloos, vrouwen bij de vleet, feesten en nooit thuis.
Zo beleef ik het ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef Feitosa het volgende:
Vind het wel apart dat hier veel 20ers zitten. Rond die leeftijd is het toch exit miss1, enter miss2?......en dan vrolijk verder feesten ipv je druk maken of je wel of geen vriendin hebt, aangezien je toch binnen no time een ander meisje hebt voor een tijdje waar je plezier mee beleeft.
En waarom zou je je dan al gaan binden?
Althans, zo heb ik die periode beleeft : zorgeloos, vrouwen bij de vleet, feesten en nooit thuis.
Ik vind het ook een lastige, zeker omdat ik mezelf dan anders voor moet gaan doen dan ik werkelijk ben. Een vrouw vindt het heerlijk om een man achterna te zitten; dan voelt het ook als een 'overwinning' voor ze wanneer ze diegene hebben. Jezelf als cadeau aanbieden werkt gewoon niet. Kankerpsychologie.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg bang dat ik weer in die valkuil ga vallen deze keer en dat wil ik koste wat kost vermijden maar dat valt nog niet mee..
Nou , bij wat oudere vrouwen is dat niet het geval hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lastige, zeker omdat ik mezelf dan anders voor moet gaan doen dan ik werkelijk ben. Een vrouw vindt het heerlijk om een man achterna te zitten; dan voelt het ook als een 'overwinning' voor ze wanneer ze diegene hebben. Jezelf als cadeau aanbieden werkt gewoon niet. Kankerpsychologie.
Echt, het kost me zoooo veel moeite.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lastige, zeker omdat ik mezelf dan anders voor moet gaan doen dan ik werkelijk ben. Een vrouw vindt het heerlijk om een man achterna te zitten; dan voelt het ook als een 'overwinning' voor ze wanneer ze diegene hebben. Jezelf als cadeau aanbieden werkt gewoon niet. Kankerpsychologie.
Nee tis fokquote:Op zondag 1 juni 2008 14:43 schreef Feitosa het volgende:
Forum doet af en toe een beetje vaag, of is m,n pc nou zo,n zooitje?
Plathedonistisch leven is voor mij te leeg. Zuipen, neuken en drugs gebruiken is leuk voor even, maar op een gegeven moment komt er wel een moment dat je juist behoefte hebt aan verantwoordelijkheden. Ik ben nu pas 21 en ik zuip me elke week nog lens hoor, maar weet bij mezelf ook dat die vrijheid slechts overgewaardeerd is.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef Feitosa het volgende:
Gaat toch niet om zuipen of drugs gebruiken? Je leert zoveel mensen kennen van verschillende komaf op feesten en heb menig interessante discussie gevoerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plathedonistisch leven is voor mij te leeg. Zuipen, neuken en drugs gebruiken is leuk voor even, maar op een gegeven moment komt er wel een moment dat je juist behoefte hebt aan verantwoordelijkheden. Ik ben nu pas twintig en ik zuip me elke week nog lens hoor, maar weet bij mezelf ook dat die vrijheid slechts overgewaardeerd is.
Boeiende mensen kun je makkelijker (en beter) elders leren kennen dan op feesten. Heb zeker een leuke tijd gehad op nogal wat electro-/technofeestjes, maar de menig interessante discussies waar jij over spreekt ben ik er nog niet tegenkomen. Daarnaast ga ik naar feesten om uit m'n dak te gaan, de discussies voer ik wel in de collegezaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gaat toch niet om zuipen of drugs gebruiken? Je leert zoveel mensen kennen van verschillende komaf op feesten en heb menig interessante discussie gevoerd.
Feesten staat niet synoniem aan houseparty,s o.i.d....... meer feesten in studentenhuizen ( geen dispuut o.i.d., meer de alternatieve lui )quote:Op zondag 1 juni 2008 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Boeiende mensen kun je makkelijker (en beter) elders leren kennen dan op feesten. Heb zeker een leuke tijd gehad op nogal wat electro-/technofeestjes, maar de menig interessante discussies waar jij over spreekt ben ik er nog niet tegenkomen. Daarnaast ga ik naar feesten om uit m'n dak te gaan, de discussies voer ik wel in de collegezaal.
Als ze echt verliefd was geweest, had ze dat alleen maar leuk gevondenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb het tot dusver ook altijd als verrijking gezien. Veel en hele diverse mensen leren kennen, in ieder geval. Maar zoals altijd, de balans is ver te zoeken momenteel. Twee jaar geleden ging ik nooit uit.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gaat toch niet om zuipen of drugs gebruiken? Je leert zoveel mensen kennen van verschillende komaf op feesten en heb menig interessante discussie gevoerd.
Ja , er word wel gedronken en wat gebruikt....maar als dat de hoofdreden is kan je net zo goed thuisblijven.
Hiermee heb je wel een punt op zich. Zelf ben ik ook op mijn 15e a 16e begonnen met regelmatig stappen en tussen mijn 18e en 26e was het elk weekend feest. Tsja, dan heb je op je 29ste al wel heel veel gezienquote:Op zondag 1 juni 2008 15:11 schreef Liquidootje het volgende:
Na weet je wat het is. Vroeger waren mensen en scholieren nog netjes. Ze wachten tot hun 16 of zelfs 18. Tegenwoordig is het al met je 14e richting spanje en liggen te rampetampen. Dus tegen je 20ste ben je er al op uitgekeken. Jeweets.
Ik ga echt nooit meer uit en daar baal ik flink van, vanaf mn 15e tot ik naar het westen verhuisde minimaal 2x per week uitgegaan. Nou ja, uitgaan in Utrecht is toch kut als je geen student meer bent.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:54 schreef LuckyLoek het volgende:
[..]
Hiermee heb je wel een punt op zich. Zelf ben ik ook op mijn 15e a 16e begonnen met regelmatig stappen en tussen mijn 18e en 26e was het elk weekend feest. Tsja, dan heb je op je 29ste al wel heel veel gezienStappen is nog steeds leuk, maar je beleeft het toch heel anders. Probeer daarnaast 3 keer stappen per week maar te combineren met een full-time job, dat is lastig
Huu, dat had ik dit weekend en moet er niet aan denken dat dat vaker het geval is.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:06 schreef Elegy het volgende:
Ik ga zelden uit eigenlijk. Ik ben blij als ik op zaterdag een beetje achter de pc kan hangen of een film kijken ofzo. Zijn genoeg zaterdagen dat ik al om half elf naar bed ga
Maar je doet neem ik aan wel meer in je weekend dan alleen achter de pc hangen of een film kijken? Ik bedoel, wat tijd besteden aan vrienden is ook leukquote:Op zondag 1 juni 2008 18:06 schreef Elegy het volgende:
Ik ga zelden uit eigenlijk. Ik ben blij als ik op zaterdag een beetje achter de pc kan hangen of een film kijken ofzo. Zijn genoeg zaterdagen dat ik al om half elf naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |