abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:16:12 #276
77330 m-niki
for real
pi_59037224
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Net zoals jij zo lief en verkapt zegt dat er iets mis is met iemand en zijn ouders. Zeg ik dat er iets mis is met jouw kille ouders en jij, maar dan geheel persoonlijk gericht en op de man gespeeld
ik zeg dat niet verkapt lieve Liquido (leer lezen ) ik zeg alleen dat ik dat persoonlijk wel vind, maar dat dat geen garantie is dat het ook écht zo is

en als je mijn ouders kil wilt noemen op basis van één opmerking be my guest

-edit- nee, serieus: vind jij het dus wél ok als jouw kids later zo lang thuis blijven wonen??
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59037568
Ohh ja
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:51:14 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59037811
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Toen het uitging tussen mij en mijn ex hebben we nog een paar weken samengezeten maar ik werd helemaal gek van haar. Tenminste, ze deed niet veel anders maar dat zij op roze wolkjes liep en ik niet echt, dat ging niet. Dus toen naar mijn ouders. Daar heb ik nog zowat een half jaar gezeten totdat ik iets voor mezelf vond.

Ik vond het geen probleem eigenlijk, mijn ouders ook niet en verder, tja, niemand niet. En die ene keer dat er een meisje langskwam, ach, die woonde toen ook nog bij haar ouders dus dat maakte weinig uit

En nu ga ik er vandoor, poolen in de stad.

Tabee
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:59:44 #279
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59037982
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef Elegy het volgende:

Auf der Mauer
Auf de Maur!!!
Ik heb nooit zoveel met 'krachtige vrouwenstemmen' maar die zangeres is echt De Uitzondering.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef kaasplankje het volgende:

Tiësto, das toch de James Last van de Dance?

Die ga ik onthouden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59038280
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet je ook nooit doen, terug naar je ouders. Ik heb zo wel een vriendin opgevangen die op schunnige wijze gedumpt was door haar grote vlam destijds. Ik woonde toen vrij ruim (antikraak) en had toch plek zat. Zij was bij haar ouders tijdelijk maar dat trok ze echt niet. Ze werd helemaal gek daar.
Als je eenmaal je eigen leven hebt moet je dat zo houden.
Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
pi_59038389
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben tot 2 keer toe terug gegaan naar mijn ouders . 1 x na het uit elkaar gaan met mijn ex en de andere keer om een paar maanden te sparen, zodat ik nu in het buitenland zit.

En inderdaad, was echt niet leuk. Ik werd er doodongelukkig, het ging gewoon niet meer.
Ik word al helemaal gek van die mensen als ik er langer dan 2uur op bezoek ben, nee dank je.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59038630
Zit die jankbal van een liquido mij te stalken ofzo??
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59039344
Zo doet Liquidootje altijd.

Hebben de singles nog plannen voor vanavond? Ik ga even Dit Was Het Nieuws kijken en daarna heb ik een date met de kroeg + een vriend.
pi_59039379
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:34:06 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_59039485
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Als ik er een uurtje op bezoek ben word ik al ongelukkig. .
For great justice!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:40:52 #286
94676 Garisson72
pi_59039594
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh dear. Jeetje, sorry Feitosa. Ik ben nieuw hier in Singles. Ik weet nog niet precies hoe R&P en het forum werkt

Hou nou eens op met nietsvermoedende Fok!kertjes op de kast te jagen Liq. Ze worden nog bang van je.
pi_59039712
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.

Het moge duidelijk zijn wat het resultaat is
Maar als ik zo de topics een beetje terug lees die ik half gemist had. Ehm... niet zo verwondelijk
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:59:17 #288
94676 Garisson72
pi_59039854
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ach al in een ver het verleden begon meneer Feitosa als een blinde in het rond te slaan bij elke opmerking die als negatief beschouwd kon worden (ook al was dat niet negatief bedoelt!). Ik wilde eventjes testen of het nog steeds zo was.
Zoiets viel mij ook al op ja. Je gaat je zo nog afvragen of er enige correlatie bestaat tussen die lichtgeraaktheid en de drang om je lichaam op te pompen tot ontzagwekkende omvang.
Maar misschien weet jij daar ook wel het nodige van, Liq?
pi_59039972
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!

Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En het afgelopen jaar ben ik zwembandjes of te wel lovehandles aan het kweken.
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:14 #290
94676 Garisson72
pi_59040184
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ik lichtgeraakt? Je breekt mijn hart!
ow nee dat bedoelde ik niet, ik snap de verwarring! Ik bedoelde meer: misschien weet jij wat te zeggen over wat er achter de drang zit om je lichaam op te willen pompen.
Compensatie-drang ligt bijvoorbeeld voor de hand.
quote:
Maar nee, ik heb een lange tijd wedstrijd gezwommen en daar krijg je een goddelijk lichaam van hae. Mooie ronde spiertjes en die ben ik verder gaan ontwikkelen voor mensen zoals jij.
En dat waardeer ik ook enorm, ik hoop maar dat je dat weet.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:23:17 #291
77330 m-niki
for real
pi_59040230
gezellig
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59040603
Wie weet al een leuke titel voor deel 70?
pi_59040665
#70 De singles die niet 3 dagen stinken uit elke porie.
A little bit hateful
pi_59040675
Maar of
A little bit hateful
pi_59040692
het leuk is weet ik niet.

Zo nu weer een aantal post dichterbij. No-lapo!
A little bit hateful
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:51:04 #296
77330 m-niki
for real
pi_59040710
een goeie titel...een goeie titel... hm, tja, die van hiervoor was zo damn good, daar gaan we niet overheen denk ik, dus geef het maar op
pi_59040834
Ik vind dat Liquidootje een naamtopic verdient.
pi_59040856
1
pi_59040860
2
pi_59040866
en 3, naamtopic liquidootje komt eraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')