quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Serieus, ik zit hier in Arnhem en serieus elke 10 seconden MINIMAAL flitst het, en daarna uiteraard een harde rommel... Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af of dit normaal is, ik vind het een beetje creepy...
Goh, maar serieus elke 10 seconden, normaal gaat het toch veel minder snel...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heet onweer.
Me klokjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef tuxepux het volgende:
Dat zijn electromagnetische pulsen, die er straks voor gaan zorgen dat alle apparaten stuk zijn!
Idd! Geen PC = geen Fok! = geen leven!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Eng man. Zet je PC maar uit, anders slaat de bliksem straks in en sterf je.
Die is vertraagd duurt nog 3 jaar ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is de nieuwe lichtstad van Nederland en ze vieren de opening van het verbouwde station.
nee, de aliens komen eraan in hun flitsende UFO's om die overdwars in je aars te rammen en je mee te nemen naar de planeet Z'ogg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Serieus, ik zit hier in Arnhem en serieus elke 10 seconden MINIMAAL flitst het, en daarna uiteraard een harde rommel... Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af of dit normaal is, ik vind het een beetje creepy...
Vindtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef delano.888 het volgende:
Ah ja btw het is niet zo dat ik onweer eng vindt ofzohet is gewoon dat die flitsen zo abnormaal vaak zijn dat vindt ik raar...
Heb je daar nou alweer onweer, ik wil ook onweer!!! (tijd niet gezien hier in de kop van NH)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Me klokje![]()
Onweer reset digitaal klokje? wtf?
Juist, zoals Cartman's anal probe.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, de aliens komen eraan in hun flitsende UFO's om die overdwars in je aars te rammen en je mee te nemen naar de planeet Z'ogg.
ja hoor !quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hoorde het eerste gerommel hier in amsterdam 5 minuten geleden, dus het zal hier zo ook wel losbarsten
De kat aan de overkant niet, hij ligt er nogsteedsquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Eng man. Zet je PC maar uit, anders slaat de bliksem straks in en sterf je.
brr wat vertel jij toch een enge verhalen zo midden in de nachtquote:Op zondag 1 juni 2008 02:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja kan wel Druuna, of hij gaat stuk door de spanning, maar is hetzelfde met telefoons.
Maar heb die onweer gefilm jeweetz, en op pauze zie je de stad ( zit op 10 hoog* helemaal zwart wit oplichten heel ff. wel nice.
haha tijdens dit onweer zaten wij te genieten van de laatste 2 uurtjes van Emporium @ Nijmegen.... stampen in de stromende regen + onweer met bier + Donkey rollers hahah gruwelijk... met 1000 andere die-hards...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Wees gerust, over een uurtje een herkansingkjequote:Op zondag 1 juni 2008 09:46 schreef JDude het volgende:
En in Breda helemaal niks he!
Stervendehoerenkankeronweer. Die van het KNMI krijgen van mij nog wat te heure!
Inderdaad jaquote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Adelante het volgende:
Het gaat weer los in Arnhem:
Hagel
Inweer
Flits flits flits
Zolang het koetshuis maar niet affikt.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:56 schreef arnold-d het volgende:
Oja, en ik woon in bennekom, niet ver van arnhem
Oeh mooi ik pak zo de popcorn erbijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Zelfde hier, de donders beginnen te komen. Soms zijn de flitsen gewoon doodeng, een aantal flitsen echt binnen een halve seconde. Over een paar minuten barst het los denk ik. Volgens een aantal sites blijft t ook echt een uur ofzo hier hangen.
Niet troosten he, daar worden honden alleen maar banger van omdat ze dan denken dat bang zijn goed is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga medelijden krijgen met de hond, die is er als de dood voor![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Sjoegerd het volgende:
De hond is beneden, ik boven. Maarja onze hond is sowieso al een schijterd. Die komt vanzelf wel een leuk plekje zoeken bij mijn ouders of mij. Kan t niet weerstaan dan om r op bed te laten slapen ofzo
Dat is toch eng man. Dadelijk bijt ie je in je gezicht van schrik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Zaterdagnacht is mijn vader op de bank gaan slapen, toen bleef de hond een beetje rustig![]()
![]()
heb je dat meegemaakt danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo. Ja het is gewoon het beste om je volledig normaal te gedragen..net als stewardessen met ons doen als het vliegtuig op neerstorten staat.
Valt mee, onze hond is niet zo bijterig...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is toch eng man. Dadelijk bijt ie je in je gezicht van schrik.
Hier ook tussen de huizen, t gaat best hard en veel flitsen. Volgens een vriend duurt t nog even voor het echte ons bereikt heeft. Gaat wat wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:45 schreef delano.888 het volgende:
Tot nu toe pas 1 echte bliksem gezienik zit ook precies verkeerd, overal huizen om me heen
Best heftig....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het er tijdens het tornadoseizoen in de Verenigde Staten er aan toe gaat. Hoe heftig zijn die onweersbuien daar dan wel niet?
Dat zat ik me serieus ook af te vragen! Het wordt hier nu eindelijk rustiger.. alleen om de tien minuten ineens nog een harde knal, ga toch maar proberen te slapen. Ciao!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of onweert t in Nederland amper overdag maar vooral 's nachts?
Ja inderdaad, het is 9/10 keer s'nachts. Vraag om naar de Quest te sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of onweert t in Nederland amper overdag maar vooral 's nachts?
Bedoel je hoekelum? daar ergens sloeg die wel inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zolang het koetshuis maar niet affikt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
goeie avatar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |