quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Serieus, ik zit hier in Arnhem en serieus elke 10 seconden MINIMAAL flitst het, en daarna uiteraard een harde rommel... Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af of dit normaal is, ik vind het een beetje creepy...
Goh, maar serieus elke 10 seconden, normaal gaat het toch veel minder snel...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heet onweer.
Me klokjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef tuxepux het volgende:
Dat zijn electromagnetische pulsen, die er straks voor gaan zorgen dat alle apparaten stuk zijn!
Idd! Geen PC = geen Fok! = geen leven!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Eng man. Zet je PC maar uit, anders slaat de bliksem straks in en sterf je.
Die is vertraagd duurt nog 3 jaar ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is de nieuwe lichtstad van Nederland en ze vieren de opening van het verbouwde station.
nee, de aliens komen eraan in hun flitsende UFO's om die overdwars in je aars te rammen en je mee te nemen naar de planeet Z'ogg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Serieus, ik zit hier in Arnhem en serieus elke 10 seconden MINIMAAL flitst het, en daarna uiteraard een harde rommel... Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af of dit normaal is, ik vind het een beetje creepy...
Vindtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef delano.888 het volgende:
Ah ja btw het is niet zo dat ik onweer eng vindt ofzohet is gewoon dat die flitsen zo abnormaal vaak zijn dat vindt ik raar...
Heb je daar nou alweer onweer, ik wil ook onweer!!! (tijd niet gezien hier in de kop van NH)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Me klokje![]()
Onweer reset digitaal klokje? wtf?
Juist, zoals Cartman's anal probe.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, de aliens komen eraan in hun flitsende UFO's om die overdwars in je aars te rammen en je mee te nemen naar de planeet Z'ogg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |