(kut op quote drukken inplaats van editquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:36 schreef Flepke het volgende:
*(leren) parachute springen
*bungeejumpen
*wereld steden bezoeken
BASE-jumpen lijkt me leuker trouwensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
(kut op quote drukken inplaats van edit)
Hmm, maar dan moet je wel zelf kunnen springen zonder instructeur...quote:
mja, veel geld hebben hoort eigenlijk ook wel in dat rijtje thuisquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hmm, maar dan moet je wel zelf kunnen springen zonder instructeur...
Dat kost me nou net iets te veel geld
Dat is echt zo'n cliche uitspraak he.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga me niks opleggen. Ik ga waar de wind me brengt zal ik maar zeggen.
Nee hoor, meer spontaner dan dat geplan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n cliche uitspraak he.
Als je niks onderneemt doe je ook niks.
Ik dicteer je helemaal niets, waaruit trek je deze foute conclusie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
Probeer mij niet te dicteren waar ik wel of niet op mag reageren. Dank u wel voor de medewerking.
Ik had het ook niet over opleggen, maar meer dingen die je graag gedaan wilt hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga me niks opleggen. Ik ga waar de wind me brengt zal ik maar zeggen.
Ik wil helemaal niet lief doenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef qu63 het volgende:
Ohja, en lief doen in mijn topic alsjeblieft
wel een roadtrip dan hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:08 schreef denthemen het volgende:
Rondreis door Amerika
dus over 2 jaar maakt het allemaal niet meer uit wat er gebeurd?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef leonieke het volgende:
* verhuizen naar ons eigen huis
* kind
Dat is voor mij al meer dan genoegIk wil er alleen geen 10 jaar meer op wachten
Eerlijk? Ik kan nu echt nergens meer op komen... Toch geen zaken die jullie hier allemaal opnoemen als een wereldreis maken of piano leren spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus over 2 jaar maakt het allemaal niet meer uit wat er gebeurd?
Er zijn vast nog wel meer dingen die je wil, toch?
Daar neem je 10 jaar de tijd voor?quote:
zoiets,quote:
Geen idee wat de cliché-top zoveel is, maar daar gaat het mij iig niet omquote:Op zondag 1 juni 2008 19:19 schreef Haushofer het volgende:
Een boek schrijven wat mensen inspireert, en hopelijk ook nog een beetje vlot verkoopt![]()
Zit ik nu in de cliché- top 3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |