Gewoon theorie-examens oefenen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef swarmahoer het volgende:
weet er iemand een site waarbij je niet hoeft te betalen/in te loggen en waar je toch theorie kan oefenen ?
alle sites via google die zeggen dat ze gratis zijn moet je voor betalen
alvast bedankt
Ooh naja dan kan het niet zo 1 2 3 , anders nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef swarmahoer het volgende:
waar download je die ?
ik heb thuis nog ergens een anwb cd liggen maar zit nu op stage en wil graag oefenen
Dat zei ik een jaar geleden ook maar met 3 boetes in een maand tijd leer je dat snel afquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het heerlijk om 150 te rijden op de snelweg.
ik heb laatst 150 gereden in een Renault Twingo, dan leer je het ook snel afquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zei ik een jaar geleden ook maar met 3 boetes in een maand tijd leer je dat snel af
Daarom rijd ik nu ook in een 'echte' auto, omdat ik vaak op de snelweg zitquote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ik heb laatst 150 gereden in een Renault Twingo, dan leer je het ook snel af![]()
Hij trilt dan namelijk een beetje
Ik heb geen eigen auto, ik rij in die van m'n moederquote:Op zondag 8 juni 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom rijd ik nu ook in een 'echte' auto, omdat ik vaak op de snelweg zit
Officieel is die ook van mijn ouders maar hij is wel voor mij uitgezochtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto, ik rij in die van m'n moeder
ach, iedere auto moet voldoen aan bepaalde eisen, dus ik neem aan dat een auto niet uit elkaar valt op de snelweg. Dat ie moeite heeft met de 150 is een ander verhaal. Iedere nieuwe auto haalt dat nu makkelijk, maar een Twingo heeft daar iets meer moeite meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom rijd ik nu ook in een 'echte' auto, omdat ik vaak op de snelweg zit
Uit elkaar vallen niet, maar sommige auto's kan je beter niet hebben als je dagelijks veel op de snelweg zitquote:Op maandag 9 juni 2008 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, iedere auto moet voldoen aan bepaalde eisen, dus ik neem aan dat een auto niet uit elkaar valt op de snelweg. Dat ie moeite heeft met de 150 is een ander verhaal. Iedere nieuwe auto haalt dat nu makkelijk, maar een Twingo heeft daar iets meer moeite mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |