Vanmiddag meteen rijden dus?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk het niet, moet nog ff kijken wanneer.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als we eerst lekkere koekkruimels gaan eten mag je die van mij wel lenen
Met een blauwe Opel Corsa doe je dat inderdaad vrij snelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Sanderrrr het volgende:
Precies een half jaar nadat ik m'n rijbewijs heb gehaald, jawel hoor mijn 1e boete.
[ afbeelding ]
Eigen schuld natuurlijk maar óh ik zal zoveel mensen in gevaar hebben gebracht toen.
Jaloers hè!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Met een blauwe Opel Corsa doe je dat inderdaad vrij snel
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:25 schreef Sanderrrr het volgende:
24 euro, halve tank benzine, paar dagen maar fietsen dus.
[..]
Jaloers hè!
Wat vindt jij dan een snelheid waar je wel een boete voor mag krijgen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
Boehoe. Boetes voor dat soort snelheden
.
Overdag kan ik het me op bepaalde wegen wel voorstellen, maar 's nachts terwijl er geen kip op de weg is op die weg (net na een brug, rolde dus al omlaag), dan slaat het idd nergens op.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
.
Hangt helemaal af van waar je rijdt en op welk moment. Als jij 58 km/h op de snelweg rijdt vind ik dat je een boete verdient.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef rene90 het volgende:
Wat vindt jij dan een snelheid waar je wel een boete voor mag krijgen ?
Ze moeten toch ergens een grens stellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
.
Je hebt je oproep toch nodig?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef rene90 het volgende:
Nee hoor, id kaart is genoegnou is dat snel of niet.
Nee je id kaart en 2 pasfoto's, die wel volgens de richtlijnen is, oren goed te zien, geen lach etc.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:33 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Je hebt je oproep toch nodig?Of hoeft dat niet als je via internet aanvraagt?
Dit is trouwens mijn allerlaatste reactie in dit topic: Ik heb vanmiddag mijn rijbewijs opgehaald en een rondje gereden in mijn moeders auto. Is kut man, om ineens in zo'n benzine-auto te rijden!
Voor benzine moet je iets meer gevoel hebben met je koppeling, voor een diesel heb je dat niet nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:26 schreef rene90 het volgende:
Is denk ik gewoon even wennen in een benzine? Zelfde dat je moet wennen aan een ander koppelingspunt even?
Lijkt me alleen kut in een benzine dat je niet je "bijzondere verrichtingen" op de koppeling kan rijden (toch?), wat wel ideaal kan in een diesel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |