Jawelquote:
Fuck. Ik moet hierover niet in discussie gaan met een econoomquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:41 schreef OA het volgende:
[..]
Feitelijk is een lening iets heel anders dan een afbetaling. Lenen doe je bij een derde zeg maar. Afbetalen gebeurt meteen bij de dealer.
Awwwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
voel me down. gaat wel weer over. maar nu even niet dus.
FA's die je rickrollenquote:
Doe maar duurquote:
Als een flatscreen ook daadwerkelijk beter beeld zou geven....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar duur
Net een nieuwe auto gekocht en dan meteen ook maar uit eten. What's next? Nieuwe flat-screen tv ivm TdF?
Japanse pr0nquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef MPG het volgende:
Fuck. Ik moet hierover niet in discussie gaan met een econoom![]()
![]()
![]()
quote:[..]
FA's die je rickrollen![]()
Nee, ik klikte niet, ik herken de link inmiddels
Nee, geen flatscreen. /carequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar duur
Net een nieuwe auto gekocht en dan meteen ook maar uit eten. What's next? Nieuwe flat-screen tv ivm TdF?
quote:
quote:
Toch goed wel gegokt met 18uurquote:
Klinkt goed trouwensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch goed wel gegokt met 18uur. Vanavond eindfeest van het seizoen. Dat wordt lekker biertjes drinken enzulks
Natuurlijk is dat goed. Geen hardstyle de hele avond, maar heerlijk afwisselingquote:
Niks mis met een goed feestjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch goed wel gegokt met 18uur. Vanavond eindfeest van het seizoen. Dat wordt lekker biertjes drinken enzulks
Banaanvraag...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Fuck. Ik moet hierover niet in discussie gaan met een econoom![]()
![]()
![]()
[..]
Awww [ afbeelding ]
[..]
FA's die je rickrollen![]()
Nee, ik klikte niet, ik herken de link inmiddels
Dat is tof !!!!!!!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Matallica op TV met onweer op de achtergrond
Dus toch een overvalquote:Op zondag 1 juni 2008 06:22 schreef Remco05 het volgende:
Alarm knoppen zijn vervelend... je loopt er een keer per ongeluk tegen aan en twee minuten later zit je hotel vol lachende agenten die een overval hadden verwacht...
foto's anders is het niet gebeurdquote:Op zondag 1 juni 200806:22 schreef Remco05 het volgende:
Alarm knoppen zijn vervelend... je loopt er een keer per ongeluk tegen aan en twee minuten later zit je hotel vol lachende agenten die een overval hadden verwacht...
Ik ben aan het werk, maar waarom ben jij zo vroeg wakker?quote:
werd gewoon wakker. Had de wekker op half 10 staan, maar werd om 7 uur al wakker en slapen ging niet meerquote:Op zondag 1 juni 2008 07:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar waarom ben jij zo vroeg wakker?
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... het is weer rustig in de atmosfeer.
Sloop zequote:Op zondag 1 juni 2008 10:24 schreef BrandX het volgende:
soow, ik heb genoeg geinternet voor.... naja voorlopig. Ik ga meubels slopen
Volgens mij ben ik nog steeds zo lam als een gietert.quote:
Voor zolang het duurtquote:Op zondag 1 juni 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... het is weer rustig in de atmosfeer.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog steeds zo lam als een gietert.
Tyfus, wat heb ik hard gezopen vannacht.
En nog boete voor baldadigheid gekregen
Nou en.... ik ookquote:
Alleen het woord al....quote:
Goed bezigquote:Op zondag 1 juni 2008 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog steeds zo lam als een gietert.
Tyfus, wat heb ik hard gezopen vannacht.
En nog boete voor baldadigheid gekregen
Thanksquote:
Goed woord ja.quote:
Ze moeten inhalen vanwege de stakingen begin van het jaar, jeweettoch.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Goed woord ja.
Maar het sloeg echt nergons op, ik liep op een bouwplaats rond.
Met 4 anderen.
Dat kost dan 180 euro
quote:
Wat dacht je van een anti-strijk topic?quote:
Jaquote:
et lijkt erop jaquote:Op zondag 1 juni 2008 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moeten inhalen vanwege de stakingen begin van het jaar, jeweettoch.
Niet specifiekquote:
quote:
Mogguhquote:
Goed planquote:Op zondag 1 juni 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een anti-strijk topic?
Ja, nou ja, het is niet anders.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een kutbedrag Eer-ik
Heb vorige week zelf een boete van 60 euri gehad voor de parkeerschijf, tsja
Robbort ten Brinkquote:Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
[..]
et lijkt erop ja
[..]
Niet specifiek
99% van de BN-ers praat ongeveer zo
' JE WINT DUIZOND EURO!!!1!111``'
De grondprijzen rijzen ook de pan uit hequote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Boete voor over een bouwterrein lopen is 180 euro? Da's een behoorlijke bak geld zeg.![]()
is er geen recht van overpad van toepassing tussen je huis en het cafe/club/whatever dan?quote:Op zondag 1 juni 200812:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
De grondprijzen rijzen ook de pan uit he [afbeelding].
Dan moet je dat wel hebben afgesproken...quote:Op zondag 1 juni 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is er geen recht van overpad van toepassing tussen je huis en het cafe/club/whatever dan?
Topique?quote:
mjah, goed punt.. niet over bouwterreinen lopen dusquote:Op zondag 1 juni 200812:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel hebben afgesproken... [afbeelding]
Ja plus 3 ramen ingooienquote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is die 180 euro dan voor een jaarabbo?
per dag, week, maand?quote:Op zondag 1 juni 200812:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja plus 3 ramen ingooien [afbeelding] [afbeelding]
whehe, ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Robbort ten Brink
Die boete Dirk:Wat een klaplul ben je af en toe ook hè
Bezwaar aantekenenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja.
Toch vind ik het wel debiel, zoveel geld voor over een bouwterrein lopen.
80 door een woonwijk met je auto is nog goedkoper.
nou, gassen dus zou ik zeggenquote:Op zondag 1 juni 200812:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja.
Toch vind ik het wel debiel, zoveel geld voor over een bouwterrein lopen.
80 door een woonwijk met je auto is nog goedkoper.
Ik zou niet te hard bezwatenquote:Op zondag 1 juni 200812:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Bezwaat aantekenen [afbeelding] [afbeelding]
Cloverfield is een kut-film, ben blij dat ie maar 70 centen kosttequote:Op zondag 1 juni 200812:23 schreef JortK het volgende:
Iemand die nog een goede film weet?
The bank job is wel een slechte film hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
'The Bank Job' en '21' zijn wel aardig als je niets te doen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |