Als er nog wat te halen is wil ik best een rondje geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
Kklinkt goed. Ik neem aan dat degenen die de 20.000 euro gaan ophalen tracteren ?
250 euro per dag? nee joh we slapen toch gewoon naast de geisers, lekker goedkoop in een tentjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Even uitgaande van 3 maanden wachten op je geld, en 250 euro per dag verblijf in DUUR (maar mooi!) IJsland is je geld precies op zodra je het terugkrijgt
Precies, wij gaan wild kamperen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
250 euro per dag? nee joh we slapen toch gewoon naast de geisers, lekker goedkoop in een tentje
Brennivin.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef Wexy het volgende:
Uiteraard ben ik van de partij!!!
Enneuhm trakteren? Waarop? Gletsjerwater?
IJswater will do, ik zie de hákarl niet echt zitten.quote:
Hey, waarom moet dit wachten tot de bank failliet is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Precies, wij gaan wild kamperen.
Warm water tappen we uit de geisers en hotsprings en we gooien elke dag een eland op de barbeque
Noorderbreedte of Zuiderbreedte ?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Hik het volgende:
Ik kom alleen maar naar Fokmeets boven de 30 graden.![]()
Duh. Jij hebt nieteens een ijsbank rekening dus je mag nieteens meequote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Hik het volgende:
Ik kom alleen maar naar Fokmeets boven de 30 graden.![]()
En als ik m'n babyvet in de strijd gooi?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Duh. Jij hebt nieteens een ijsbank rekening dus je mag nieteens mee
Make me an offer I can't refuse...quote:
Moeten we even zorgen dat IceSave dan failliet gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
In 2012 is er al een Reykjavik-meeting gepland. Wellicht kunnen we één en ander combineren.
2012, dan ben ik allang dood manquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
In 2012 is er al een Reykjavik-meeting gepland. Wellicht kunnen we één en ander combineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |