wat lief...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draculettetje gooit een dekentje en maakt ontbijtje
alst!quote:
quote:
oeh dt klinkt niet goedquote:Op zondag 1 juni 2008 11:47 schreef candygirl het volgende:
Wel goed, gister veel kadootjes gekregen en ik ben niet eens jarig![]()
Alleen heeft mijn kat vannacht gevochten en ligt nu gehavend erbij, en loopt niet meer
Dat heerst.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:33 schreef DrMarten het volgende:
Met mijn gedachten bij een leuke jongedame
Door elkaar is goed.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
geen idee
ik voel van alles door elkaar
nog op tijd, gefeliquote:Op zondag 1 juni 2008 22:09 schreef BlueMage het volgende:
Beetje vreemd, m'n verjaardag vandaag, mwah vind ik nooit zo geweldig.
M.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:46 schreef fraubitch het volgende:
hersenschudding zuigt =(
knallende aanhoudende zeurende koppijn..
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:46 schreef fraubitch het volgende:
hersenschudding zuigt =(
knallende aanhoudende zeurende koppijn..
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:02 schreef skyrebel het volgende:
Frustie omdat ik de klote HTPC niet aan de praat krijg. Verder moe van het weekend en nog steeds heavy in love.
quote:
Snowboardenquote:
En bruinquote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
warm erg warm
Zeg dat wel ja, vies benauwd weer. Dit is alleen maar relaxt als je op je luie reet ligtquote:
idem....wederomquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Q. het volgende:
Onzeker.
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
SnowboardenOverenthousiasme
Keihard gaan
![]()
au
Ot: pijn
Vooral als het voorbij "flitst"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Weilanden
Antennes
Onweer
Wat kan het leven toch mooi zijn
Op jou.quote:
quote:
bespeur ik hier een Fok! romance??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef Miam het volgende:
[..]whehe.. we smsen daar nog wel over
Ik voel me goed en creatief.
Nee schat, verkeerd gedacht.quote:
Ach het had mogelijk geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:36 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee schat, verkeerd gedacht.![]()
![]()
Ik voel me nog steeds goed. creatief bezig.
quote:
quote:
Dat. En een beetje frustie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn ogen.Hooikoorts. Gatver zeg.
Verder wel goed.
Ga eens snel naar de keuken pak een groot mes, houdt de punt tegen je borst en ren keihard op een deur afquote:
Zo erg?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:24 schreef Sjibble het volgende:
Slaperig
Gestressed/Onrustig
Verliefd..? (niet zeker..)
Geirriteerd
Samenvatting:help..
al een paar jaar, soms beter soms erger (van ultieme rust tot depressie).quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:44 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo erg?
ik moe en het is (té) laat weer
Het waarom is bij mij wat ingewikkeld, maar ben nu al een tijdje depressief. De laatste tijd ging het beter maar nu gaat het echt weer slechtquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
al een paar jaar, soms beter soms erger (van ultieme rust tot depressie).
Ik trek et niet meer (maar wil blijven leven hoor). Zo'n gevoel ook
@ MaJo
Hoezo?
Bij mij ligt/lag het ook niet simpel ofzo. Ik kwam er wel uit toen ik in de zomer (rond deze tijd) een hele nieuwe start had gemaakt. Vorig jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het waarom is bij mij wat ingewikkeld, maar ben nu al een tijdje depressief. De laatste tijd ging het beter maar nu gaat het echt weer slechtIk herken me ook precies in jouw omschrijving
Bij mij is de aanleiding dat mijn vader steeds wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bij de laatste opname ben ik ingestortquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Bij mij ligt/lag het ook niet simpel ofzo. Ik kwam er wel uit toen ik in de zomer (rond deze tijd) een hele nieuwe start had gemaakt. Vorig jaar natuurlijk.
Ging om de eindexamens, einde van de mooie tijd op de middelbare school enz. Voelde als het einde van mn leven
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:11 schreef RealZeus het volgende:Ik heb gistermiddag een neefje gekregen.
![]()
Nu ben ik oom. Ik was het, dankzij mijn stiefzusjes al een beetje , maar nu is mijn echte broer vader geworden.
![]()
Daniël is zijn naam.
En de regen heeft de hooikoorts wat minder erg gemaakt
Dank jequote:Op donderdag 5 juni 2008 06:09 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
..GEFELICITEERD.....
![]()
![]()
![]()
OT: super....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, maar ik doe gezellig met je mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:47 schreef Q. het volgende:
Waarom ben ik zo onzeker?
Dat is ieder fucking weekend zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toe aan weekend, gelukkig nog maar 'n halve dag. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat 't weekend weer te snel over gaat zijn
Lekker! Hij ging redelijk goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:44 schreef denthemen het volgende:
Zenuwachtig, straks tentamen die ik ga verneuken
Bastards, dat wil ik ook...quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
Klote, midden in de verwerking van het overlijden van mijn vader vorige week.Afgelopen 8 dagen bij mijn moeder gebleven en verder ook altijd familie en kennisen om me heen gehad, dit is de eerste avond echt alleen thuis en heb dus heel zwak maar een flinke fles vodka gekocht en ben van plan die helemaal leeg te drinken.
Ja, geef mij de schuld. Je wist toch dat het een hoer is ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zwaar gefrustreerd, val toch allemaal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |