Uiteraard. Feestje morgen he, vandaar de drukte, het is mijn eigen feestje (samen met een vriendin).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, fair enough eigenlijk niet
Morgen wel zuipen?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Jipje het volgende:
Ik drink ook geen alcoholische versnaperingen!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ha, we zijn in de meerderheid nu![]()
Ja, beetje jammerquote:
Ja want k ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ha, we zijn in de meerderheid nu![]()
quote:
Moet ik ff vragen of een mod de TT aanpast in:quote:
Want jarig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Uiteraard. Feestje morgen he, vandaar de drukte, het is mijn eigen feestje (samen met een vriendin).
BraveBartquote:
Ik ben nog geen niveau tegengekomenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Haalt het niveau van deze reeks wel weer omlaag hè. Het ging zo goed
Ow. Ik ben geen nerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Internetgrapje: bier en tieten
De hemel voor de gemiddelde nerd
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Herstel: hemel voor de mannelijke nerd
[..]
Je bent gezakt op het herkennen van sarcasme
En jij op het mij serieus nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent gezakt op het herkennen van sarcasme
Owjaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Jipje, mag ik nou mee? Want daar heb ik nog geen antwoord op
Allus goet?quote:
En jij op het foutief gebruik van PI'squote:
quote:
quote:
Ja zodat we samen neer kunnen stortenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij op het foutief gebruik van PI's
[..]![]()
Ik ga ook al mee
Om je handje vast te houden toch
En een vrouw moest het postenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Herstel: hemel voor de mannelijke nerd
[..]
Maar je post niet eens een plaatjequote:
quote:
Zou een mooie film worden. Elkaar voor het eerst in het vliegtuig ontmoeten, verliefd worden, en net als we elkaar dat vertellen storten we te pletterquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou een mooie film worden. Elkaar voor het eerst in het vliegtuig ontmoeten, verliefd worden, en net als we elkaar dat vertellen storten we te pletter![]()
![]()
* belt Hollywood
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jue post niet eens een plaatje
weer een beetje kinderachtig hoor
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou een mooie film worden. Elkaar voor het eerst in het vliegtuig ontmoeten, verliefd worden, en net als we elkaar dat vertellen storten we te pletter![]()
![]()
* belt Hollywood en legt de rechten vast![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij komt nog van fok! ook
Ik moet wel eerlijk zeggen, volgens mij zijn het ballonnen
Hij wilde tieten... Tieten zal ie krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Er staat Hollywood, geen Bollywood
@Jipje: moet dat nou![]()
Daar zijn tegenwoordig hele goede hormoonkuren voor te krijgen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij wilde tieten... Tieten zal ie krijgen
Het gedichtje erbij is wel leuk hoor:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Check eerst de website waar ie vandaan komt
Niet dat ik de link met het plaatje snap maar okequote:Als het 's-avonds later wordt
Begin ik meestal te genieten
Tegenwoordig met een glaasje port
Vroeger met m'n vrouw der tieten.
Altijd, jeweetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allus goet?
Nog wat uitspoken dit weekend?
Mannen met tietenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig hele goede hormoonkuren voor te krijgen hoor
Indy 4?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Altijd, jeweetMja, zou best wel eens kunnen
Morgen naar Indy 4
En en en en verder weet ik ff niet
Jij dan?
Ja, ik was in januari jarig, maar moest het nog even fatsoenlijk vieren, en deze datum konden we het strandpaviljoen gebruiken, dus zodoende.quote:
quote:
Ik ga alleen mee, ik hoef niet mee te doen hoorquote:
Strandpaviljoen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik was in januari jarig, maar moest het nog even fatsoenlijk vieren, en deze datum konden we het strandpaviljoen gebruiken, dus zodoende.
Iddquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, die
Indiana Jones
Koningsfilms zijn dat.
Verder niks doen?
mogen ze van mij afschaffen. En zo heb ik nog wel een aantal puntjes.quote:
Ik ga zondag waarschijnlijk naar Woodstock.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Nee, verder niksNaja morgen niet iig, zondag zie ik wel weer
![]()
Sint Maartenszee.quote:
Liever hooikoorts dan verkouden?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee, misschien heel licht?
En ik hoop iig dat het geen verkoudheid is
Whoooooooooooooo wat vetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga zondag waarschijnlijk naar Woodstock.
Bart Skills
Hondquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whoooooooooooooo wat vet
Ik ga nu naar Chris Liebing6 uur lang
_O_ Helemaal kapot
Fijne avond nog iedereen![]()
Nee, lichte hooikoorts. Heb al mn hele leven last van tranende/rode ogen en veel niezen enzo.. Heb in die benauwde dagen het ook altijd wat benauwder..quote:
Goed hoor en met jou ?quote:
Heerlijk.quote:
Niet meer voor vandaag.. Al zei me moeder wel opeens.. wanneer ga je weer eens een keer uit..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heerlijk.
Lekker rustig avondje, effe biertje en klein internetje op de bank, morgen weer vol los
ji nog plannen?
druk of niet, ik zorg altijd wel voor voldoende vermaak vwb uitgaan enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet meer voor vandaag.. Al zei me moeder wel opeens.. wanneer ga je weer eens een keer uit... Misschien wordt het weer eens tijd om met mijn klasgenoten een paar biertjes te drinken... aangezien we eigenlijk geen tijd er voor hadden vanwege afstuderen enzo.
onder de mensen zijn ben ik meestal wel tijdens het sporten, zal wel ff een paar mensen morgen bellen of ze nog plannen hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
druk of niet, ik zorg altijd wel voor voldoende vermaak vwb uitgaan enzo.
hoeft niet meteen discotheek te zijn of een feest ofzo, maar een kroeg is ook prima...
Gewoon effe lekker onder de mensen zijn, beetje socializen, ouwehoeren met jan en alleman, prachtig werk
Ja, dat is ook wel zo, maar in de kroeg is het toch anders dan in de sportschool/op sport.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
onder de mensen zijn ben ik meestal wel tijdens het sporten, zal wel ff een paar mensen morgen bellen of ze nog plannen hebben
Ja, meldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken ook wel mensen die uitgaan haten, maar dat snap ik nooit zo...
Ik haat het zeker niet, maar ik heb ook geen zin om elke weekend bezopen te zijn.. Niet dat ik heel veel drink op een avond, maar even voor het idee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar in de kroeg is het toch anders dan in de sportschool/op sport.
Ik ken ook wel mensen die uitgaan haten, maar dat snap ik nooit zo...
Oh, drinken en uitgaan staan los voor mij. Alcohol drinken doe ik sowieso eigenlijk nooit. En dronken mensen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik haat het zeker niet, maar ik heb ook geen zin om elke weekend bezopen te zijn.. Niet dat ik heel veel drink op een avond, maar even voor het idee.
Onder uitgaan versta ik alles behalve thuis zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, meld![]()
Het is maar net wat je onder uit gaan verstaat trouwens
Wat gaan drinken in de kroeg is wel leuk, maar dat kan hier niet echt in de buurt vind ik. Dan wordt het echt stappen (discotheek enzo), en daar heb ik een hekel aan. Te druk en teveel herrie.
Dan snap ik ook niet dat mensen dat niet leuk vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Onder uitgaan versta ik alles behalve thuis zijn.
Ik drink vrij vaak en ben ook sowieso 2 dagen per weekend dronken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, drinken en uitgaan staan los voor mij. Alcohol drinken doe ik sowieso eigenlijk nooit. En dronken mensen zijn![]()
Ik heb voor m'n gevoel echt wat gemist als ik niet uitgeweest ben het hele weekend.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan snap ik ook niet dat mensen dat niet leuk vinden
Maar bij mij komt er nooit zoveel van, weinig vrienden die in de buurt wonen enzo
Ieder z'n hobby, maar ik zal het nooit leuk vinden of begrijpenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik drink vrij vaak en ben ook sowieso 2 dagen per weekend dronken.
Als je veel zuipt heb je ook geen last van andere dronken mensen.
Zo ben ik dan totaal niet, maar dit kan ik wel beter begrijpenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb voor m'n gevoel echt wat gemist als ik niet uitgeweest ben het hele weekend.
Ik kan prima 1 dag uitgaan, maar geen dag uit is niet accepté
Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik het altijd weer doe.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ieder z'n hobby, maar ik zal het nooit leuk vinden of begrijpen
[..]
Zo ben ik dan totaal niet, maar dit kan ik wel beter begrijpen
Trustequote:
Verslaving?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:51 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik het altijd weer doe.
Ik vind drank wel lekker, maar op een gegeven moment proef je het niet meer.
Ik denk niet dat ik kan ontkennen dat ik verslaafd ben aan drank nee.quote:
Op welk punt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:04 schreef Piles het volgende:
Iedereen z'n verslaving he
Alleen jammer dat alcohol soms meer schade aan kan brengen dan andere verslavingen
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan ontkennen dat ik verslaafd ben aan drank nee.
Ook al is het maar in beperkte mate.
Door de week kan ik prima niet drinken, kan het goed laten staan, 0% last van.
In het weekend daarentegen...
Vooral lichamelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:06 schreef eer-ik het volgende:
Op welk punt?
Haha, idd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb vandaag niet gedronken, daarnet wel even met ouders en buren beneden gezeten, er werd me nog een biertje aangeboden, maar ik heb geen biertje gedronken. Maar dat is ook omdat ik er een goede reden voor heb, als ik morgen geen verplichtingen had, stond ik nu vrij aangeschoten in de kroeg waarschijnlijk.
Doordeweeks drink ik vaak niks. Met mooi weer wat vaker dan anders. Maar ik ben een gelegenheidsdrinker, ik creëer gewoon vrij vaak gelegenheden.
Dat zijn zaken waar ik mezelf echt totaal niet in herken en heb er ook nooit klachten over gehad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral lichamelijk
Drank & verkeer, vechtpartijen, comazuipen, hersenbeschadiging, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |