Op die leeftijd zijn ze makkelijk beinvloedbaar, wat leidt tot rampzalige gevolgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt ziek hoor....Zit nu foto's te kijken van 'mooie' meisjes....toen ik zo oud was was ik ook wel een beetje met mezelf bezig...pubertijd enzo...maar zo extreem
Als je jezelf mooi vindt als je xylofoon kan spelen op je ribben gaat er iets niet goed iig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op die leeftijd zijn ze makkelijk beinvloedbaar, wat leidt tot rampzalige gevolgen.
En bretels zijn uit, dus die broek moet wel ergens op blijven hangenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat wil ik dus ookgewoon dat mijn broeken weer goed zitten...dus nog 5 tot 7 kilo eraf....Maar iets om vast te houden is prima hoor
lovehandlesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat wil ik dus ookgewoon dat mijn broeken weer goed zitten...dus nog 5 tot 7 kilo eraf....Maar iets om vast te houden is prima hoor
Geloof me... Die blijf wel hangen....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En bretels zijn uit, dus die broek moet wel ergens op blijven hangen
neequote:
Als je het maar een beetje in verhouding houdt danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
nee
volgens mij kan ik 10 kilo afvallen de achterkant en voorkant zullen nooit krimpen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het maar een beetje in verhouding houdt dan
Ik wil ook wel een voor en achterkant...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
nee
volgens mij kan ik 10 kilo afvallen de achterkant en voorkant zullen nooit krimpen
Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Maare ik ga ervan door...genoeg pro-ana gezien...
![]()
jij bent gewoon 1 kant?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een voor en achterkant...
ongeveer wel jaquote:
maak em dood!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:14 schreef Yesse het volgende:
Er vliegt hier echt steeds een vliegje voorbij
Wie is je vader en wat doet ie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef jna het volgende:
Hey
Zonet mooi stuk over m'n vader gehoord op de radio
Ik ben ook stiekem een ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Die heb ik niet voor niets in de quote weggehaaldquote:
maar is het nou een haagse surinamer of een surinaamse hagenees?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)io6/donderdag-14.wma
En dan vanaf 41.05
Effe luisteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
En dan vanaf 41.05
Vandaag even niet. Morgen op tijd op, snaren kopen, paar plectrums, broeken naar de kleermaker brengen, versterkers ophalen en neer zetten, podium proberen te bouwen, lampen zoeken, geluid een beetje afstellen, tafels opzij schuiven enzo. Al met al genoeg te doen.quote:
Klein biertje dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Morgen op tijd op, snaren kopen, paar plectrums, broeken naar de kleermaker brengen, versterkers ophalen en neer zetten, podium proberen te bouwen, lampen zoeken, geluid een beetje afstellen, tafels opzij schuiven enzo. Al met al genoeg te doen.
Wat doet ie precies?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
En dan vanaf 41.05
Bedankt, cd kopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar is het nou een haagse surinamer of een surinaamse hagenees?
edit: oh ja.. klinkt ook lekker trouwens
Nee, glaasje fris, gisteren ook wel genoeg voor 2 dagen gedronken.quote:
Gitaristquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doet ie precies?
Neem aan dat ie niet alles zelf speelt
Klinkt lekker iig
Ok, fair enough eigenlijk nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, glaasje fris, gisteren ook wel genoeg voor 2 dagen gedronken.
Oke.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Want Yesse weet het ook al, en we gingen kijk hoelang het duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |