wél na de hoeveelheid drank die k op hebquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten!Het is imho nog te warm om al te gaan slapen, lukt toch niet.
Ik zal een klein stukje jouw kant op sturenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blaas eens een beetje deze kant op ajb, thnx!
Afgelopen nacht (rond 0600) was het ook nog lekker in Groningenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Afgekoeld?! In de stad is het nog 20 graden, ik heb een stille hoop dat het wel mee valt....
Ty!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal een klein stukje jouw kant op sturen
Ik moet zeggen dat het erg langzaam deze kant op komt, maar je hoort steeds meer.
Uitgaan in Groningen is altijd gezellig, weerlichten komt in de buurt dus, mooi!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht (rond 0600) was het ook nog lekker in Groningen.
En hier is nu weerlicht te zien.
Klopt, het is flink ingezakt, maar het lijkt weer te activeren. Gek dat het zo snel verandert.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:11 schreef kahaarin het volgende:
Langzaam maar zeker dus, hmm, op de radar zakt het idd in, hopelijk krijgen we nog een staartje.![]()
Is dit nu nog hetzelfde systeem dat opeens opplopte boven Noord Italië vroeg in de middag? Dan is het wel van ver gekomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, het is flink ingezakt, maar het lijkt weer te activeren. Gek dat het zo snel verandert.
Dat deed ik dus altijd verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:12 schreef marcel-o het volgende:
ohja
als zo'n bui bij je in de buurt is, moet je eens een AM radio'tje aanzetten op een lege freq
is leukhoor je het geratel van de bliksems
![]()
AM hè..
bij FM hoor je er niks van
Ssst! Nietes, gewoon ontkennen. Nog even wachten met instorten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat deed ik dus altijd verkeerd. AM dus...
![]()
Lijkt nu toch minder actief te worden.
Het systeem is bij de Oostenrijks/Duitse grens, rond 11 uur onstaan als een klein buitjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dit nu nog hetzelfde systeem dat opeens opplopte boven Noord Italië vroeg in de middag? Dan is het wel van ver gekomen.
Ik heb geen idee, ik heb het niet bijgehouden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dit nu nog hetzelfde systeem dat opeens opplopte boven Noord Italië vroeg in de middag? Dan is het wel van ver gekomen.
Oh dus, het kan nog wel, wel typisch Duits, bij de grens de kaart op laten houden.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://metportal.dwd.de/bvbw/appmanager/bvbw/dwdwwwDesktop/?_nfpb=true&_pageLabel=_dwdwww_wetter_warnungen_warnungen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh dus, het kan nog wel, wel typisch Duits, bij de grens de kaart op laten houden.....
Hier neemt het toequote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef i2Them2 het volgende:
Lijkt nu toch minder actief te worden.
Dan heeft dat buitje zich wel mooi ontwikkeld, goede omstandigheden blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:20 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Het systeem is bij de Oostenrijks/Duitse grens, rond 11 uur onstaan als een klein buitje.
Neemt weer wat toequote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ssst! Nietes, gewoon ontkennen. Nog even wachten met instorten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:26 schreef garnage-patrick het volgende:
dat wilde ik net zeggen!![]()
ik ga eens ff op balkon kijken!
Hey, ik zou net zeggen dat ik me verbeelde een flits te zien, nog niets te horen btw.quote:
Maar toch denk ik dat het binnen niet al te lange tijd is afgelopen met de pret. Al onstaat er weer een pitje aan de zuikant. Maar misschien wordt het nog wat hier (en daar).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Hmm, strange, het is hier nu windstil en een halve graad warmer?
Ach, volgens buienradar is het centrum van de bui nog op collision course, wie weet, in elk geval een afkoelend buitje please.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:30 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat het binnen niet al te lange tijd is afgelopen met de pret. Maar misschien wordt het nog wat hier (en daar).
Jouw ondertitel klopt als een bus: "Shallwellgoodkomen"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef kortom het volgende:
Het regent al aardig in Apeldoorn en in de verte rommelt het ook goed, itsja nais
Ach, misschien nog een paar mooie klappen en dat buitje, dan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:44 schreef i2Them2 het volgende:
Het is nu toch aardig dood. Zo'n 5 ontladingen per minuut. Misschien dat het nog ff opleeft, maar de echte activiteit is er uit.
Handig je eigen 'weerstation".quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:56 schreef picobyte het volgende:
ding is prima bliksem detectie omdat hij bij het minste of geringste al crashed
De angel lijkt er ook een beetje uit te zijn, het dooft allemaal uit, misschien nog een beetje gerommel maar meer verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:59 schreef ACT-F het volgende:
Weinig inslagen per minuut. Het lijkt allemaal net ten noorden van mij voorbij te trekken.
* kahaarin heeft profiel gespiekt, bij Picobyte in de buurt dus, hier (Groningen stad) begint het ook wat meer te weerlichten en hoor ik vaag in de verte wat gerommel, zet nog niet echt door.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
Hij komt in de buurt: http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html zometeen even de camera erbij pakken, misschien dat ik nog wat leuke flitsen vast kan leggen
Dat lichte gerommel op de achtergrond slaapt ook best wel lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:02 schreef kahaarin het volgende:
De angel lijkt er ook een beetje uit te zijn, het dooft allemaal uit, misschien nog een beetje gerommel maar meer verwacht ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |