iddquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:10 schreef Stephan123 het volgende:
Hier in omgeving rotterdam niks, helemaal niks
Mooie foto.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
idd![]()
waar blijft die herrie in de lucht?!![]()
check deze balk
[ afbeelding ]
Nee, niet in NL
wel vet om eens n keer in het echt te zien
Ik heb 1 keer een goede shelf gezien in NL (vorig jaar) en 1 keer een flinke rolwolk (ergens in 98 ofzo?). Verder nooit echt spectaculaire dingen gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Nee, niet in NL
wel vet om eens n keer in het echt te zien
quote:
er komen niet meer tornado's als de US weer 'normaal' doet hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]![]()
![]()
als de US weer normaal gaat doen lijkt me dat wel een keer vet
Met een beetje geluk valt 't daar nu wel mee. Op de buienradar lijkt er niet veel te vallen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef kortom het volgende:
Er onstaan gelukkig meer rode vlekken die richting Apeldoorn waaien. Hopelijk deze nog even door, heerlijk onweer! De buien kunnen ieder moment Apeldoorn bereiken (volgens de radar). Ben benieuwd
Wat zullen de bezoekers van Pinkpop balen hun tentjes
Het komt er nu met bakken uit de lucht. Slechts een paar meter zicht nuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:34 schreef kloas_wokkel het volgende:
daar in muenster gaat t ook wel lekker (http://klimacam.uni-muenster.de/) net zag ik t licht op een gebouw nog branden maar nu ook niet meer
of er zit gewoon een tijdklok tussen die lamp natuurlijk
Nee, volgens mij niet. Tenslotte vervolgt die zware pit gewoon zijn weg. Pas als die rechtsaf slaat is het een rightmover.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:28 schreef kepler het volgende:
wel mooi om te zien dat het ene gebiedje zich los maakt, en een andere richting op trekt. Is dat nu zo'n right-mover?
Gaat daar idd behoorlijk tekeerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het komt er nu met bakken uit de lucht. Slechts een paar meter zicht nu
Boven Limburg lost 't gewoon opquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenslotte vervolgt die zware pit gewoon zijn weg. Pas als die rechtsaf slaat is het een rightmover.
Het linker gebied, boven limburg nu, is wel raar. Geen idee waarom de bui zich splitste.
16 juliquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
\
foto van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Net 2 dagen een nieuwe camera, dus foto is niet echt heel scherp/goed
Ja, die grote pit gaat westelijk, maar dat kleine pitje gaat gewoon noordelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Tenslotte vervolgt die zware pit gewoon zijn weg. Pas als die rechtsaf slaat is het een rightmover.
Midden Ned? Noord Ned? Nieuweschans of omstreken misschien?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef picobyte het volgende:
Ik woon tegen de grens met duitsland, en denk dat het best nog wel heftig zal zijn als het hier over komt
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:47 schreef picobyte het volgende:
ja de fox daar was een paar weken geleden nog iets van een fik he allemaal brandweer er bij en wat rook die uit de nooddeuren dreef
Volgens de buienradar kan het nog wel, wie weet, nog een half uurtje of zo en dan weten we meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef picobyte het volgende:
nou volgens mij was het niet veel, de toko staat nog dussehh
En zo te zien lost nu "mijn" gedeelte van die bui ook al aardig op,jammer
Blaas eens een beetje deze kant op ajb, thnx!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:58 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n lange diepe dreun. Het komt langzaam maar zeker deze kant op
Afgekoeld?! In de stad is het nog 20 graden, ik heb een stille hoop dat het wel mee valt....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:00 schreef picobyte het volgende:
Maar we hebben hier last van zeewind he dus aan de grond is het al te veel afgekoeld en van de zon krijgt de bui ook weinig energie meer nu
Trusten!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:03 schreef marcel-o het volgende:
morgenochtend weer een kans, hij zwakt idd af![]()
k gaat maffen
wekkert gaat weer om 6:50
Maakt niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:00 schreef picobyte het volgende:
Maar we hebben hier last van zeewind he dus aan de grond is het al te veel afgekoeld en van de zon krijgt de bui ook weinig energie meer nu
quote:MCS'en zijn gekoppeld aan processen in de bovenlucht en de dagelijkse gang van de temperatuur en van de opwarming van het aardoppervlak speelt geen rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |