Okee. Maar met 72 kg heb ik nog steeds geen borsten alleen een dikke buik. Oneerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
quote]Op vrijdag 30 mei 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dikker dan jij. Ik weeg namelijk inmiddels zo'n 67kg. En mijn last known good was 58. Dat is mijn ' normale ' gewicht. Dus ik moet zeker nog 10kg kwijt.
Als ik aankom, gaat dat ook direct naar mijn heupen of borsten..nergens anders
Als ik afval, is dat ook het eerste wat eraan gaat.
Gelukkig heb ik wel een hele vrouwelijke bouw van nature, dus dik worden of zelfs afvallen valt niet zo op.
Het helpt alleen niet mee dat ik zelf ( puur persoonlijk ) een maatje strijkplank wel mooier vind. Ik hou van rechte, strakke lijnen en het kan met niet plat genoeg zijn.
Hoe magerder hoe mooier.
Maar helaas vind niemand mij mooi op mijn magerst.
Ik schijn dan een takkekop te krijgen, zo'n zure.
ik weet van mezelf dat ik destijds mini-tieten, geen billen en amper heupen had, toch was ik wel vrouwelijk, ligt er ook aan hoe je je kleed enzo en wat je benadruktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee. Maar met 72 kg heb ik nog steeds geen borsten alleen een dikke buik. Oneerlijk![]()
strijkplank als in. geen tieten. geen heupen. geen kont?
Oh ik heb trouwens wel lekker billen. Dat wel.
B vind ik nog net mooi,maar A-tjes zijn het mooist.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best blij ben met mijn kleine tietjesGrote memmen passen niet bij mj
![]()
Maar andere kant ben ik ook wel een beetje blij dat ik iets vrouwerlijker vormen heb gekregen de afgelopen jaren. Tieten die van A naar Beter zijn gegaan en een wat zachter en voller buikje.
Maargoed eerder was ik dus ook extreem mager (48 kilo bij een lengte van 1m72), nu schommel ik tussen de 54 en 58 kilo en ik vind het wel best zo eigenlijk.
Heb in het begin toen ik met cnk kreeg op mijn top 62 kilo gewogen en daar voel ik me dus echt niet prettig bij, alhoewel ik in de ogen van vele vrouwen dan nog steeds superslank ben, voel ik me dan dus dikkerig.
Oh en ik ben dus best tenger gebouwd, vandaar![]()
quote:
Whehehe, het eerste wat ik niet meer paste doordat mijn tieten groeiden waren mijn blousjes, oja en de rokjes maatje 158/164quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
Nee niks!
Ik heb wel iets met anorexisch, maar ik ben dan ook een heel ziek meisje.
Volgens mij is het zoals met krullen en stijl haar. Ik wil stijl haar, omdat ik krullen heb,
Ik wil plat zijn, omdat ik teveel borsten heb
Serieus, ik overweeg nog steeds een borst reductie; niet omdat ik er last van heb, maar omdat van die appeltjes in maatje A mijn gewoon fantastisch lijken. Bloesjes zitten beter, alles is glad...yumVrouwen die zeuren over een gebrek aan tiet wil ik dan ook slaan, ze zijn gezegend .
Ja zeker! Met kleding aan heb ik natuurlijk altijd nog mijn benen, billen, uh, de rest! Maar met kleding uit vind ik het dan weer zo een deceptie. En ik kan m'n ribben door m'n borsten heen voelen. Joy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik destijds mini-tieten, geen billen en amper heupen had, toch was ik wel vrouwelijk, ligt er ook aan hoe je je kleed enzo en wat je benadrukt
Hmmm, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef golfer het volgende:
Que grote borsten heb ik de winnares wel naast mij zitten en ik heb er geen enkel probleem mee.
Nou ik wil best ruilenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
Nee niks!
Ik heb wel iets met anorexisch, maar ik ben dan ook een heel ziek meisje.
Volgens mij is het zoals met krullen en stijl haar. Ik wil stijl haar, omdat ik krullen heb,
Ik wil plat zijn, omdat ik teveel borsten heb
Serieus, ik overweeg nog steeds een borst reductie; niet omdat ik er last van heb, maar omdat van die appeltjes in maatje A mijn gewoon fantastisch lijken. Bloesjes zitten beter, alles is glad...yum
Vrouwen die zeuren over een gebrek aan tiet wil ik dan ook slaan, ze zijn gezegend .
D-95, wie biedt meer?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik denk toch dat SHE zou winnen als er een wedstrijd zou zijn...
Maar die is er gelukkig niet.![]()
Ik heb ook jaren met een mini-cup A rond gelopen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad, het paste toen gewoon bij mijn lichaamquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Okay, CUP 100x F lijkt me ook kut, maar echt plat, nee is niet leuk!
En ik kan het weten heb daar JAREN mee rond MOETEN lopen
Bah..![]()
Retteketet!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Pffff, ik heb er even geen zin meer in hier (mama jarig) Het stinkt on-ge-lo-fe-lijk (de pyromaan in mijn vader werd wakker) en buiten zit iemand op een accordeon vals te zingen. En ik heb al 3 consulten gedaan oid
Tja TVP is zo niet orgineelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Hij valt met de neus in den boter...
wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Pffff, ik heb er even geen zin meer in hier (mama jarig) Het stinkt on-ge-lo-fe-lijk (de pyromaan in mijn vader werd wakker) en buiten zit iemand op een accordeon vals te zingen. En ik heb al 3 consulten gedaan oid
zet ze te koop op marktplaatsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan zondag ook weer BBQ-en als de ouwe Ma en de sister from hell van Bluezz hier zijn. Ik denk er hard over om ze er allebei op te mieteren.
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Zijn je littekens nog zichtbaar? En is dat storend?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En anders moet je er wat aan doen!
Wat dus ook gebeurd!![]()
Ik pas dankzij SHE weer in mijn broeken en zitten dingen weer lekker en ben er niet minder om gaan eten.![]()
Ben daar erg blij mee!
De tetters zijn nu weer wat minder, maar manlief zei, dan gaan we gewoon nieuwe halen...![]()
Maar daar ben ik niet happig op!
Geen idee, weet je dat ik nooit precies heb geweten wat mijn cup maat is?quote:
75 Equote:
Uh, ik heb niks laten doen, meis.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn je littekens nog zichtbaar? En is dat storend?
Huh je zegt dat je grotere hebt gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uh, ik heb niks laten doen, meis.![]()
Ik heb 3 kleine schattige sneetjes in den boik omdat mijn galblaas is verwijderd, maar dan houdt het ook op!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
Lekker als je reactie niet wordt geplaatst. Golfer, hup die familie op de BBQ. Who cares.
En wat een gezeik over ronde en platte vormen, je moet je gewoon zelf prettig voelen en wat maakt het in godsnaam uit wat je omgeving denkt.
Memento Mori, ik ga je niet vertellen welke plek op je lijf het meest gevoelig is voor de meest verschrikkelijk uiit de hand gelopen littekens. Oh wacht, eigenlijk heb ik het al een beetje verklapt
Schele!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh je zegt dat je grotere hebt gekocht?
Of lees ik scheel
Toen ik net met cnk had en opeens 62 kilo woog ben ik dus wel ietsjes minder gaan eten, voelde me echt niet prettig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En anders moet je er wat aan doen!
Wat dus ook gebeurd!![]()
Ik pas dankzij SHE weer in mijn broeken en zitten dingen weer lekker en ben er niet minder om gaan eten.![]()
Ben daar erg blij mee!
De tetters zijn nu weer wat minder, maar manlief zei, dan gaan we gewoon nieuwe halen...![]()
Maar daar ben ik niet happig op!
Je bent altijd zo gevat als je er doorheen zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
Lekker als je reactie niet wordt geplaatst. Golfer, hup die familie op de BBQ. Who cares.
En wat een gezeik over ronde en platte vormen, je moet je gewoon zelf prettig voelen en wat maakt het in godsnaam uit wat je omgeving denkt.
Memento Mori, ik ga je niet vertellen welke plek op je lijf het meest gevoelig is voor de meest verschrikkelijk uiit de hand gelopen littekens. Oh wacht, eigenlijk heb ik het al een beetje verklapt
Zo bekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef Isabitch het volgende:
Nee, het is familie en ik kan pas geld gaan vragen als ik een pc repareer of een muurtje stucadoor, maar een lange universitaire opleiding die vnl in je hoofd zit opgeslagen wordt gewoon geacht gratis gedeeld te worden
En over mijn borstjes geen commentaar.
Trusten SHEquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
75 E
en ik kan je vertellen dat daar geen BH's in te kijgen zijn![]()
Nu, etendaarna de badkamer schoonmaken en naar bed, morgen weer een klusteam op de stoep.
Ik ga lekker dromen van kleine, pronte borstjes
hallo, wil je even de naam weg halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent altijd zo gevat als je er doorheen zit![]()
Trusten Obli
en Isa en PF en Elf, en Klodder, en Bloes, en Golf en Boris en Nynke en Lein en eneneneenenen
iedereen
Ik was benieuwd. Enne.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef Isabitch het volgende:
Ik heb ook een Marlies Dekkers bh. Maar het is eigenlijk godgeklaagd te veel geld voor zoiets onnozels. En half Nederland loopt ermee.
Welnee, jij krijgt geen pussende plekken onder je neus geduwd of ooms die neigen naar het uittrekken van hun broek om hgun bijbalontsteking te tonenquote:
ik zag vandaag in uhm..... niet livera maar ook iets met een l?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:28 schreef Oblivion het volgende:
Vind Marlies dekkers helemaal niet mooi...![]()
Maar goed, smaken verschillen!
Ik had een stringetje voor kerst gekocht voor mijn zusje van MD, op de koopjesmarkt van de V&D waar ze dus ook de halve Bijenkorf hadden liggen en ik voor mezelf dus een paar rode suede ballerina's had gekocht van 70 euro voor 3 euroquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef Isabitch het volgende:
Ik heb ook een Marlies Dekkers bh. Maar het is eigenlijk godgeklaagd te veel geld voor zoiets onnozels. En half Nederland loopt ermee.
ik ben Linda, Roos en Jessica aan het luisteren jahquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef borisz het volgende:
* borisz trekt de cd kast van SOL open en vindt een leuke plaat
Ik heb ook zo'n stringetje van 50 of 60 euro. Ik denk nog geen 15 cm2 stofquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een stringetje voor kerst gekocht voor mijn zusje van MD, op de koopjesmarkt van de V&D waar ze dus ook de halve Bijenkorf hadden liggen en ik voor mezelf dus een paar rode suede ballerina's had gekocht van 70 euro voor 3 euro![]()
![]()
Omdat ze vanzelf kleiner worden als ik eens stop met heel veel dingen in mijn mond stoppen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trusten SHE![]()
Oh en wrom laat je ze niet verkleinen naar een maatje die bij jouw lengte en figuur passen? Dit is echt gigantisch voor iemand met jouw postuur, krijg je rugpijn van en als je topless zont dan is dat het eerste wat verbrand
"Ik denk dat je de avond niet haalt"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Maar wat zou je er aan kunnen doen Isa?
Is er niet 1 heel gevatte opmerking waardoor ze afdruipen?
Nah, dat is sarcastisch...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef Isabitch het volgende:
[..]
"Ik denk dat je de avond niet haalt"
"Waar kan ik de rekening heensturen?"
"Ik denk dat een arts zinloos is bij jou"
Het werkt allemaal echt niet
Wow dat is wel heel extreem hoor SHEquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Omdat ze vanzelf kleiner worden als ik eens stop met heel veel dingen in mijn mond stoppen.
Ik val altijd eerder af in BH maat dan in kleding maat en geloof me, ik ben van een kleine B naar dit gegaan en in kleding maar 2 maten gegroeid. ( 34 naar 38 )
Dat is natuurlijk weird.
Dus logica zegt me dat ik gewoon meer moet afvallen, dan krimpen die kutdingen vanzelf weer.
Het is gewoon mijn genetische predispositie; alles naar naar heupen en gevel.
En nu echt doei; ik ben zo moe dat ik mijn borsten nu in tweevoud zie.
soms heb je van die momenten: alles om de lieve vrede te bewarenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou sowieso compleet bot uit de hoek komen, en ze rustig te vragen op te rotten.
Maar goed, dat komt de sfeer niet altijd te goede...
misschien moet ik bij jou in de leer gaan danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ja, die ken ik dan weer niet echt...![]()
Ben meer van, dan maar kapot...
Hoi zusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
soms heb je van die momenten: alles om de lieve vrede te bewaren
Nou weet je wat, ik leer een beetje van jou en jij een beetje van mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
misschien moet ik bij jou in de leer gaan danik zou af en toe ook eens wat harder moeten zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Ja en jij zit daarna gefrustreerd op een forum te posten...![]()
Geen optie voor mij hoor.
Hoi zusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ja, die ken ik dan weer niet echt...![]()
Ben meer van, dan maar kapot...
Lief tutje..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:56 schreef Isabitch het volgende:
[..]ach ja, ik ben veel te bang dat mensen me niet meer leuk vinden als ik niet alleraardigst en hulpvaardig ben.
Dan maar gefrustreerd op een forum zitten
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoi zus
ohja, ik ging slapen, maar ik was hyper.
nu echt doei, want ik heb net mijn shirt verkeerd om aangetrokken en glijmiddel op mijn wattenschijfjes gedaan...ik ben moeist.
Goed bezig. Ik vond het een mooie filmquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:44 schreef octopussy het volgende:
Zo nu lekker op de bank met een fleedeken over me heen en een glas Burgenland rode wijn lekker naar de Kite Runner kijken
Ik moest zo lachen dat ik er ademnood van kreegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben Linda, Roos en Jessica aan het luisteren jah![]()
ga zo even luisteren![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Als het over glijmiddel gaat, kom ik wel even babbelen trouwens![]()
quote:
Alhoewel ik het niet nodig heb, ik spuug gewoon overal op
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten allemaal, met een beetje geluk gaat Milou pas om 7 uur af
Mwah. Heb ze beter gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh ik heb trouwens wel lekker billen. Dat wel.
quote:
Wa liefquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi Hobske!Jij komt mij 's nachts gedag zeggen als ik nachtdienst heb, dan kom ik ook maar even in die van jou langs
Ik heb 1 hele grote lelijkequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
euhm mijn beelden zeggen dat het wel ok is..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet door het slechte weer? (als jullie dat ook hebben)
Werken en stappen ja, een vriendin was jarigquote:
Ik heb geen puazesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Hier is het niet fijn. Ik word altijd een beetje bangig van onweer. Maar volgens buienradar is er niets aan de hand. Dus ik verbeeld het me![]()
heb jij 's nachts nou ook vaste pauzes of werk je gewoon door en neem je pauze als het rustig is?
Kusjekroelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Euc en Steer.
Steer, stel je niet zo aan.
Ik kan wel wat meer gebruiken dan dat halfzachte oudr&p-gedoequote:
Het schijnt trouwens hypertrofisch litteken te heten, Isa; kom er maar inquote:
Jups..... dat hoort in deze job.. maar is nooit een probleem dat als je ff moe bent of what ever om ff van de meldkamer af te lopen enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Dus als het de hele nacht druk blijft, wat waarschijnlijk onwaarschijnlijk is maar niet onmogelijk, dan heb je dus geen pauze.
Och ik vermaak me wel tot half 7 hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:Steer
Slaap lekker, Euc
Nog een fijne dienst, Hobje!
ey goeiemoggolquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:08 schreef cul_non_kul het volgende:![]()
Truste aan Euc en Steer
Holá Hobje
Holá Isa
Euc.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:22 schreef Euc- het volgende:
Om een idee te geven van wat ik zo de hele dag doe trouwens, dit zijn een paar gerechtjes van ons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je wezen stappen ??quote:Op zaterdag 31 mei 2008 05:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom net thuis en ben echt klaar wakker
Ahh klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 05:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou gaan stappen! Maar bij een vriend blijven hangen die boven de cafe's woont. Heel hard gelachen en tekenfilms gekeken etc aan het einde![]()
Eigenlijk moet ik slapen want morgen wordt vast lang en vermoeiend
Leuk galaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 05:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
morgen gala
maar om 4 uur vertekt de bus naar een kastel
daar is diner
en dan galafeest
maar ik snap niet echt wanneer ik dan m'n jurk aan ga doen![]()
en verder geen wilde plannen. wel zondag familiedag. jeej. wat voor nachtwerk doe je? net als isabeau?
Wat leuk, je moeder is 1 dag jonger dan mijn moederquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:39 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! ik ga weer eens naar de studie. en daarna naar me ouders. Mams is 60 geworden
Hiervan blijft maar ene heel klein littekentje over en anders dan nog, boeiend das een zorg voor pas veeeeeel laterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
Oh en PF, ben benieuwd naar je jurk, opmaak en accessoires.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
veel plezier!!
ben mijn fototoestel kwijtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Fotoow
Xena is wéér haar bandje met kokertje kwijtWaar ze ze toch laat? Ze is wel gechipt gelukkig.
Vanochtend een enóóóórme bos bloemen afgeleverd
Hoe kan dat nou?quote:
Van SCHat, mijn 2e beste vriendinquote:van wie heb je blommen gekregen Bluezz?
Ahh wat lief van SCHquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
[..]
Van SCHat, mijn 2e beste vriendin
uit hools zeg maar
Volgens mij leveren ze geen bloemen op Zondag...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:
Maar Bluezz, je bent morgen toch ps jarig?
Dat is een egeltje dat ligt te slapen op een pollepel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:47 schreef justmattie het volgende:
Obli, wat voor ding staat er eigenlijk in je avatar
leuk leuk, als ik straks even tijd heb zla ik wat foto's uploaden!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vonden ze thuis van je kapsel, Nynke?
had ik wel altijd, maar was zo ineens weg ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is een egeltje dat ligt te slapen op een pollepel.
Waarom heb jij geen avatar?
Als je naar "afbeelding bekijken" gaat dan zie je een 404 melding.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
had ik wel altijd, maar was zo ineens weg ofzo.
Wat had je er voor 1?quote:Zal eens over een nieuwe nadenken![]()
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuk leuk, als ik straks even tijd heb zla ik wat foto's uploaden!
weet niet meer wat ik hadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je naar "afbeelding bekijken" gaat dan zie je een 404 melding.
[..]
Wat had je er voor 1?
Ik zal er even over dromen, ga nu eerst nog ff op bed liggen, heel de week laat op bed en 05:45 eruit, vanmorgen 05:15 eraf en wil vanavond nog wel wat aan de avond hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:16 schreef Oblivion het volgende:
Waar hou je van? Hobbies? Sport?
Ik wil ook wel mee zoeken..
Hij is prachtig Obliquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Oblivion het volgende:
"Ode aan het glijmiddel"
Oh mooi en wonderbaarlijk glijmiddel.
Kleurloos en geurloos ga jij door het leven.
Van het glijden worden mensen altijd blijer.
Niet meer weg te denken bij droge pruimen.
Voor grote en kleine fluimen.
Nu nog op zoek naar een vibrator met ribbel!
Het vleesch is zwakquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik had een kipcorn uit de muur getrokken net. Heb toch een zwak voor kippenseperatorvlees met peper.
ieuwwwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik had een kipcorn uit de muur getrokken net. Heb toch een zwak voor kippenseperatorvlees met peper.
Nee hoor, het was stijf en ruw van buiten (mijn tere keel, wat doe jequote:
3 tenen is meer dan zat, je moet niet vergeten dat de knofsmaak er nog helemaal intrekt als het even staatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
Mm, net heerlijke tszaziki gemaakt, en zo eens een beetje slagroom kloppen om knoflooksaus te maken. Dan denk ik nog een whiskeysausje, en heb ik genoeg sausjes gemaakt.
Moet even om de knoflook denken, ik geloof dat ik wat meer knoflookerig ben dan de meeste mensen. Ik vond drie tenen knof in de tszaziki (hoe spel je dat in godsnaam) erg weinig, terwijl m'n moeder het heel veel vond!
Daar heb ik me wel eens op verkeken jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 tenen is meer dan zat, je moet niet vergeten dat de knofsmaak er nog helemaal intrekt als het even staat
same herequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel eens op verkeken jaDe hele buurt lag op apegape
tzatzikiquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
(hoe spel je dat in godsnaam)
je mist dus het lekkerste vleesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef cul_non_kul het volgende:
er is bbq, er is bier, maar....geen tieten ..
Ben je vergeten om die ook te kopen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef cul_non_kul het volgende:
er is bbq, er is bier, maar....geen tieten ..
SoL undercover met een nieuwe naam???quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou's witte jurk was gewoon nog wit toen ik haar net ging halen![]()
Zo en nu de keuken in
ahh een geslaagd dagje sjoppen dusquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wasmachine gekochten een heleboel nuttige dingen voor in huis, zoals een grote prullenbak en een pleeborstel
Nogalquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahh een geslaagd dagje sjoppen dus
jahquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
SoL undercover met een nieuwe naam???
ik zie me latislos ook niet echt als een handy klusjesman voor mequote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nogal
De mister probeer nu gaatjes in de muur te boren, maar dat lukt niet echt
Neh, volgens mij zijn we ongeveer gelijk qua klusinzicht... maar hij kwam gewoon niet door die muur heen omdat ie niet de goede boortjes had. Dus nu heeft ie maar de pleerolhouder opgehangen. En gaat ie zo nog even de kapstok-dingetjes ophangen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zie me latislos ook niet echt als een handy klusjesman voor me
Wat een leuke foto's zeg, en vooral jullie ogen zijn héél erg hetzelfde. Van wie zijn die?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
Vandaag met m'n zusjes foto's gemaakt voor Oma:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] beetje overbelicht, maar wel tof.
[ afbeelding ] Hey, ons haar staat rechtovereind
[ afbeelding ]
geen HIJ meerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jahben even geen zee van liefde meer
Nu ben ik vet jaloersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is bankhangen toch heerlijk af en toeLekker net5 Law&Order en Cold Case aan het kijken, dat is echt langggg geleden
jasje, trenchocoat, en blouse voor 32.70quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:03 schreef Oblivion het volgende:
En wat heb jij besteld bij H&M, MM?
Een sultan! ( Ikea ), dat ding is wel bizar hoog, maar dat verhoogt de prinsessevreugd alleen maar.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Een sultan! ( Ikea ), dat ding is wel bizar hoog, maar dat verhoogt de prinsessevreugd alleen maar.
En laat ik nu net in het Ikea -topic lezen dat ze een test hebben gedaan met de sultan, de dux en hastens matrassen en dat de sultan samen met dux als beste getest was![]()
Ik pis in mijn broek; de hastens kost 21.000,-
Wij hebben de hasselback matras bovenop de arno matrasbodem, Fabulous
Ik moet wennen aan zo'n hoog bed, maar dat komt wel goed. En geen ombouw, gewoon zo'n boxspring idee.
quote:
ik was vandaag van 12 tot sluit aan t werk! Vanmidag bij de kassa vanavond bij klantenservice, op eht afhaalmagazijn ben je door Aziz geholpen zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]; idd als je een beetje kreupel bent kom je er in seconden uit, zo hoog is ie .
Ik schat dat ie een meter en nog wat van de grond staat. Fantastisch!
@ MM : JA!! ik kom er helaas pas net achter dat je daar werkt, anders had ik natuurlijk wel ff gedag gezegd.
Maar niet getreurd, ik ben er komende weken bij dagelijks..ik heb namelijk weer vreselijk mooie dingen gezien die ik met een beetje tweaken helemaal sexy krijg.
In elk geval gaan we de keuken bestellen; die aan 1 stuk, hooglans wit blad met rvs stellage eronder en dan donkergroene accenten...wat een gaaf ding zeg. En voor ons ideaal, wat ik wil een eiland maken.
En die prijs , 6000,- met alles erin, waar koop je dat nog? Ik vind de meeste keukens nl maar lelijk en deze was geil.
quote:Boter tapenade met ansjovis
Ingrediënten:
50 gram zachte roomboter boter
50 gram olijven
2 ansjovis filets
Bereiding:
Hak de olijven en de ansjovisfilets fijn. Meng de boter, de fijngehakte olijven en de fijngehakte ansjovis filets goed door elkaar.
Lekker op stokbrood of bij vleesgerechten
Eet smakelijk
Mijn gouden regel voor een stoer en strakke inrichting is; combineer pareltjes van Ikea met design meubelen..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Oblivion het volgende:
IKEA is soms best cool!
Heb daar laatst een boekenkast gehaald die je aan elkaar kan maken.
Die staat in de slaapkamer. Mooi hoor!
Hoge bedden roeleren de pan uit, als ik op een laag bed heb geslapen dan heb ik het gevoel dat ik echt niet goed heb geslapenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Een sultan! ( Ikea ), dat ding is wel bizar hoog, maar dat verhoogt de prinsessevreugd alleen maar.
En laat ik nu net in het Ikea -topic lezen dat ze een test hebben gedaan met de sultan, de dux en hastens matrassen en dat de sultan samen met dux als beste getest was![]()
Ik moet wennen aan zo'n hoog bed, maar dat komt wel goed. En geen ombouw, gewoon zo'n boxspring idee.
Aziz is echt een fijne collegaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
Godver, dat was Aziz idd! Die heeft nog helpen tillen, de bus in!
Je werk in elk geval bij de leukste winkel die ik ken, naast Dille & Kamille is dit toch wel mijn allerfijnste plekje.
Juist omdat de prijs zo gunstig is kun je zoooo vaak nieuwe spullen kopen ( ik ververs mijn spullen graag )
en de keuze is enorm.
Zelfs voor een azijnpisser als ik zit er genoeg bij.
Jammer dat er veel hout is; want ik haat onbewerkt hout...maar met een beetje zoeken en gevoel voor stijl kun je daar echt je paradijsje scoren.
Ikea
Er is echt NIETS wat ik liever doe dan shoppen voor mijn huis..mooie kalkverfjes, mooie lamellen, mooi beddegoed, geurbuiltjes, servies, vazenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben jaloers op SHE: huisdingetjes kopen zoals handdoeken![]()
Wil ook weer nieuwe kopen, ik heb blauwe voor de gasten, gele voor mij en roze gestreept voor Milou, maar na tig jaar wordt het een beetje smoezelig![]()
En ja bankhangen is heeeeerlijk, i know, maar was het even vergeten dat dat ook kon op de zaterdagavond, normaal was ik weg, of koken of film kijken met cnk
ja, Ikea Utrecht heeft echt heel divers en vooral behulpzaam personeel. Nooit te beroerd iets voor je uit te vogelen en dat is heden ten dage een wonder.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aziz is echt een fijne collega
ik werk bij een leuke winkel, op een leuke afdeling en heb bovenal supercollega's, alles door elkaar studenten, 40plus, huismoeders, veel culturen.
en het is allemaal heel informeel (tussen ons medewerkers en leidinggevenden maar ook de filiaalmanager loopt in dezelfde kleding rond als wij en is niet te beroerd een praatje met je te maken in de kantine) zijn al veel mensen weggegaan en met hangende pootjes terug gekomenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, Ikea Utrecht heeft echt heel divers en vooral behulpzaam personeel. Nooit te beroerd iets voor je uit te vogelen en dat is heden ten dage een wonder.
Kan me voorstellen dat je er met plezier werkt
Herkenbaar, ik was laatst al blij met mijn nieuwe theedoeken en vaatdoekjes die matchenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Er is echt NIETS wat ik liever doe dan shoppen voor mijn huis..mooie kalkverfjes, mooie lamellen, mooi beddegoed, geurbuiltjes, servies, vazen
Echt, dat is 1 van de weinige momenten dat ik me super vrouwelijk voel
Ik shop 100x liever voor mijn huis dan voor lingerie.
Chesterfieldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt ons huis toch gezien, SHE?
Daar staat ook van wit leer chesterfield tot IKEA bank...![]()
Als je de stijl maar volgt die bij je past dan komt dat helemaal goed!
Jij hebt heel veel gevoel voor stijlquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt ons huis toch gezien, SHE?
Daar staat ook van wit leer chesterfield tot IKEA bank...![]()
Als je de stijl maar volgt die bij je past dan komt dat helemaal goed!
lekker heurquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Ik lurk ondertussen aan een capirinha.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Chesterfield![]()
![]()
![]()
Mijn droom voor later als ik groot ben is een ouderwetse bibliotheek te hebben compleet met Chesterfield meubeltjes en open haard en op een dienblad staan altijd klaar karafjes met whisky en cognac
Was allemaal speciaal voor jou...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel gevoel voor stijl
En je huis is zo lekker netjes
En ruikt fris
ik wil ook zo'n volwassen huiskamerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IKEA meets chesterfield..
ik ging nog niet slapenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:09 schreef PeRi het volgende:
Is dat jouw huis Obli? Ziet er echt ouderwets sfeervol uit. Heerlijk.
Welterusten MK.
Jajajajajaja welterusten ALVAST danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ging nog niet slapenjij zei dat je iedereen even trusten kwam wensen
Zusjes kunnen ook heel stom zjn hoor! Maar we kunnen elkaar ook heel erg lief vinden, zoals vanmorgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Nynke,wat een bizarre gelijkenis tussen jullie! En wat een heerlijk kippenhok, 3 dames ..dat wilde ik ook; maar ik kreeg 2 broers en jongens zijn stom
begrijpelijk, bankje is echt tofquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Hij, (vriendlief) had er twee...
Waren toen 10 jaar oud, gekocht voor 600 piek!
Geen geld!![]()
Nu hebben we er nog maar 1.
Vind het wel best zo.
Ding gaat NIET meer weg van ons.
Kussen zijn zover dat ze vervangen moeten worden.
Beestje is al 25 jaar oud...
Ik had er ook wel een zwarte bij willen kopen, maar ja...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
begrijpelijk, bankje is echt tof
Dat is ook perfect verklaarbaar, aangezien Hästens niets anders is dan een marketingproduct. Het heeft de kwaliteit van een bed van 1.000 - 1.500 euro, als je geluk (nou ja...) hebt. En dat is het dan ook echt wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Ligt iedereen op de bank?
Ben zo blij met een laptoppie!![]()
Op de bank, tv aan, drankje rechts, sigaretten links...![]()
Lui als een varken!
en vooral zonde van het geldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef Oblivion het volgende:
Beter borisz, roken is vies en slecht voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |