quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:07 schreef SHE het volgende:
PF: [ afbeelding ]
Sorry, moest ff snel met de telefoon en die geeft hele vreemde verhoudingen, maar zo krijg je een idee.
potverdikkie, ziet er aantrekkelijk uit hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Peugeot 407 is een fijne auto! Pappie dearest heeft er ook een, 2.0 turbodieselinjectieding ofzoHij kan hard
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi! En vooral volgens mij heel erg lekker!
Is mij wel eens overkomen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik ga geen tijd verspillen met het bakken van een vieze taart natuurlijk heh
quote:
ja, (zie je op een minder grauwe dag beter) zij noemen t dolomieten grijs, ik noem het champagne en mijn telefoon past er heel goed bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Is dat champagne Elf? ( de kleur )
Beauty!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
hier is ie dan: [ afbeelding ]
straks even rijden, Mr DE moest nu eerst naar de tandarts
goddelijk, werkelijk waar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beauty!![]()
En wat ruikt dat hè? Een nieuwe auto!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:als je op de 0 drukt, van de 407 op de achterklep, gaat ie open
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind een nieuwe auto ook heerlijk ruikn, dus niet alle mannen over een kam scheren he?!
doe ik niet want ik ken verder geen mannen die het niet lekker vinden ruiken dus ik vind Mr DE gewoon raarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind een nieuwe auto ook heerlijk ruikn, dus niet alle mannen over een kam scheren he?!
*wijst naar DE en Lein, die weten het!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi die nagels. En hoe heet dat. Gewoon "nep nagels"?
Dat vragen ze altijd aan mij:quote:
Wit doorzichtigjes op vingers, knalblauw of groen op tenenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb donkerpaars op mn vingersen donker rood op mn tenen
Normaal draag ik nóóit nagellak maar omdat ik vandaag (en gister, en eergister) zo hard heb gewerkt aan die stomme opdracht voor school, is het vandaag Lein-verwen-dag. Met patatjes, en een toetje, bodylotion, maskertje, creme en nagellak
Het enige coole snufje aan onze auto is het ruitenwisser systeem. Die zit gekoppeld aan de reserve band. Als je sproeit, dan loopt er lucht uit de band en door de druk wordt je raam nat. Het voordeel: geen elektrisch systeem er voor nodig. Het nadeel: je moet je reserveband regelmatig oppompenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*wijst naar DE en Lein, die weten het!
Ik vind het gewoon ordinair cool!![]()
Zit bij de nieuwe golf op het embleem. Ook zo cool.
Dominante hand?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Grmbl waarom is het zo verdomd moeilijk om de nagels van je dominante hand te lakken?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige coole snufje aan onze auto is het ruitenwisser systeem. Die zit gekoppeld aan de reserve band. Als je sproeit, dan loopt er lucht uit de band en door de druk wordt je raam nat. Het voordeel: geen elektrisch systeem er voor nodig. Het nadeel: je moet je reserveband regelmatig oppompen.
degene die je bentquote:
Ja, de hand waar je alles mee kan. Mn rechterhand. Lakken met links is verdomd moeilijk!quote:
Groen? Blauw?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wit doorzichtigjes op vingers, knalblauw of groen op tenen
Hooooooooooooooooooi
Automaat lijkt mij vreemd rijden. Nog nooit in gereden. Maar ik schakel graag enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:41 schreef DarkElf het volgende:
mijn enige coole snufje aan mijn 89 tuffie is een navigatiesysteem(en automaat
)
lekker relaxedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Automaat lijkt mij vreemd rijden. Nog nooit in gereden. Maar ik schakel graag enzo.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Je nagels niet lakken, is dat geen optie?
Iemand anders laten doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, de hand waar je alles mee kan. Mn rechterhand. Lakken met links is verdomd moeilijk!
En belangrijke vraag 2, hoe haal je nagellak van je teennagels af zonder de lak op je vingernagels te vernachelen?
grappig ben jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat vragen ze altijd aan mij:
OOOOOOOOH, zijn die van jezelf?
Ikbijdehandtetruttemerut: Ja, natuurlijk ik heb ze toch betaald!
Verdorie ik moet ze weer gaan zetten...![]()
Geen zin in eigenlijk, maar ja nu komt er een feestje aan!
Is vrije handel, dus veel slechte...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
grappig ben je
ok. dus ik ga naar een nagelstyliste. ik zeg. hoi doe mij acryl nagels. en dan wordt het heel mooi. of heb je ook mensen die het geweldig kunnen en mensen die alleen maar zo heten en niks kunnen. of hangt er toch een keurmerk aan.
serieus. ik weet hier echt niks van. ik voel me nu net een kerel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:mama heeft geen tijd, die is samen met papa een Billy Hoekkast van de Ikea in elkaar aan het zetten schelden
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dan kan je je watje echt helemaal doordrenken en gewoon rustig!!! aan de slag gaan.
Zal eerst een bende geven, maar niet opgeven, gestrekte vingers houden en aaien maar.
Kost ook een paar watjes.
Ja, of je handschoen smelt en dan zit je nog met prut op je nagels..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb nog latex handschoenen
dat probeer ik wel
Mannen heb ik ook gedaan hoor, heb je een vraagje?quote:
Uhm, NEE.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, staat de kleur Roze bij mij?
Ik bijt nog steeds nagelsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhm, NEE.![]()
Maar serieus heb mannen gedaan die nagel beten.
Ook een man die klassiek gitaar speelde maar een ziekte had aan zijn huid die ook zijn nagels aantastte.
Ik bijt nagels, en ik wil er (als volwassenequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhm, NEE.![]()
Maar serieus heb mannen gedaan die nagel beten.
Ook een man die klassiek gitaar speelde maar een ziekte had aan zijn huid die ook zijn nagels aantastte.
Zal ik er even op bijten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Godver. Luisteren naar Obli in het vervolgNu zijn mn teennagels schoon, maar zien de nagels van mn rechterhand er NIET uit
De mannen die ik geholpen heb hadden gewoon een acryl laag over hun eigen nagels.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bijt nagels, en ik wil er (als volwassene) toch eindelijk eens een keer vanaf. Heb nu 4.5 goede nagels en 5.5 afgekloven nagels a la Nynke. Hoe kan een manicure dat helpen voorkomen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Godver. Luisteren naar Obli in het vervolgNu zijn mn teennagels schoon, maar zien de nagels van mn rechterhand er NIET uit
Ja maar dan heb ik morgen nog wel rare nagels. Maar goed. Ik lak ze rood en dan valt het wel mee. Of zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens PF, als ik jou was en je hebt sterke mooie nagels van jezelf, laat ze niet zetten.
Koop iets leuks voor dat geld en laat je nagels groeien!
Gebruik ze!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Dus dat je dan gaat vijlen ipv bijten? Hm. Ik heb nog wel kartonnen vijltjes hier liggen.
Moordenaars, kinderverkrachters en dierenneukers. Die zijn erger dan nagelbijters.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gebruik ze!
Er is niks ergers dan een nagelbijtend mens...![]()
Nou ja, bijna dan..
Ja, maar die hoeven niet aan me te zitten...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moordenaars, kinderverkrachters en dierenneukers. Die zijn erger dan nagelbijters.
Nagelbijters zijn stoer. Vooral als ze de nagels tot bloedens toe afbijten...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moordenaars, kinderverkrachters en dierenneukers. Die zijn erger dan nagelbijters.
Gelukkig heb ik twee cm eelt op mijn ziel, anders had je me gekwetst.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gebruik ze!
Er is niks ergers dan een nagelbijtend mens...![]()
Nou ja, bijna dan..
Been there, done that.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, maar die hoeven niet aan me te zitten...![]()
Brrr, de gedachte van zulke handen over je lichaam...
Soms heb je behoeftes die je zelf moet stillen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, maar die hoeven niet aan me te zitten...![]()
Brrr, de gedachte van zulke handen over je lichaam...
Nachten langquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft Anthraxx aan Oblivion gezeten???
Moest je dan eerst je nagels vijlen?quote:
Doe je alleen nagels of ook gezichtsbehandeling?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mannen heb ik ook gedaan hoor, heb je een vraagje?
DE, jullie hadden daar een pension gehuurd? of een huisje?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef DarkElf het volgende:
paar sicilie picjes, vrnl eten
onze verblijfplaats
loungen
Carpaccio di Spada
risotto funghi porcini
verse pasta pomodoro met veel eigen basilicum
de vis uit de oven, langzaam gegaard met knof, kruiden en citroen
de ricotta kaneelkoekjes
Lady Etna
en dit willen we opknappen want erachter ligt de zee! Bueno!
oei.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
DE, jij hadden daar een pension gehuurd? of een huisje?
Klinkt als een gezellig rijlesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een afrij datum uit die btich getrokkenYES
nog minder dan 4 weken en dan heb ik hopelijk m'n rijbewijs
quote:
Jawel slippers etcquote:
Watenstaafjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb nog latex handschoenen
dat probeer ik wel
Rood is NIET ouderwets!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel slippers etc
Ik vind rood of roze zo 'ouderwets' en truttig
Ik ben sowieso wat anders dan de gemiddelde vrouw in mijn bovenkamer
Het is te laat ook alquote:
Maar hij bijt toch nagels? Is hij de uitzondering die de regel bevestigd?quote:
Licht uit!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar hij bijt toch nagels? Is hij de uitzondering die de regel bevestigd?
Volgende keer, je weet dat er wat op tv komt wat je leuk vind en lang duurt, of ene gehuurde film, nog leuker!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is te laat ook alKheb in mn frustratie alle nagellak van mn handen gesloopt en ben met papa Ikea-kasten gaan bouwen. Wat ik ook nog veel leuker vind
Okay dan, daar kan ik mee leven...quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik had iets getypt over de foto's van Elf.
Waar is die post
Weg, maar deze zijn er wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik had iets getypt over de foto's van Elf.
Waar is die post
Its a matchquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay dan, daar kan ik mee leven...
Truttige kleur teennagels en die ene lepels..
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgende keer, je weet dat er wat op tv komt wat je leuk vind en lang duurt, of ene gehuurde film, nog leuker!
Eerst pissen en dan zitten en lakken.
Alles al klaar zetten, wijn, sigaretten etc etc
En dan pas dan doen, daarna relaxed drogen en tv kijken.![]()
En na die anderhalf uur, even onder de koude kraan...![]()
En dan nog even zitten!
Mega-techniekvrouw Lein at your servicequote:
Vanwaar toch dat "moeder"?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat gaan we proberen, thanks moeder Obli
Voor een ikea kast?quote:
Mega-techniekvrouw Lein at your service![]()
AH! You wish!quote:
Dat moederige, dat straal je úít!!quote:
VIER ikea-kasten. En alle onderdelen zijn gebruiktquote:Voor een ikea kast?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt wel lekker Ma FlodderMaskara Klodder
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt wel lekker Ma FlodderMaskara Klodder
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
AH! You wish!
Ben vorige week nog 28 geschat!
Kijk! Die mag ook blijven!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het bij de ANWB, zegt ze, 1959??? U??? is dat wel goed? Moet dat geen 1969 zijn??![]()
![]()
(ze droeg wel een bril)
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
AH! You wish!
Ben vorige week nog 28 geschat!
Das nie goed Ma klodderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
dat was het ook, en kon het ook wel gebruiken a een paar dagen nagenoeg niks gegeten te hebben
Nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Honger.
ff naar de AH om een paar blokjes gratis kaas te scoren.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Honger.
ff naar de AH om een paar blokjes gratis kaas te scoren.
nah geen zin in. En heb best wel een zware lunch gehad, dus zit nog redelijk volquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die pizza leek me een beter plan...
Wereldreis?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:55 schreef AKnynke het volgende:
Ha! tis bijna weekend!
Nog een artikeltje vertalen, en dan kan ik m'n wereldreis gaan beginnen!
k ga het weekend bij m'n ouders doorbrengen. Ik stap hier om kwart over 5 de deur uit, en zal als alles volgens planning gaat om half 10 in Twente zijn!quote:
Stoerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ga het weekend bij m'n ouders doorbrengen. Ik stap hier om kwart over 5 de deur uit, en zal als alles volgens planning gaat om half 10 in Twente zijn!![]()
M'n oma is de 20ste 84 geworden, en het oude mens komt zondag haar verjaardag bij ons thuis vieren. Dus Zondag morgen stapt ze om 8 uur in Leeuwarden in de trein, en komt ze om 10 uur in Twente aan. Dit, omdat ze het teveel werk vind om haar verjaardag thuis te vieren en ze wat weinig ruimte heeft. 2 uur in de trein zitten en overstappen enzo vnid ze geen probleem. T oud mens is een tof oud mens!
Ahh tof!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:43 schreef borisz het volgende:
Alle tentamens zijn voorbij
Zo ga ik koken, de verse pasta is in de bonus. Dus nu hebben we perlines. Die ken ik nog niet dus daar zo wat leuks mee doen
.
Oh en oma krijgt een nieuw huisje. DIe een stuk kleiner is dan waar ze bijna 40 jaar in heeft gewoont. Maar dat was werd 'te groot' voor haar alleen om daar alleen te wonen sinds opa in het verpleeghuis zit.
Ja waren opzich niet de moeilijkste vakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahh tof!Denk je dat je alles gehaald hebt?
was dat maar zoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
borisz, heb je nu gewoon vakantie tot september?
Ah beter!! Feli hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja waren opzich niet de moeilijkste vakken. Ook wel de leukste vakkan van dit jaar
Had ik al gezegd dat ik je een tof wijf vind?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh ik heb mijn eerste telefoonnr in mijn vrijgezelle bestaan gescoord![]()
Ik was mijn foon kwijt en toen heeft Steer me gebeld![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik je een tof wijf vind?![]()
Zo. Ik ga langzaam mar eens afsluiten, en aan m'n wereldreis beginnen. Tot de volgende kere allemaal!
Subtiel, MK, heel subtielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh, ik mis weer de helftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Have fun het weekend Nynke![]()
![]()
Nog even en dan komt MilouDan begint mijn weekend ook echt
Ik ga alleen maar leuke dingen doen met haar
Ik zou het absoluut nog niet weten, als het lekker weer is dan iig naar de waterspeeltuin, spelletjes doen, kappertje spelen, koekjes bakken.... het kan allemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik mis weer de helft
Wat tof dat Milou komt! Wat gaan jullie allemaal doen, samen?
Je vergeet mijn nummerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
om eerlijk te zeggen ben ik best wel een beetje verdrietig, had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ow, wat rot van je cavia... Ik weet niet hoe verdrietig je erom bent? Ik heb ontzettend gehuis toen mijn konijn doodging. Maar da's al weer even geleden.
Kansloooooosquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier heb je spannend !!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik vind borsten niet zo spannend
Ik heb m ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kansloooooos
Blij zijn met een nummer van mij
Hahaaahaaa jij gaat lekker de rest van je leven nooit meer met een andere man zoenen.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hahaaahaaa jij gaat lekker de rest van je leven nooit meer met een andere man zoenen.![]()
![]()
![]()
Tis een omgebouwde graanboerderij met appartementen en kamers ( alles bij elkaar 12 ruimtes) met zwembad en veel land en wij hadden een hotelkamer..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
DE, jullie hadden daar een pension gehuurd? of een huisje?
38 And counting...quote:
Jah, en ik kreeg bijna een virus via msn van je...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben bang dat mijn comp het al snel weer gaat begeven, krijg weer steeds foutmeldingen
wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah, en ik kreeg bijna een virus via msn van je...
Niet doen, niet doen, niet doen, alleen als je hormonen je helemaal crazy maken, je voelt het vanzelf, het is niet verplicht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedacht vanmorgen dat, wil ik ooit aan kinderen beginnen, nu het beste moment is...CAO en voorzieningen zijn heel erg goed hier, en het is niet de genadeklap voor mijn carriere als ik het nu doe (itt over 5 jaar).
Maar ik WIL nu helemaal geen kinderen...Mooi waardeloos
Morgen ben ik ook niet jarig gekkiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Woei Bluezz! Ik kom morgen niet online, maar van harte gefeliciteerd met drie klapzoenen en een grote vette banoffee pie voor jou
Och hemel, overmorgen danquote:
Jij wel dan?quote:
neuh ik ben een winterkind (januari)..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Oh en je foto's zijn zo lekker om naar te kijken, niet alleen het eten maar ook het sfeertje
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Borissie voor jou omdat je zo'n grote jongen bent!!
[ afbeelding ]
He! jij bent net jarig geweest!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
Is Bloes ook een mei-meisje?
Bijnaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
Is Bloes ook een mei-meisje?
Ja hallo. Krijgen we de superbe-geheim-van-de-chef-recepten ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:05 schreef DarkElf het volgende:
zooo, ga bijna beginnen aan de pappa al pomodoro..
de cherrytomaatjes zijn net de oven ingeschoven, lek geprikt, met mucho olie/basilicum/knof en peper en zout en die kieperen we sraks als ze geroosterd zijn zo de soep in
niets geheims aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hallo. Krijgen we de superbe-geheim-van-de-chef-recepten ook?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ben dan ook een uitermate verstandig figuurEn onze Bloes natuurlijk ook.
Vals? Ik?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Verstandig
Inlevingsvermogen
geduldig
sociaal
lief
zorgzaam
-zwarte- humor
Maar ook [ afbeelding ] impulsief [ afbeelding ] neerslachtig [ afbeelding ] masker [ afbeelding ] vals [ afbeelding ] dik [ afbeelding ]
Ook dat nogquote:
een watte?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb woensdag een microdermal laten zetten
niet echt een kloon, gewoon een ander accountquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
m-k is de kloon van SOL ?
okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
niet echt een kloon, gewoon een ander accountAlhoewel ik er wel mee heb gepost toen ik een ban had
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
niet echt een kloon, gewoon een ander accountAlhoewel ik er wel mee heb gepost toen ik een ban had
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Oh NEEEEEEEEEEEEEEEE.....
*vingers in oren stopt*
LALALALALLAALLAALLALALALALALA
Ehm...how can I say this nicely....WAAAAAAAAAAAROM???quote:
het plaatje groeit vast in je lederhuid dus qua verzorging hoef je eigenlijk niks te doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm...how can I say this nicely....WAAAAAAAAAAAROM???
Ik ben voor tattoo's , voor piercings...tenminste, bij dees of geen.
Maar dit begrijp ik niet. Waarom ingodesnaam in je borst? En wat is de 'gedachte' erachter?
Toen ik de foto zag dacht ik dat je ziek was en ik zat al te googelen op de ziekte 'microdermal'
Ik heb veel gekke dingen gezien, maar dit is toch wel heel nieuw voor me.
Vertel, doet het zeer? Moet je onderhouden? Kan het er nog uit? Niet eng?
het was een zeer bewuste keuze hoor, net als de piercings die ik gehad heb (en nog heb) wilde dit al heel langquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus......Lieve MM, ik hoop dat dit een bewuste keuze is.
Ik persoonlijk, vind dat je altijd moet zoeken naar bevrediging in jezelf en niet in iets wat buiten je staat.
Alle kinky-ness op een stokje, maar voor mij is dit een teken dat je letterlijk niet goed in je vel zit. Zo niet goed, dat je je vel wilt verfraaien.
Dit bedoel ik allerminst lullig, want ik heb zelf een ondergeplakt lichaam als gevolg van issues, maar ik zie er noch het esthetische , noch het spirituele in.
Ga yoga-en mens!![]()
deze reply is op geen enkele wijze snerend/beledigend/lullig bedoeld
Ps; je krijgt van mij heel veel kudos voor het doorstaan van deze ingreep. Ik krijg al weke knietjes van de pic!
Hmmm.. mijn piercing is ook in een "dipje" gezetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus......Lieve MM, ik hoop dat dit een bewuste keuze is.
Ik persoonlijk, vind dat je altijd moet zoeken naar bevrediging in jezelf en niet in iets wat buiten je staat.
Alle kinky-ness op een stokje, maar voor mij is dit een teken dat je letterlijk niet goed in je vel zit. Zo niet goed, dat je je vel wilt verfraaien.
Dit bedoel ik allerminst lullig, want ik heb zelf een ondergeplakt lichaam als gevolg van issues, maar ik zie er noch het esthetische , noch het spirituele in.
Ga yoga-en mens!![]()
deze reply is op geen enkele wijze snerend/beledigend/lullig bedoeld
Ps; je krijgt van mij heel veel kudos voor het doorstaan van deze ingreep. Ik krijg al weke knietjes van de pic!
Is dat niet mega auw dat dingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik wil er nog een, echt net boven mn tietenziodat het net een surface piercing lijkt
deze foto is van woensdag want die avond ging het discje los en moest ik hard knijpen om t er weer op te krijgen en nu is het best wel heel blauw
Géén borissies pestenquote:
Ik moest aan biodermal denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef SHE het volgende:
Toen ik de foto zag dacht ik dat je ziek was en ik zat al te googelen op de ziekte 'microdermal'
Huh? geen verschil diegene die boven mn tits komt is hetzelfde dan die ik nu heb. En nee met slapen voel je niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Géén borissies pesten![]()
![]()
Wat is het verschil met deze en met die boven je tits mm? En als je op je buik ligt te slapen of zo doet het dan geen pijn?
microdermals worden ontzettend veel op die plek gezet dus zo'n rare plek is het niet. En ik ben er onwijs blij mee en heb er schijt aan wat anderen er van vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:16 schreef golfer het volgende:
Pizza op.
Dutje gedaan.
Ranking the Stars bekeken.
Klaar voor de rest van de avond.
MM, ik vind het een hele rare plek voor een piercing en eerlijk gezegd helemaal niet mooi. Maar als jij er maar blij mee bent.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Heb je een plaatje van zo'n ding boven je tits? Heb je er dan 3 op een rij of zo
Heb je geen tieten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil ook tieten
was vandaag BH's winkelen en het was een ramp.
Ik ga de hele zomer werken en van dat geld koop ik tieten! Jeej!
Ik wil wel een goeie C doneren hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil ook tieten
was vandaag BH's winkelen en het was een ramp.
Ik ga de hele zomer werken en van dat geld koop ik tieten! Jeej!
Nee amperquote:
Ik heb ook een foto dat ik best grote borsten heb maar dat is photoshop of ze kunnen echt krimpenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:44 schreef Oblivion het volgende:
Ik moet nog ergens een borsten-foto hebben...![]()
Maar heb geen zin om op mijn pc te zoeken.
Ik zit lekker op de bank!
Ik zie een Marlies Dekkers, is dat Lein?quote:
Dat weet ik wel zeker!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie een Marlies Dekkers, is dat Lein?
Overigens pown ik jullie allemaal met mijn voorgevel, laat dat ff duidelijk zijn.
wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie een Marlies Dekkers, is dat Lein?
Overigens own ik jullie allemaal met mijn voorgevel, laat dat ff duidelijk zijn.
mijn tieten staan in remlof zijn foboquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:44 schreef Oblivion het volgende:
Ik moet nog ergens een borsten-foto hebben...![]()
Maar heb geen zin om op mijn pc te zoeken.
Ik zit lekker op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |