quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:07 schreef SHE het volgende:
PF: [ afbeelding ]
Sorry, moest ff snel met de telefoon en die geeft hele vreemde verhoudingen, maar zo krijg je een idee.
potverdikkie, ziet er aantrekkelijk uit hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Peugeot 407 is een fijne auto! Pappie dearest heeft er ook een, 2.0 turbodieselinjectieding ofzoHij kan hard
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi! En vooral volgens mij heel erg lekker!
Is mij wel eens overkomen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik ga geen tijd verspillen met het bakken van een vieze taart natuurlijk heh
quote:
ja, (zie je op een minder grauwe dag beter) zij noemen t dolomieten grijs, ik noem het champagne en mijn telefoon past er heel goed bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Is dat champagne Elf? ( de kleur )
Beauty!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
hier is ie dan: [ afbeelding ]
straks even rijden, Mr DE moest nu eerst naar de tandarts
goddelijk, werkelijk waar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beauty!![]()
En wat ruikt dat hè? Een nieuwe auto!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:als je op de 0 drukt, van de 407 op de achterklep, gaat ie open
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind een nieuwe auto ook heerlijk ruikn, dus niet alle mannen over een kam scheren he?!
doe ik niet want ik ken verder geen mannen die het niet lekker vinden ruiken dus ik vind Mr DE gewoon raarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind een nieuwe auto ook heerlijk ruikn, dus niet alle mannen over een kam scheren he?!
*wijst naar DE en Lein, die weten het!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi die nagels. En hoe heet dat. Gewoon "nep nagels"?
Dat vragen ze altijd aan mij:quote:
Wit doorzichtigjes op vingers, knalblauw of groen op tenenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb donkerpaars op mn vingersen donker rood op mn tenen
Normaal draag ik nóóit nagellak maar omdat ik vandaag (en gister, en eergister) zo hard heb gewerkt aan die stomme opdracht voor school, is het vandaag Lein-verwen-dag. Met patatjes, en een toetje, bodylotion, maskertje, creme en nagellak
Het enige coole snufje aan onze auto is het ruitenwisser systeem. Die zit gekoppeld aan de reserve band. Als je sproeit, dan loopt er lucht uit de band en door de druk wordt je raam nat. Het voordeel: geen elektrisch systeem er voor nodig. Het nadeel: je moet je reserveband regelmatig oppompenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*wijst naar DE en Lein, die weten het!
Ik vind het gewoon ordinair cool!![]()
Zit bij de nieuwe golf op het embleem. Ook zo cool.
Dominante hand?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Grmbl waarom is het zo verdomd moeilijk om de nagels van je dominante hand te lakken?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige coole snufje aan onze auto is het ruitenwisser systeem. Die zit gekoppeld aan de reserve band. Als je sproeit, dan loopt er lucht uit de band en door de druk wordt je raam nat. Het voordeel: geen elektrisch systeem er voor nodig. Het nadeel: je moet je reserveband regelmatig oppompen.
degene die je bentquote:
Ja, de hand waar je alles mee kan. Mn rechterhand. Lakken met links is verdomd moeilijk!quote:
Groen? Blauw?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wit doorzichtigjes op vingers, knalblauw of groen op tenen
Hooooooooooooooooooi
Automaat lijkt mij vreemd rijden. Nog nooit in gereden. Maar ik schakel graag enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:41 schreef DarkElf het volgende:
mijn enige coole snufje aan mijn 89 tuffie is een navigatiesysteem(en automaat
)
lekker relaxedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Automaat lijkt mij vreemd rijden. Nog nooit in gereden. Maar ik schakel graag enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |