Okee. Maar met 72 kg heb ik nog steeds geen borsten alleen een dikke buik. Oneerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
quote]Op vrijdag 30 mei 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dikker dan jij. Ik weeg namelijk inmiddels zo'n 67kg. En mijn last known good was 58. Dat is mijn ' normale ' gewicht. Dus ik moet zeker nog 10kg kwijt.
Als ik aankom, gaat dat ook direct naar mijn heupen of borsten..nergens anders
Als ik afval, is dat ook het eerste wat eraan gaat.
Gelukkig heb ik wel een hele vrouwelijke bouw van nature, dus dik worden of zelfs afvallen valt niet zo op.
Het helpt alleen niet mee dat ik zelf ( puur persoonlijk ) een maatje strijkplank wel mooier vind. Ik hou van rechte, strakke lijnen en het kan met niet plat genoeg zijn.
Hoe magerder hoe mooier.
Maar helaas vind niemand mij mooi op mijn magerst.
Ik schijn dan een takkekop te krijgen, zo'n zure.
ik weet van mezelf dat ik destijds mini-tieten, geen billen en amper heupen had, toch was ik wel vrouwelijk, ligt er ook aan hoe je je kleed enzo en wat je benadruktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee. Maar met 72 kg heb ik nog steeds geen borsten alleen een dikke buik. Oneerlijk![]()
strijkplank als in. geen tieten. geen heupen. geen kont?
Oh ik heb trouwens wel lekker billen. Dat wel.
B vind ik nog net mooi,maar A-tjes zijn het mooist.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best blij ben met mijn kleine tietjesGrote memmen passen niet bij mj
![]()
Maar andere kant ben ik ook wel een beetje blij dat ik iets vrouwerlijker vormen heb gekregen de afgelopen jaren. Tieten die van A naar Beter zijn gegaan en een wat zachter en voller buikje.
Maargoed eerder was ik dus ook extreem mager (48 kilo bij een lengte van 1m72), nu schommel ik tussen de 54 en 58 kilo en ik vind het wel best zo eigenlijk.
Heb in het begin toen ik met cnk kreeg op mijn top 62 kilo gewogen en daar voel ik me dus echt niet prettig bij, alhoewel ik in de ogen van vele vrouwen dan nog steeds superslank ben, voel ik me dan dus dikkerig.
Oh en ik ben dus best tenger gebouwd, vandaar![]()
quote:
Whehehe, het eerste wat ik niet meer paste doordat mijn tieten groeiden waren mijn blousjes, oja en de rokjes maatje 158/164quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
Nee niks!
Ik heb wel iets met anorexisch, maar ik ben dan ook een heel ziek meisje.
Volgens mij is het zoals met krullen en stijl haar. Ik wil stijl haar, omdat ik krullen heb,
Ik wil plat zijn, omdat ik teveel borsten heb
Serieus, ik overweeg nog steeds een borst reductie; niet omdat ik er last van heb, maar omdat van die appeltjes in maatje A mijn gewoon fantastisch lijken. Bloesjes zitten beter, alles is glad...yumVrouwen die zeuren over een gebrek aan tiet wil ik dan ook slaan, ze zijn gezegend .
Ja zeker! Met kleding aan heb ik natuurlijk altijd nog mijn benen, billen, uh, de rest! Maar met kleding uit vind ik het dan weer zo een deceptie. En ik kan m'n ribben door m'n borsten heen voelen. Joy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik destijds mini-tieten, geen billen en amper heupen had, toch was ik wel vrouwelijk, ligt er ook aan hoe je je kleed enzo en wat je benadrukt
Hmmm, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef golfer het volgende:
Que grote borsten heb ik de winnares wel naast mij zitten en ik heb er geen enkel probleem mee.
Nou ik wil best ruilenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
Nee niks!
Ik heb wel iets met anorexisch, maar ik ben dan ook een heel ziek meisje.
Volgens mij is het zoals met krullen en stijl haar. Ik wil stijl haar, omdat ik krullen heb,
Ik wil plat zijn, omdat ik teveel borsten heb
Serieus, ik overweeg nog steeds een borst reductie; niet omdat ik er last van heb, maar omdat van die appeltjes in maatje A mijn gewoon fantastisch lijken. Bloesjes zitten beter, alles is glad...yum
Vrouwen die zeuren over een gebrek aan tiet wil ik dan ook slaan, ze zijn gezegend .
D-95, wie biedt meer?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik denk toch dat SHE zou winnen als er een wedstrijd zou zijn...
Maar die is er gelukkig niet.![]()
Ik heb ook jaren met een mini-cup A rond gelopen maar ik heb daar nooit problemen mee gehad, het paste toen gewoon bij mijn lichaamquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Okay, CUP 100x F lijkt me ook kut, maar echt plat, nee is niet leuk!
En ik kan het weten heb daar JAREN mee rond MOETEN lopen
Bah..![]()
Retteketet!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Pffff, ik heb er even geen zin meer in hier (mama jarig) Het stinkt on-ge-lo-fe-lijk (de pyromaan in mijn vader werd wakker) en buiten zit iemand op een accordeon vals te zingen. En ik heb al 3 consulten gedaan oid
Tja TVP is zo niet orgineelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Hij valt met de neus in den boter...
wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Pffff, ik heb er even geen zin meer in hier (mama jarig) Het stinkt on-ge-lo-fe-lijk (de pyromaan in mijn vader werd wakker) en buiten zit iemand op een accordeon vals te zingen. En ik heb al 3 consulten gedaan oid
zet ze te koop op marktplaatsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan zondag ook weer BBQ-en als de ouwe Ma en de sister from hell van Bluezz hier zijn. Ik denk er hard over om ze er allebei op te mieteren.
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Isabitch het volgende:
Zijn je littekens nog zichtbaar? En is dat storend?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En anders moet je er wat aan doen!
Wat dus ook gebeurd!![]()
Ik pas dankzij SHE weer in mijn broeken en zitten dingen weer lekker en ben er niet minder om gaan eten.![]()
Ben daar erg blij mee!
De tetters zijn nu weer wat minder, maar manlief zei, dan gaan we gewoon nieuwe halen...![]()
Maar daar ben ik niet happig op!
Geen idee, weet je dat ik nooit precies heb geweten wat mijn cup maat is?quote:
75 Equote:
Uh, ik heb niks laten doen, meis.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn je littekens nog zichtbaar? En is dat storend?
Huh je zegt dat je grotere hebt gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uh, ik heb niks laten doen, meis.![]()
Ik heb 3 kleine schattige sneetjes in den boik omdat mijn galblaas is verwijderd, maar dan houdt het ook op!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
Lekker als je reactie niet wordt geplaatst. Golfer, hup die familie op de BBQ. Who cares.
En wat een gezeik over ronde en platte vormen, je moet je gewoon zelf prettig voelen en wat maakt het in godsnaam uit wat je omgeving denkt.
Memento Mori, ik ga je niet vertellen welke plek op je lijf het meest gevoelig is voor de meest verschrikkelijk uiit de hand gelopen littekens. Oh wacht, eigenlijk heb ik het al een beetje verklapt
Schele!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh je zegt dat je grotere hebt gekocht?
Of lees ik scheel
Toen ik net met cnk had en opeens 62 kilo woog ben ik dus wel ietsjes minder gaan eten, voelde me echt niet prettig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En anders moet je er wat aan doen!
Wat dus ook gebeurd!![]()
Ik pas dankzij SHE weer in mijn broeken en zitten dingen weer lekker en ben er niet minder om gaan eten.![]()
Ben daar erg blij mee!
De tetters zijn nu weer wat minder, maar manlief zei, dan gaan we gewoon nieuwe halen...![]()
Maar daar ben ik niet happig op!
Je bent altijd zo gevat als je er doorheen zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef Isabitch het volgende:
Lekker als je reactie niet wordt geplaatst. Golfer, hup die familie op de BBQ. Who cares.
En wat een gezeik over ronde en platte vormen, je moet je gewoon zelf prettig voelen en wat maakt het in godsnaam uit wat je omgeving denkt.
Memento Mori, ik ga je niet vertellen welke plek op je lijf het meest gevoelig is voor de meest verschrikkelijk uiit de hand gelopen littekens. Oh wacht, eigenlijk heb ik het al een beetje verklapt
Zo bekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef Isabitch het volgende:
Nee, het is familie en ik kan pas geld gaan vragen als ik een pc repareer of een muurtje stucadoor, maar een lange universitaire opleiding die vnl in je hoofd zit opgeslagen wordt gewoon geacht gratis gedeeld te worden
En over mijn borstjes geen commentaar.
Trusten SHEquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
75 E
en ik kan je vertellen dat daar geen BH's in te kijgen zijn![]()
Nu, etendaarna de badkamer schoonmaken en naar bed, morgen weer een klusteam op de stoep.
Ik ga lekker dromen van kleine, pronte borstjes
hallo, wil je even de naam weg halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent altijd zo gevat als je er doorheen zit![]()
Trusten Obli
en Isa en PF en Elf, en Klodder, en Bloes, en Golf en Boris en Nynke en Lein en eneneneenenen
iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |