quote:
Welnee, het is grappig en stoer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoer wuuf![]()
Zo erg zal het toch niet zijn
Wat zou er verdwenen moeten zijn?quote:
In de grotten van FOK is alles te vindenquote:
Topics over Gert Timmerman.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
In de grotten van FOK is alles te vinden
Okay....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Helaas kids, HiDiHo wil er blijkbaar in zijn eentje van genieten.![]()
Maar weer verder met quizzen dan, ofzo?
Hidiho hebberd!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Quiz:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Lekkere streams hebt ie welquote:
Dat ze Lieke tenminste normaal vond , Amanda daarentegen niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Quiz:
Wat zei lobasca tegen Amanda en Lieke toen ze bij radio 538 zaten?
iets over anaal, en Lieke en Huub veel succes?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Quiz:
Iets over een zure pruim ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Quiz:
Dat zou natuurlijk best kunnen, of qua tijd weer niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef Starlie het volgende:
Jullie zullen het inmiddels allemaal al wel gelezen hebben... maar ik lees net dat oud bewoner Eveline in de tussentijd al een kind heeft gekregen.... zou dat de echte reden zijn geweest dat ze eruit is gegaan..?
volgens mij is het pas verwekt nadat ze uit de kooi was.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef Starlie het volgende:
Jullie zullen het inmiddels allemaal al wel gelezen hebben... maar ik lees net dat oud bewoner Eveline in de tussentijd al een kind heeft gekregen.... zou dat de echte reden zijn geweest dat ze eruit is gegaan..?
Je moet wel een reet hebben van een meter in het kwadraat om de veren te kunnen plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet wel een reet hebben van een meter in het kwadraat om de veren te kunnen plaatsen![]()
Aan de wenkbrauwen te zien is het een vrouw, maar verder dan dat kom ik niet. Tenzij het gewoon Amanda is, maar dat is vast te simpelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay....
Wie is deze held...
[ afbeelding ]
of safraa?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de wenkbrauwen te zien is het een vrouw, maar verder dan dat kom ik niet. Tenzij het gewoon Amanda is, maar dat is vast te simpel
Tip: Staking.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de wenkbrauwen te zien is het een vrouw, maar verder dan dat kom ik niet. Tenzij het gewoon Amanda is, maar dat is vast te simpel
nah, zit toch veel ruimte tussenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
user FO4 is er ook in het bezit van, ben wel eens flink pissig op 'um geworden
Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.quote:
juni vorig jaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.
Zoek op 'Amanda en Lieke' op YouTube...quote:
Pffff, geniet echt volopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.
Likje naar die site: http://www.estupendo.nl/discotheek.cfmquote:
Neeeeeeeeeeeeeee!!! Wie moet er dan onze streams verzorgen?!?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pffff, geniet echt volop
ik ben ook zó aandachtgeil, denk dat ik me maar opgeef voor dgk2
ik heb al wat gevonden, maar daar hoor je het begin niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoek op 'Amanda en Lieke' op YouTube...
Kan zich zo aanmelden als kandidaat dus....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat optreden van haar was echt enorm leuk. Jammer dat ze de tweede keer iemand sloeg.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee!!! Wie moet er dan onze streams verzorgen?!?
Ze werd behoorlijk dwarsgezeten daar Herma en Sharon, zo begon het volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zich zo aanmelden als kandidaat dus....
Weet niet precies meer hoe dat slaan ging... maar de eerste keer was hilarisch. Nog uit de tijd dat veel streamers echt de schurft aan Palma hadden. Leuk om te zien dat Palma d'r rol steeds duidelijker werd en steeds mee gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |