Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.quote:
juni vorig jaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.
Zoek op 'Amanda en Lieke' op YouTube...quote:
Pffff, geniet echt volopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het mag van mij hoor, maar Heidi is vast aan het genieten van alle aandacht die hij nu krijgt. Als iemand de datum weet, kan ik ook wel in My Active Topics kijken, staat 'ie vast in.
Likje naar die site: http://www.estupendo.nl/discotheek.cfmquote:
Neeeeeeeeeeeeeee!!! Wie moet er dan onze streams verzorgen?!?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pffff, geniet echt volop
ik ben ook zó aandachtgeil, denk dat ik me maar opgeef voor dgk2
ik heb al wat gevonden, maar daar hoor je het begin niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoek op 'Amanda en Lieke' op YouTube...
Kan zich zo aanmelden als kandidaat dus....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat optreden van haar was echt enorm leuk. Jammer dat ze de tweede keer iemand sloeg.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee!!! Wie moet er dan onze streams verzorgen?!?
Ze werd behoorlijk dwarsgezeten daar Herma en Sharon, zo begon het volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zich zo aanmelden als kandidaat dus....
Weet niet precies meer hoe dat slaan ging... maar de eerste keer was hilarisch. Nog uit de tijd dat veel streamers echt de schurft aan Palma hadden. Leuk om te zien dat Palma d'r rol steeds duidelijker werd en steeds mee gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |